Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Brief.pl / Aktualności

Już we wrześniu w Warszawie odbędzie się 2. edycja BIEGw.NET, czyli największej w kraju imprezy sportowej przedstawicieli branży e-comerce. W ubiegłym roku w biegu uczestniczyło ponad 200 osób, a wydarzenie zdobyło nominację w plebiscycie na Biegowe Wydarzenie Roku 2015, organizowanym przez Festiwal Biegowy.

-

Izba Gospodarki Elektronicznej już po raz drugi zaprasza do udziału w wydarzeniu sportowym e-Commerce Polska BIEGw.NET. Jest to bieg na dystans 10 km skierowany do przedstawicieli branży e-commerce i Internet. Wydarzenie odbędzie się 17 września 2016 r. na warszawskim Żoliborzu. Trasa biegu będzie poprowadziła wzdłuż Wisły, tak jak w ubiegłym roku, po części Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego. Zawodnicy wbiegną również na reprezentacyjne, odnowione Bulwary Wiślane.

- Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku, wydarzenie zgromadzi wielu biegaczy z branży e-commerce - mówi pomysłodawca BIEGw.NET, Maciej Żyto. - Podczas pierwszego biegu ścigali się m.in. pracownicy z PWPW, Empik e-Commerce, Westwing Home&living, Bluerank, Blik, Poczta Polska, Lubasz i Wspoólnicy, Eengine, RTV EURO AGD, Digital One, Google, Payback, Optivo, Gemius, Domodi i wielu innych. Liczymy na to, że uda nam się powtórzyć ciekawą branżową imprezę inną od konferencji, szkoleń czy targów - zapewnia Maciej Żyto.

Jako pakiet startowy każdy z uczestników otrzyma koszulkę, medal, posiłek po biegu oraz napoje. Nagrody przewidziane są dla miejsc 1-3 w kategoriach: Kobiety Open, Mężczyźni Open, Kobiety do 35 lat, Kobiety powyżej 35 lat, Mężczyźni do 35 lat, Mężczyźni powyżej 35 lat. - Będzie dobra zabawa, zdrowa rywalizacja oraz możliwość networkingu na plaży Żoliborz, gdzie zlokalizowany jest start i meta biegu - zaprasza Maciej Żyto. Szczegóły dotyczące zapisów dostępne na stronie www.biegw.net.

::

Fot. Materiały prasowe



Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.