30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

 30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

Brief.pl / Aktualności

Sezon letni już w pełni. ShopAlike.pl podsumował 30 najczęściej wyszukiwanych przez internautów wakacyjnych i zakupowych destynacji na świecie. W którym mieście trafimy na największe wyprzedaże, a gdzie znajdziemy największy wybór luksusowych marek? Ile zapłacimy za kawę w Nowym Jorku, a ile w Oslo czy Kopenhadze?

-

Portal ShopAlike.pl przygotował przewodnik po 30 miastach świata, przedstawiający ceny biletów w komunikacji miejskiej, ceny kawy oraz informujący o rodzaju rozrywek czy zakupów jakie możemy zrobić w danej metropolii. Zestawienie stworzone zostało na podstawie najczęściej wyszukiwanych przez internautów destynacji zakupowych i wakacyjnych na świecie.

Jak na platformę zakupową online przystało, w przewodniku znalazły się miejsca polecane na shopping (od ekskluzywnych butików i concept storeów po uliczne targowiska), ale też adresy kawiarenek, restauracji oraz inspirujące eventy artystyczne. Na podstawie tych danych na pierwszym miejscu rankingu uplasował się Londyn. Stolica Anglii była najczęściej wyszukiwanym w Google miastem, a dodatkowo - zdaniem internautów - posiada największe na świecie zasoby jeśli mowa o sklepach z odzieżą.

Na podium tuż za Londynem znalazł się Nowy Jork. Oceniony nieco niżej w kategorii "sieciówki", niewątpliwie zaliczany jest do światowej czołówki jeśli chodzi o turystyczne destynacje. W kategorii "wyprzedaże" uplasował się na pozycji podobnej do Londynu. Trzecie miejsce w zestawieniu należy z kolei do Paryża. Ten, postrzegany jako jedna z największych modowych stolic świata, wyprzedził dwa powyższe miasta pod względem ilości luksusowych butików. 

Co ciekawe, wśród 30 najchętniej wyszukiwanych kierunków znalazła się również Warszawa. Nasza stolica zajęła 27. miejsce na liście i została oceniona mniej więcej na równi z Kopenhagą, Helsinkami czy Oslo. Według internautów w Warszawie stosunkowo dobrze jest z dostępnością do drogerii czy sklepów sieciowych, nieco gorzej - z dostępnością luksusowych butików i wyprzedażami.

Pełne zestawienie najczęściej wyszukiwanych miast: 

:: 

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.