TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

TOP 10 najpopularniejszych kampanii wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

TVN z „Projekt Lady”, Blizzard Entertainment promujący grę World of Warcraft oraz Balex Metal z reklamą materiałów do ocieplenia domu Thermano to spoty, jakie w ostatnim tygodniu rządziły w sieci z wideo online. Jakie jeszcze inne kreacje były najczęściej wyświetlane w internecie? Sprawdź w kolejnym zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

-



Na pierwszym miejscu naszego zestawienie znajduje się spot promujący nowy format stacji TVN ─ „Projekt Lady”. Kreacja miała intensywną, jednodniową promocję na Onet.pl 27 czerwca ─ tuż przed wieczorną premierą odcinka nowego programu. Spot z liczbą 9 mln emisji dotarł do ponad 2,2 mln realnych użytkowników (źródło: gemiusAdreal).

 

Na drugim miejscu widzimy wideo in banner World of Warcraft, promowany intensywnie od 13 czerwca. Kreacja w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników z liczbą 4,3 mln rozpoczętych emisji. I choć nie rozumiem fenomenu takich gier, to nie ma wątpliwości, że branża gamingowa to potężny biznes. Omawiany spot to kolejny przykład, że ta branża coraz mocniej inwestuje w reklamę, a udział w sieci kampanii promujących gry jest coraz większy.

 

Balex Metal ze spotem promującym materiały do ocieplenia domu ─ Thermano, to kreacja jaka znalazła się na trzecim miejscu zestawienia. Ta kampania emitowana jest dość intensywnie przez cały czerwiec ─ głównie na WP.pl. W ubiegłym tygodniu reklama miała 8,4 mln emisji i dotarła do 1,4 mln realnych użytkowników. Najwyraźniej, wakacje to czas remontów, bo Thermano to jeden z wielu producentów różnych materiałów budowlanych i wykończeniowych z dużą aktywnością przed wakacjami.


::

Fot. Fotolia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.