wp - grudzien 2016

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Brief.pl / Aktualności

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski, jako Co-Creative Directors, będą odpowiadać za dział kreacji McCann & MRM, po tym jak Jacek Szulecki zdecydował się odejść z agencji.

-

Marcin Sosiński związany jest z McCann Worldgroup od 6 lat, w ostatnim czasie zajmował stanowisko Deputy Creative Directora.​ Bartek Klimaszewski przechodzi do McCann & MRM z agencji K2, gdzie piasował stanowisko Deputy Creative Directora. Wcześniej Klimaszewski pracował także w Ogilvy & Mather i Young & Rubicam.   

- Wieloletnie doświadczenie w branży i bardzo owocna praca na rzecz klientów McCann Worldgroup Marcina Sosińskiego, w połączeniu z doświadczeniem Bartka Klimaszewskiego w agencjach międzynarodowych i digitalowym K2 jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej agencji, w łączeniu świata off-line ze światem on-line, w multidyscyplinarnych kampaniach tworzonych dla naszych klientów, mówi Wojciech Borowski, Prezes McCann Worldgroup w Polsce. 

- Pragnę serdecznie podziękować Jackowi Szuleckiemu za pracę i wkład w budowanie produktu kreatywnego naszej agencji w ostatnich latach i życzę mu samych sukcesów w kolejnych wyzwaniach zawodowych - dodaje Borowski. Marcin Sosinski objął nowe stanowisko z dniem 1 lipca. Bartek Klimaszewski dołączy do agencji 1 września.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.