Arkley Venture Capital zaprasza startupy na spotkania z inwestorami

Arkley Venture Capital zaprasza startupy na spotkania z inwestorami

Brief.pl / Aktualności

Fundusz Arkley Venture Capital zaprasza młodych przedsiębiorców na indywidualne spotkania z inwestorami. Podczas cyklu spotkań początkujący w biznesie będą mogli przedyskutować z potencjalnymi inwestorami swoje projekty, a także porozmawiać o możliwości uzyskania finansowania. Pierwsze spotkanie odbędzie się 22 lipca.

-

Open Doors z Arkley VC to pierwsze z cyklu spotkań zarówno dla doświadczonych przedsiębiorców jak i tych, którzy dopiero planują własny biznes. To możliwość skorzystania z rad mentorów: Macieja Frankowicza i Agnieszki Poznańskiej, zweryfikowania swojego pomysłu, a także rozmowy o czekających wyzwaniach. To również okazja, żeby poznać oczekiwania funduszu i dowiedzieć się jakie elementy są decydujące przy pozyskiwaniu kapitału. 30 minutowe indywidualne spotkania odbędą się w ReaktorWarsaw - domu znajdującym się na warszawskim Żoliborzu.

Arkley VC inwestuje w projekty hardware’owe o potencjale globalnym, które wspomaga w rozwoju dzięki doświadczeniu, kontaktom i siedzibie w San Francisco. W portfolio firmy znajdują się spółki takie jak Zmorph - lider druku 3d, sprzedający w 60 krajach, Bivrost - umożliwiający kręcenie filmów 360°, Tespack - plecak z baterią słoneczną czy Lovely -inteligentna zabawka dla par. Mentorzy blisko współpracują ze startupami, rozwijając ich kanały dystrybucji, sprzedaży oraz marketing. Do tej pory zespół funduszu wprowadził na giełdę już 3 spółki.  

Spotkanie organizowane przez Arkley VC przeznaczone jest dla startupów technologicznych, szczególnie hardware’owych, poszukujących finansowania do 1 mln zł. Zaletą będzie posiadanie przez uczestników, młodych przedsiębiorców, prototypu swojego produktu i pierwszych klientów. Wydarzenie odbędzie się 22 lipca w godzinach 13.00-15.00 w ReaktorWarsaw przy ul. Bohomolca 15 w Warszawie. Wstęp wolny, zapisy dostępne TUTAJ

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.