Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Brief.pl / Aktualności

Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu komunikacji.

-

Szef MSLGROUP na Europę środkowo-wschodnią, Sebastian Hejnowski, jako jeden z 10 europejskich ekspertów zasiądzie w jury 23. edycji festiwalu reklamy Golden Drum. Wielokrotnie nagradzany ekspert komunikacji z Polski został doceniony również przez komisję międzynarodowego festiwalu reklamy, który w tym roku odbędzie się w nieco zmienionej formie.

W skład jury tegorocznej edycji festiwalu reklamy Golden Drum weszli członkowie zarządów oraz dyrektorzy kreatywni najlepszych światowych agencji reklamowych i komunikacyjnych. Co ciekawe, podczas 23. edycji wydarzenia przewodniczący jury, Eduardo Marques w towarzystwie specjalistów z banży kreatywnej zainauguruje zupełnie nową odsłonę Golden Drum. lmpreza w tym roku przeistoczy się bowiem z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej. 

- Dawniej powtarzałem, że nienawidzę reklam, chyba jak każdy. Ludzie nie lubią być wytrącani z czynności przez reklamy. Chcą jednak być w jakiś sposób zabawiani, pochłaniać ciekawe informacje. Chcą się śmiać, płakać, być zaskakiwani. Właśnie na bazie tych potrzeb powstają najlepsze pomysły. Reklama ma stawać się częścią czyjegoś życia. Z drugiej jednak strony "reklama" to termin stary i zbyt wąski. Festiwal musiał więc iść z duchem czasu i ewaluować w stronę branży kreatywnej - mówił przewodniczący tegorocznego jury.

23. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w dniach 18-21 października w Ljubljanie na Słoweni. Przygotowania do wydarzenia można śledzić na Facebooku. Pełna lista członków tegorocznego jury dostępna jest natomiast na stronie goldendrum.com.


Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.