Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Kreatywny wg "Briefu" nagrodzony przez prezydenta

Brief.pl / Ludzie

4 czerwca 2013 roku, w rocznicę wyborów z 1989 roku, prezydent wręczył odznaczenia wybitnym Polakom. Wśród uhonorowanych osób znalazł się założyciel serwisu Audioteka.pl – Marcin Beme, który w 2012 roku był w gronie 50. najbardziej kreatywnych w biznesie wg „Briefu”.

-

Prezydent Bronisław Komorowski przyznał odznaczenia za zasługi dla polskiej kultury, za wybitne osiągnięcia w pracy naukowo-badawczej, osiągnięcia sportowe oraz dla przedsiębiorców. Odznaczeni zostali między innymi: Grzegorz Jarzyna, Katarzyna Nosowska (w dziedzinie kultury), Zofia Noceti-Klepacka (sport), dr Andrzej Stanisław Dziembowski (nauka). Odznaka powędrowała również do kilku przedsiębiorców, wśród których znalazł się Marcin Beme, prezes Audioteki.

- Cieszę się, że działania serwisu Audioteka.pl zostały docenione jako część tej rzeczywistości, na którą przez lata tak ciężko pracowało poprzednie pokolenie. Uhonorowanie Audioteki –  obok tych, dzięki którym Polska jest dzisiaj wolnym krajem – jako firmy, która z tej wolności dobrze korzysta, to ogromne wyróżnienie – mówi Marcin Beme, założyciel oraz prezes serwisu Audioteka.pl.

Audioteka to pierwsza na świecie mobilna platforma oferująca dostęp do audiobooków przez aplikacje mobilne na telefony Nokia, iPhone, BlackBerry, telefony z systemem Android, bada i systemem Microsoft oraz przez aplikacje samochodowe. Audioteka rozpoczęła działalność w 2008 roku i jest leaderem rynku w Polsce, Czechach, Francji i Hiszpanii, a jeszcze w tym roku uruchomi działalność m.in. w Szwecji, Finlandii na Węgrzech i w Niemczech.

Przeczytaj także wywiad z Marcinem Bemem "Audio(show)biznes".

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?