30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

 30 najlepszych destynacji wakacyjnych i zakupowych według użytkowników internetu

Brief.pl / Aktualności

Sezon letni już w pełni. ShopAlike.pl podsumował 30 najczęściej wyszukiwanych przez internautów wakacyjnych i zakupowych destynacji na świecie. W którym mieście trafimy na największe wyprzedaże, a gdzie znajdziemy największy wybór luksusowych marek? Ile zapłacimy za kawę w Nowym Jorku, a ile w Oslo czy Kopenhadze?

-

Portal ShopAlike.pl przygotował przewodnik po 30 miastach świata, przedstawiający ceny biletów w komunikacji miejskiej, ceny kawy oraz informujący o rodzaju rozrywek czy zakupów jakie możemy zrobić w danej metropolii. Zestawienie stworzone zostało na podstawie najczęściej wyszukiwanych przez internautów destynacji zakupowych i wakacyjnych na świecie.

Jak na platformę zakupową online przystało, w przewodniku znalazły się miejsca polecane na shopping (od ekskluzywnych butików i concept storeów po uliczne targowiska), ale też adresy kawiarenek, restauracji oraz inspirujące eventy artystyczne. Na podstawie tych danych na pierwszym miejscu rankingu uplasował się Londyn. Stolica Anglii była najczęściej wyszukiwanym w Google miastem, a dodatkowo - zdaniem internautów - posiada największe na świecie zasoby jeśli mowa o sklepach z odzieżą.

Na podium tuż za Londynem znalazł się Nowy Jork. Oceniony nieco niżej w kategorii "sieciówki", niewątpliwie zaliczany jest do światowej czołówki jeśli chodzi o turystyczne destynacje. W kategorii "wyprzedaże" uplasował się na pozycji podobnej do Londynu. Trzecie miejsce w zestawieniu należy z kolei do Paryża. Ten, postrzegany jako jedna z największych modowych stolic świata, wyprzedził dwa powyższe miasta pod względem ilości luksusowych butików. 

Co ciekawe, wśród 30 najchętniej wyszukiwanych kierunków znalazła się również Warszawa. Nasza stolica zajęła 27. miejsce na liście i została oceniona mniej więcej na równi z Kopenhagą, Helsinkami czy Oslo. Według internautów w Warszawie stosunkowo dobrze jest z dostępnością do drogerii czy sklepów sieciowych, nieco gorzej - z dostępnością luksusowych butików i wyprzedażami.

Pełne zestawienie najczęściej wyszukiwanych miast: 

:: 

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?