Arkley Venture Capital zaprasza startupy na spotkania z inwestorami

Arkley Venture Capital zaprasza startupy na spotkania z inwestorami

Brief.pl / Aktualności

Fundusz Arkley Venture Capital zaprasza młodych przedsiębiorców na indywidualne spotkania z inwestorami. Podczas cyklu spotkań początkujący w biznesie będą mogli przedyskutować z potencjalnymi inwestorami swoje projekty, a także porozmawiać o możliwości uzyskania finansowania. Pierwsze spotkanie odbędzie się 22 lipca.

-

Open Doors z Arkley VC to pierwsze z cyklu spotkań zarówno dla doświadczonych przedsiębiorców jak i tych, którzy dopiero planują własny biznes. To możliwość skorzystania z rad mentorów: Macieja Frankowicza i Agnieszki Poznańskiej, zweryfikowania swojego pomysłu, a także rozmowy o czekających wyzwaniach. To również okazja, żeby poznać oczekiwania funduszu i dowiedzieć się jakie elementy są decydujące przy pozyskiwaniu kapitału. 30 minutowe indywidualne spotkania odbędą się w ReaktorWarsaw - domu znajdującym się na warszawskim Żoliborzu.

Arkley VC inwestuje w projekty hardware’owe o potencjale globalnym, które wspomaga w rozwoju dzięki doświadczeniu, kontaktom i siedzibie w San Francisco. W portfolio firmy znajdują się spółki takie jak Zmorph - lider druku 3d, sprzedający w 60 krajach, Bivrost - umożliwiający kręcenie filmów 360°, Tespack - plecak z baterią słoneczną czy Lovely -inteligentna zabawka dla par. Mentorzy blisko współpracują ze startupami, rozwijając ich kanały dystrybucji, sprzedaży oraz marketing. Do tej pory zespół funduszu wprowadził na giełdę już 3 spółki.  

Spotkanie organizowane przez Arkley VC przeznaczone jest dla startupów technologicznych, szczególnie hardware’owych, poszukujących finansowania do 1 mln zł. Zaletą będzie posiadanie przez uczestników, młodych przedsiębiorców, prototypu swojego produktu i pierwszych klientów. Wydarzenie odbędzie się 22 lipca w godzinach 13.00-15.00 w ReaktorWarsaw przy ul. Bohomolca 15 w Warszawie. Wstęp wolny, zapisy dostępne TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.