Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Brief.pl / Aktualności

Już we wrześniu w Warszawie odbędzie się 2. edycja BIEGw.NET, czyli największej w kraju imprezy sportowej przedstawicieli branży e-comerce. W ubiegłym roku w biegu uczestniczyło ponad 200 osób, a wydarzenie zdobyło nominację w plebiscycie na Biegowe Wydarzenie Roku 2015, organizowanym przez Festiwal Biegowy.

-

Izba Gospodarki Elektronicznej już po raz drugi zaprasza do udziału w wydarzeniu sportowym e-Commerce Polska BIEGw.NET. Jest to bieg na dystans 10 km skierowany do przedstawicieli branży e-commerce i Internet. Wydarzenie odbędzie się 17 września 2016 r. na warszawskim Żoliborzu. Trasa biegu będzie poprowadziła wzdłuż Wisły, tak jak w ubiegłym roku, po części Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego. Zawodnicy wbiegną również na reprezentacyjne, odnowione Bulwary Wiślane.

- Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku, wydarzenie zgromadzi wielu biegaczy z branży e-commerce - mówi pomysłodawca BIEGw.NET, Maciej Żyto. - Podczas pierwszego biegu ścigali się m.in. pracownicy z PWPW, Empik e-Commerce, Westwing Home&living, Bluerank, Blik, Poczta Polska, Lubasz i Wspoólnicy, Eengine, RTV EURO AGD, Digital One, Google, Payback, Optivo, Gemius, Domodi i wielu innych. Liczymy na to, że uda nam się powtórzyć ciekawą branżową imprezę inną od konferencji, szkoleń czy targów - zapewnia Maciej Żyto.

Jako pakiet startowy każdy z uczestników otrzyma koszulkę, medal, posiłek po biegu oraz napoje. Nagrody przewidziane są dla miejsc 1-3 w kategoriach: Kobiety Open, Mężczyźni Open, Kobiety do 35 lat, Kobiety powyżej 35 lat, Mężczyźni do 35 lat, Mężczyźni powyżej 35 lat. - Będzie dobra zabawa, zdrowa rywalizacja oraz możliwość networkingu na plaży Żoliborz, gdzie zlokalizowany jest start i meta biegu - zaprasza Maciej Żyto. Szczegóły dotyczące zapisów dostępne na stronie www.biegw.net.

::

Fot. Materiały prasowe



Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?