Symbioza sportu i biznesu - debata

Brief TV / Inspiracje

Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto również rozróżnić dwa oddzielne obszary: marketing firm, realizowany poprzez sport oraz marketing produktów, usług i wydarzeń bezpośrednio związanych ze sportem. Strategie te, odpowiednio dopasowane i zaplanowane, zdecydowanie wspierają budowę relacji biznesowych, zwiększają świadomość marki oraz zaangażowanie inwestorów i odbiorców.

-

21 kwietnia br. w cukierni Odette w Warszawie odbyła się debata magazynu „Brief”, w czasie której zaproszone uczestniczki rozmawiały o tym, jak poprawnie wykorzystywać sport w strategii marketingowej i jak budować odpowiedzialną współpracę pomiędzy sportem i biznesem w Polsce. Spotkanie moderował Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny „Brief”. Partnerem debaty jest inicjatywa "Znane Ekspertki".

Znane Ekspertki to ogólnopolski projekt, którego głównym celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w programach informacyjnych i publicystycznych, zwłaszcza o tematyce ekonomicznej oraz na strategicznych konferencjach gospodarczych, relacjonowanych przez polski i zagraniczne media. Partnerem strategicznym projektu jest firma MasterCard.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.