Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Brief.pl / Aktualności

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski, jako Co-Creative Directors, będą odpowiadać za dział kreacji McCann & MRM, po tym jak Jacek Szulecki zdecydował się odejść z agencji.

-

Marcin Sosiński związany jest z McCann Worldgroup od 6 lat, w ostatnim czasie zajmował stanowisko Deputy Creative Directora.​ Bartek Klimaszewski przechodzi do McCann & MRM z agencji K2, gdzie piasował stanowisko Deputy Creative Directora. Wcześniej Klimaszewski pracował także w Ogilvy & Mather i Young & Rubicam.   

- Wieloletnie doświadczenie w branży i bardzo owocna praca na rzecz klientów McCann Worldgroup Marcina Sosińskiego, w połączeniu z doświadczeniem Bartka Klimaszewskiego w agencjach międzynarodowych i digitalowym K2 jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej agencji, w łączeniu świata off-line ze światem on-line, w multidyscyplinarnych kampaniach tworzonych dla naszych klientów, mówi Wojciech Borowski, Prezes McCann Worldgroup w Polsce. 

- Pragnę serdecznie podziękować Jackowi Szuleckiemu za pracę i wkład w budowanie produktu kreatywnego naszej agencji w ostatnich latach i życzę mu samych sukcesów w kolejnych wyzwaniach zawodowych - dodaje Borowski. Marcin Sosinski objął nowe stanowisko z dniem 1 lipca. Bartek Klimaszewski dołączy do agencji 1 września.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.