Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Brief.pl / Ludzie

4 czerwca 2013 roku, w rocznicę wyborów z 1989 roku, prezydent wręczył odznaczenia wybitnym Polakom. Wśród uhonorowanych osób znalazł się założyciel serwisu Audioteka.pl – Marcin Beme, który w 2012 roku był w gronie 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

-

Prezydent Bronisław Komorowski przyznał odznaczenia za zasługi dla polskiej kultury, za wybitne osiągnięcia w pracy naukowo-badawczej, osiągnięcia sportowe oraz dla przedsiębiorców. Odznaczeni zostali między innymi: Grzegorz Jarzyna, Katarzyna Nosowska (w dziedzinie kultury), Zofia Noceti-Klepacka (sport), dr Andrzej Stanisław Dziembowski (nauka). Odznaka powędrowała również do kilku przedsiębiorców, wśród których znalazł się Marcin Beme, prezes Audioteki.

- Cieszę się, że działania serwisu Audioteka.pl zostały docenione jako część tej rzeczywistości, na którą przez lata tak ciężko pracowało poprzednie pokolenie. Uhonorowanie Audioteki –  obok tych, dzięki którym Polska jest dzisiaj wolnym krajem – jako firmy, która z tej wolności dobrze korzysta, to ogromne wyróżnienie – mówi Marcin Beme, założyciel oraz prezes serwisu Audioteka.pl.

Audioteka to pierwsza na świecie mobilna platforma oferująca dostęp do audiobooków przez aplikacje mobilne na telefony Nokia, iPhone, BlackBerry, telefony z systemem Android, bada i systemem Microsoft oraz przez aplikacje samochodowe. Audioteka rozpoczęła działalność w 2008 roku i jest leaderem rynku w Polsce, Czechach, Francji i Hiszpanii, a jeszcze w tym roku uruchomi działalność m.in. w Szwecji, Finlandii na Węgrzech i w Niemczech.

Przeczytaj także wywiad z Marcinem Bemem "Audio(show)biznes".

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.