Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Sebastian Hejnowski w jury międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum

Brief.pl / Aktualności

Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu komunikacji.

-

Szef MSLGROUP na Europę środkowo-wschodnią, Sebastian Hejnowski, jako jeden z 10 europejskich ekspertów zasiądzie w jury 23. edycji festiwalu reklamy Golden Drum. Wielokrotnie nagradzany ekspert komunikacji z Polski został doceniony również przez komisję międzynarodowego festiwalu reklamy, który w tym roku odbędzie się w nieco zmienionej formie.

W skład jury tegorocznej edycji festiwalu reklamy Golden Drum weszli członkowie zarządów oraz dyrektorzy kreatywni najlepszych światowych agencji reklamowych i komunikacyjnych. Co ciekawe, podczas 23. edycji wydarzenia przewodniczący jury, Eduardo Marques w towarzystwie specjalistów z banży kreatywnej zainauguruje zupełnie nową odsłonę Golden Drum. lmpreza w tym roku przeistoczy się bowiem z festiwalu stricte reklamowego w festiwal szeroko pojętej branży kreatywnej. 

- Dawniej powtarzałem, że nienawidzę reklam, chyba jak każdy. Ludzie nie lubią być wytrącani z czynności przez reklamy. Chcą jednak być w jakiś sposób zabawiani, pochłaniać ciekawe informacje. Chcą się śmiać, płakać, być zaskakiwani. Właśnie na bazie tych potrzeb powstają najlepsze pomysły. Reklama ma stawać się częścią czyjegoś życia. Z drugiej jednak strony "reklama" to termin stary i zbyt wąski. Festiwal musiał więc iść z duchem czasu i ewaluować w stronę branży kreatywnej - mówił przewodniczący tegorocznego jury.

23. edycja festiwalu Golden Drum odbędzie się w dniach 18-21 października w Ljubljanie na Słoweni. Przygotowania do wydarzenia można śledzić na Facebooku. Pełna lista członków tegorocznego jury dostępna jest natomiast na stronie goldendrum.com.


Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.