Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Brief.pl / Ludzie

4 czerwca 2013 roku, w rocznicę wyborów z 1989 roku, prezydent wręczył odznaczenia wybitnym Polakom. Wśród uhonorowanych osób znalazł się założyciel serwisu Audioteka.pl – Marcin Beme, który w 2012 roku był w gronie 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

-

Prezydent Bronisław Komorowski przyznał odznaczenia za zasługi dla polskiej kultury, za wybitne osiągnięcia w pracy naukowo-badawczej, osiągnięcia sportowe oraz dla przedsiębiorców. Odznaczeni zostali między innymi: Grzegorz Jarzyna, Katarzyna Nosowska (w dziedzinie kultury), Zofia Noceti-Klepacka (sport), dr Andrzej Stanisław Dziembowski (nauka). Odznaka powędrowała również do kilku przedsiębiorców, wśród których znalazł się Marcin Beme, prezes Audioteki.

- Cieszę się, że działania serwisu Audioteka.pl zostały docenione jako część tej rzeczywistości, na którą przez lata tak ciężko pracowało poprzednie pokolenie. Uhonorowanie Audioteki –  obok tych, dzięki którym Polska jest dzisiaj wolnym krajem – jako firmy, która z tej wolności dobrze korzysta, to ogromne wyróżnienie – mówi Marcin Beme, założyciel oraz prezes serwisu Audioteka.pl.

Audioteka to pierwsza na świecie mobilna platforma oferująca dostęp do audiobooków przez aplikacje mobilne na telefony Nokia, iPhone, BlackBerry, telefony z systemem Android, bada i systemem Microsoft oraz przez aplikacje samochodowe. Audioteka rozpoczęła działalność w 2008 roku i jest leaderem rynku w Polsce, Czechach, Francji i Hiszpanii, a jeszcze w tym roku uruchomi działalność m.in. w Szwecji, Finlandii na Węgrzech i w Niemczech.

Przeczytaj także wywiad z Marcinem Bemem "Audio(show)biznes".

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.