Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Brief.pl / Aktualności

Już we wrześniu w Warszawie odbędzie się 2. edycja BIEGw.NET, czyli największej w kraju imprezy sportowej przedstawicieli branży e-comerce. W ubiegłym roku w biegu uczestniczyło ponad 200 osób, a wydarzenie zdobyło nominację w plebiscycie na Biegowe Wydarzenie Roku 2015, organizowanym przez Festiwal Biegowy.

-

Izba Gospodarki Elektronicznej już po raz drugi zaprasza do udziału w wydarzeniu sportowym e-Commerce Polska BIEGw.NET. Jest to bieg na dystans 10 km skierowany do przedstawicieli branży e-commerce i Internet. Wydarzenie odbędzie się 17 września 2016 r. na warszawskim Żoliborzu. Trasa biegu będzie poprowadziła wzdłuż Wisły, tak jak w ubiegłym roku, po części Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego. Zawodnicy wbiegną również na reprezentacyjne, odnowione Bulwary Wiślane.

- Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku, wydarzenie zgromadzi wielu biegaczy z branży e-commerce - mówi pomysłodawca BIEGw.NET, Maciej Żyto. - Podczas pierwszego biegu ścigali się m.in. pracownicy z PWPW, Empik e-Commerce, Westwing Home&living, Bluerank, Blik, Poczta Polska, Lubasz i Wspoólnicy, Eengine, RTV EURO AGD, Digital One, Google, Payback, Optivo, Gemius, Domodi i wielu innych. Liczymy na to, że uda nam się powtórzyć ciekawą branżową imprezę inną od konferencji, szkoleń czy targów - zapewnia Maciej Żyto.

Jako pakiet startowy każdy z uczestników otrzyma koszulkę, medal, posiłek po biegu oraz napoje. Nagrody przewidziane są dla miejsc 1-3 w kategoriach: Kobiety Open, Mężczyźni Open, Kobiety do 35 lat, Kobiety powyżej 35 lat, Mężczyźni do 35 lat, Mężczyźni powyżej 35 lat. - Będzie dobra zabawa, zdrowa rywalizacja oraz możliwość networkingu na plaży Żoliborz, gdzie zlokalizowany jest start i meta biegu - zaprasza Maciej Żyto. Szczegóły dotyczące zapisów dostępne na stronie www.biegw.net.

::

Fot. Materiały prasowe



Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.