wp - grudzien 2016

Refunder, natychmiastowy zwrot gotówki za zakupy on-line dostępny w Polsce

Refunder, natychmiastowy zwrot gotówki za zakupy on-line dostępny w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Refunder, szwedzki serwis typu „cashback”, od teraz dostępny jest również w Polsce. Robiąc zakupy w Internecie, możemy zyskać kilkuprocentowy zwrot w postaci „żywej gotówki” prosto na nasze konto bankowe. Polska jest drugim po Szwecji krajem, w którym dostępny jest Refunder. Wynika to z faktu, że polski rynek e-commerce wyróżnia bardzo duża dynamika wzrostu, a zakupy w sklepach i serwisach internetowych realizuje już 48% polskich internautów .

-

Firma Refunder została uruchomiona w Szwecji w 2013 r. z racji coraz większej popularności e-handlu i trendu smart shoppingu. Trend ten zawitał także do Polski i równolegle Refunder stał się również dostępny dla polskich klientów. Do tej pory za zakupy dokonane w internecie wypłacono już ponad 6 milionów złotych zwrotu. Usługa świadczona przez Refunder.pl, daje możliwość zarabiania na zakupach zrobionych on-line w ponad 500 sklepach, jak: Zalando, Douglas, RTV Euro AGD czy Empik. Z Refundera korzysta obecnie ponad 150 tysięcy użytkowników, z czego blisko 10 tysięcy to polscy konsumenci.

Inteligentne zakupy 

Coraz chętniej dokonujemy świadomych i przemyślanych decyzji związanych z naszymi finansami. Zanim zdecydujemy się na zakup konkretnego produktu, lubimy porównywać oferty, by wybrać taką, która będzie dla nas najbardziej atrakcyjna. Smart shopping, czyli inteligentne zakupy, wiąże się także z korzystaniem z promocji i rabatów, a także aplikacji, które pomagają nam wybrać najlepsze z możliwych okazji. Obniżki cen produktów o 20% czy nawet 50%, coraz słabiej działają na klientów z racji przesytu tego typu rabatów. Ponadto, zbieranie punktów w klasycznych programach lojalnościowych czy paybackach cieszy się coraz mniejszą popularnością. Innowacja programu Refunder polega na tym, że zwrot pieniędzy wydanych na zakupy w sieci otrzymujemy bezpośrednio na konto bankowe. 

Nowoczesny system

W USA i Wielkiej Brytanii zjawisko „cashback”, zapewniające konsumentom zwrot pieniędzy przy zakupach on-line, jest dobrze znane i stało się wielomiliardową branżą. W odróżnieniu od systemu kuponowego czy też punktów zbieranych na kartę, usługa "cashback" firmy Refunder.pl dokonuje zwrotu gotówki za wszystkie zakupy, dokonane we włączonych w system butikach lub firmach. - Zaletą takiego rozwiązania jest fakt, że konsument może dokonywać zakupów tak, jak to robił dotychczas, otrzymując jednocześnie zwrot gotówki bez żadnych innych zobowiązań czy pośredników - zaznacza Victor Dahlborg, jeden z założycieli Refunder.

Korzyści dla sklepów

Właściciele sklepów internetowych mogą przyłączyć się do programu Refunder za pomocą sieci afiliacyjnych. Co istotne, dołączenie sklepu do Refundera nie wiąże się z żadnym ryzykiem - Refunder zwraca prowizję, jeśli klient zwróci zamówiony towar. Warto podkreślić, że osoby kupujące przez Refundera rzadziej dokonują zwrotów towaru - współczynnik ten jest o 50% niższy w porównaniu do średniej wartości zwrotów dla sklepów internetowych. Kupowanie za pośrednictwem Refundera wpływa także na zwiększenie średniej wartości zamówienia o 30-50%. Klienci wiedząc, że otrzymają gotówkę za dokonane zakupy chcą, by zwrot ten był jak najwyższy. Dzięki Refunderowi sklepy mogą także liczyć na większą liczbę powracających klientów, zadowolonych. 

::
Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.