Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

Brief.pl / Aktualności

Studio animacji TRZASK po 9 latach istnienia zmienia swoją identyfikację wizualną. W ramach nowego kierunku komunikacji powstało między innymi hasło: „We are your guide in digital ads”, które ma być esencją nowej wizji twórców studia. Czy nowy wizerunek w tym przypadku przysłuży się skuteczniejszej komunikacji z klientem?

-

Studio Trzask to przede wszystkim brand zajmujący się tworzeniem reklam w skali globalnej.  Jego charakterystyczną cechą jest kompleksowość oferowanych usług, ponieważ produkuje kreacje reklamowe na wszystkie urządzenia i pod wszystkie specyfikacje. Swoją ofertę kieruje także do klientów zagranicznych, co bardzo dobrze widoczne jest na nowej odsłonie strony internetowej - przygotowanej w języku angielskim. Odświeżona komunikacja Studia Trzask ma charakteryzować się nowoczesnością i profesjonalizmem.

Ewolucja logo

W procesie projektowania nowego logo pojawiało się wiele pomysłów i wizji, ale wszyscy autorzy projektu byli zgodni co do jednego - nowe logo miało zawierać energetyczny ładunek. Jednocześnie musiało być proste i klarowne. Idealną inspiracją okazały się kształty i energia wizualna neonów, które po latach spędzonych w niełasce znów stają się modne. Połączenie wizualnej świeżości i modnej obecnie konwencji dało w finale nowy projekt logo, które w pełni wyraża energię twórców i pracowników studia.

Nasz bohater

Od początków istnienia studia towarzyszy mu sympatyczny brand hero o imieniu Trzask. Jest rozpoznawalny, naładowany pozytywnymi emocjami i doskonale sprawdza się w komunikacji studia w social mediach. Podczas rebrandingu zyskał wersję animowaną, co z pewnością przełoży się na większą atrakcyjność publikacji w kanałach społecznościowych.

Z drugiej strony

Strona internetowa studia została całkowicie przebudowana. Twórcy postawili na przejrzysty projekt typu onepage, na którym czytelnie rozmieszczono dotychczasowe realizacje, listę kompetencji oraz sylwetki członków zespołu. W efekcie powstała przestrzeń, która informuje, przekonuje i zachęca do kontaktu. Do tego ostatniego zachęcają też właściciele studia, którym zależy na opiniach i uwagach odnośnie swojego nowego wizerunku.

::

Fot. Facebook / Trzask Studio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.