The Old Spice Guy

Brief TV / Aktualności

Isaiah Mustafa opowiada o udziale w kampaniach reklamowych Old Spice, pracy przy ich tworzeniu oraz o tym, co obecnie jest najważniejszego w reklamach. Mustafa to urodzony w 1974 roku amerykański aktor i były zawodnik NFL, koszykarz i właściciel restauracji Barbecue. Ma na swoim koncie kilka ról filmowych - głównie epizody w serialach, jednak prawdziwy rozgłos zdobył jako ambasador marki Old Spice (P&G).

-

Kampania „Man Your Man Could Smell Like” pobiła rekordy popularności na całym świecie i została nagrodzona Emmy w kategorii "najlepsza reklama TV." Od występu w 30-sek. spocie Mustafa kojarzony jest jako „facet na koniu”.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.