Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

Studio Trzask z nową komunikacją wizualną

Brief.pl / Aktualności

Studio animacji TRZASK po 9 latach istnienia zmienia swoją identyfikację wizualną. W ramach nowego kierunku komunikacji powstało między innymi hasło: „We are your guide in digital ads”, które ma być esencją nowej wizji twórców studia. Czy nowy wizerunek w tym przypadku przysłuży się skuteczniejszej komunikacji z klientem?

-

Studio Trzask to przede wszystkim brand zajmujący się tworzeniem reklam w skali globalnej.  Jego charakterystyczną cechą jest kompleksowość oferowanych usług, ponieważ produkuje kreacje reklamowe na wszystkie urządzenia i pod wszystkie specyfikacje. Swoją ofertę kieruje także do klientów zagranicznych, co bardzo dobrze widoczne jest na nowej odsłonie strony internetowej - przygotowanej w języku angielskim. Odświeżona komunikacja Studia Trzask ma charakteryzować się nowoczesnością i profesjonalizmem.

Ewolucja logo

W procesie projektowania nowego logo pojawiało się wiele pomysłów i wizji, ale wszyscy autorzy projektu byli zgodni co do jednego - nowe logo miało zawierać energetyczny ładunek. Jednocześnie musiało być proste i klarowne. Idealną inspiracją okazały się kształty i energia wizualna neonów, które po latach spędzonych w niełasce znów stają się modne. Połączenie wizualnej świeżości i modnej obecnie konwencji dało w finale nowy projekt logo, które w pełni wyraża energię twórców i pracowników studia.

Nasz bohater

Od początków istnienia studia towarzyszy mu sympatyczny brand hero o imieniu Trzask. Jest rozpoznawalny, naładowany pozytywnymi emocjami i doskonale sprawdza się w komunikacji studia w social mediach. Podczas rebrandingu zyskał wersję animowaną, co z pewnością przełoży się na większą atrakcyjność publikacji w kanałach społecznościowych.

Z drugiej strony

Strona internetowa studia została całkowicie przebudowana. Twórcy postawili na przejrzysty projekt typu onepage, na którym czytelnie rozmieszczono dotychczasowe realizacje, listę kompetencji oraz sylwetki członków zespołu. W efekcie powstała przestrzeń, która informuje, przekonuje i zachęca do kontaktu. Do tego ostatniego zachęcają też właściciele studia, którym zależy na opiniach i uwagach odnośnie swojego nowego wizerunku.

::

Fot. Facebook / Trzask Studio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.