Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski na czele kreacji McCann & MRM

Brief.pl / Aktualności

Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski, jako Co-Creative Directors, będą odpowiadać za dział kreacji McCann & MRM, po tym jak Jacek Szulecki zdecydował się odejść z agencji.

-

Marcin Sosiński związany jest z McCann Worldgroup od 6 lat, w ostatnim czasie zajmował stanowisko Deputy Creative Directora.​ Bartek Klimaszewski przechodzi do McCann & MRM z agencji K2, gdzie piasował stanowisko Deputy Creative Directora. Wcześniej Klimaszewski pracował także w Ogilvy & Mather i Young & Rubicam.   

- Wieloletnie doświadczenie w branży i bardzo owocna praca na rzecz klientów McCann Worldgroup Marcina Sosińskiego, w połączeniu z doświadczeniem Bartka Klimaszewskiego w agencjach międzynarodowych i digitalowym K2 jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej agencji, w łączeniu świata off-line ze światem on-line, w multidyscyplinarnych kampaniach tworzonych dla naszych klientów, mówi Wojciech Borowski, Prezes McCann Worldgroup w Polsce. 

- Pragnę serdecznie podziękować Jackowi Szuleckiemu za pracę i wkład w budowanie produktu kreatywnego naszej agencji w ostatnich latach i życzę mu samych sukcesów w kolejnych wyzwaniach zawodowych - dodaje Borowski. Marcin Sosinski objął nowe stanowisko z dniem 1 lipca. Bartek Klimaszewski dołączy do agencji 1 września.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?