Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Brief.pl / Aktualności

Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu komunikacji.

-

Szef MSLGROUP na Europę środkowo-wschodnią, Sebastian Hejnowski, jako jeden z 10 europejskich ekspertów zasiądzie w jury 23. edycji festiwalu reklamy Golden Drum. Wielokrotnie nagradzany ekspert komunikacji z Polski został doceniony również przez komisję międzynarodowego festiwalu reklamy, który w tym roku odbędzie się w nieco zmienionej formie.

W skład jury tegorocznej edycji festiwalu reklamy Golden Drum weszli członkowie zarządów oraz dyrektorzy kreatywni najlepszych światowych agencji reklamowych i komunikacyjnych. Co ciekawe, podczas 23. edycji wydarzenia przewodniczący jury, Eduardo Marques w towarzystwie specjalistów z banży kreatywnej zainauguruje zupełnie nową odsłonę Golden Drum. lmpreza w tym roku przeistoczy się bowiem z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej. 

- Dawniej powtarzałem, że nienawidzę reklam, chyba jak każdy. Ludzie nie lubią być wytrącani z czynności przez reklamy. Chcą jednak być w jakiś sposób zabawiani, pochłaniać ciekawe informacje. Chcą się śmiać, płakać, być zaskakiwani. Właśnie na bazie tych potrzeb powstają najlepsze pomysły. Reklama ma stawać się częścią czyjegoś życia. Z drugiej jednak strony "reklama" to termin stary i zbyt wąski. Festiwal musiał więc iść z duchem czasu i ewaluować w stronę branży kreatywnej - mówił przewodniczący tegorocznego jury.

23. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w dniach 18-21 października w Ljubljanie na Słoweni. Przygotowania do wydarzenia można śledzić na Facebooku. Pełna lista członków tegorocznego jury dostępna jest natomiast na stronie goldendrum.com.


Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.