30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

 30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

Brief.pl / Aktualności

Sezon letni już w pełni. ShopAlike.pl podsumował 30 najczęściej wyszukiwanych przez internautów wakacyjnych i zakupowych destynacji na świecie. W którym mieście trafimy na największe wyprzedaże, a gdzie znajdziemy największy wybór luksusowych marek? Ile zapłacimy za kawę w Nowym Jorku, a ile w Oslo czy Kopenhadze?

-

Portal ShopAlike.pl przygotował przewodnik po 30 miastach świata, przedstawiający ceny biletów w komunikacji miejskiej, ceny kawy oraz informujący o rodzaju rozrywek czy zakupów jakie możemy zrobić w danej metropolii. Zestawienie stworzone zostało na podstawie najczęściej wyszukiwanych przez internautów destynacji zakupowych i wakacyjnych na świecie.

Jak na platformę zakupową online przystało, w przewodniku znalazły się miejsca polecane na shopping (od ekskluzywnych butików i concept storeów po uliczne targowiska), ale też adresy kawiarenek, restauracji oraz inspirujące eventy artystyczne. Na podstawie tych danych na pierwszym miejscu rankingu uplasował się Londyn. Stolica Anglii była najczęściej wyszukiwanym w Google miastem, a dodatkowo - zdaniem internautów - posiada największe na świecie zasoby jeśli mowa o sklepach z odzieżą.

Na podium tuż za Londynem znalazł się Nowy Jork. Oceniony nieco niżej w kategorii "sieciówki", niewątpliwie zaliczany jest do światowej czołówki jeśli chodzi o turystyczne destynacje. W kategorii "wyprzedaże" uplasował się na pozycji podobnej do Londynu. Trzecie miejsce w zestawieniu należy z kolei do Paryża. Ten, postrzegany jako jedna z największych modowych stolic świata, wyprzedził dwa powyższe miasta pod względem ilości luksusowych butików. 

Co ciekawe, wśród 30 najchętniej wyszukiwanych kierunków znalazła się również Warszawa. Nasza stolica zajęła 27. miejsce na liście i została oceniona mniej więcej na równi z Kopenhagą, Helsinkami czy Oslo. Według internautów w Warszawie stosunkowo dobrze jest z dostępnością do drogerii czy sklepów sieciowych, nieco gorzej - z dostępnością luksusowych butików i wyprzedażami.

Pełne zestawienie najczęściej wyszukiwanych miast: 

:: 

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.