wp - grudzien 2016

Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Drugi bieg dla branży e-commerce odbędzie się we wrześniu

Brief.pl / Aktualności

Już we wrześniu w Warszawie odbędzie się 2. edycja BIEGw.NET, czyli największej w kraju imprezy sportowej przedstawicieli branży e-comerce. W ubiegłym roku w biegu uczestniczyło ponad 200 osób, a wydarzenie zdobyło nominację w plebiscycie na Biegowe Wydarzenie Roku 2015, organizowanym przez Festiwal Biegowy.

-

Izba Gospodarki Elektronicznej już po raz drugi zaprasza do udziału w wydarzeniu sportowym e-Commerce Polska BIEGw.NET. Jest to bieg na dystans 10 km skierowany do przedstawicieli branży e-commerce i Internet. Wydarzenie odbędzie się 17 września 2016 r. na warszawskim Żoliborzu. Trasa biegu będzie poprowadziła wzdłuż Wisły, tak jak w ubiegłym roku, po części Nadwiślańskiego Parku Krajobrazowego. Zawodnicy wbiegną również na reprezentacyjne, odnowione Bulwary Wiślane.

- Mamy nadzieję, że podobnie jak w ubiegłym roku, wydarzenie zgromadzi wielu biegaczy z branży e-commerce - mówi pomysłodawca BIEGw.NET, Maciej Żyto. - Podczas pierwszego biegu ścigali się m.in. pracownicy z PWPW, Empik e-Commerce, Westwing Home&living, Bluerank, Blik, Poczta Polska, Lubasz i Wspoólnicy, Eengine, RTV EURO AGD, Digital One, Google, Payback, Optivo, Gemius, Domodi i wielu innych. Liczymy na to, że uda nam się powtórzyć ciekawą branżową imprezę inną od konferencji, szkoleń czy targów - zapewnia Maciej Żyto.

Jako pakiet startowy każdy z uczestników otrzyma koszulkę, medal, posiłek po biegu oraz napoje. Nagrody przewidziane są dla miejsc 1-3 w kategoriach: Kobiety Open, Mężczyźni Open, Kobiety do 35 lat, Kobiety powyżej 35 lat, Mężczyźni do 35 lat, Mężczyźni powyżej 35 lat. - Będzie dobra zabawa, zdrowa rywalizacja oraz możliwość networkingu na plaży Żoliborz, gdzie zlokalizowany jest start i meta biegu - zaprasza Maciej Żyto. Szczegóły dotyczące zapisów dostępne na stronie www.biegw.net.

::

Fot. Materiały prasowe



Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.