Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Loko, czyli pierwszy polski Tinder modowy

Brief.pl / Inspiracje

Dlaczego popularna aplikacja randkowa Tinder odniosła tak spektakularny sukces? Jest przede wszystkim prosta w obsłudze i ciekawi nas jej treść. Tę prawidłowość bardzo szybko zauważył polski startup, który postanowił zastosować mechanizm Tindera tworząc własną aplikację modową. Czy Loko w przyszłości ma szansę stać się nieodłącznym elementem zakupów przez Internet?

-

Kupowanie ubrań przez Internet jeszcze nigdy nie było tak proste. Polski startup stworzył aplikację mobilną, dzięki której w łatwy sposób znajdziemy w Internecie to, czego szukamy. Bez scrollowania i przeklikiwania się przez kolejne podstrony. Loko pozwala bowiem na wyszukiwanie i selekcjonowanie interesujących nas przedmiotów w taki sposób, w jaki randkowa aplikacja Tinder umożliwia dobieranie się w pary. Mechanizm jest prosty i logiczny, dzięki czemu znacznie szybciej wyszukać możemy interesujący nas przedmiot.
 
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez centrum zakupów RetalMeNot, Polacy coraz więcej zakupów robią właśnie przy pomocy aplikacji mobilnych. Jak się okazuje, najczęstszy problem dla użytków stanowi jednak nieintuicyjny rozkład witryn sklepów na urządzeniach. W aplikacji Loko ubrania będą z kolei wyświetlać się pojedynczo. Jeśli przedmiot się nie spodoba, wystarczy przesunąć go w lewo, a jeśli nas zainteresuje - w prawo. Dodatkowo preferowane przez nad rzeczy zostaną zapamiętane przez system, który przy kolejnych zakupach podpowie nam, jakie inne przedmioty mogą nas zainteresować. 

Co ciekawe, aplikacja Loko zainstalowana na naszym telefonie synchronizować będzie się z Messengerem. Wszystko po to, by móc pochwalić się znajomym wybranymi ubraniami czy dodatkami. Jak twierdzą twórcy Loko, dzięki tej opcji aplikacja będzie przypominać wizytę w stacjonarnym sklepie. W bazie aplikacji znajdziemy zarówno kolekcje największych globalnych sieciówek, jak i produkty niezależnych projektantów. Na ten moment w Loko dostępne jest ponad 200 tysięcy produktów od 1600 producentów. Te liczby mają jednak stopniowo się zwiększać. 

Aplikacja dostępna jest już w trzech krajach: Polsce, Włoszech i Indonezji. W kolejnym etapie prawdopodobnie trafi też do Francji, Niemiec, Turcji i Korei Południowej, a docelowo ma działać globalnie. Obecnie Loko aktywne jest wyłącznie na telefonach z Androidem, ale twórcy pracują już także nad wersją odpowiednią dla systemu iOS. Ta powinna pojawić się w najbliższych miesiącach. 

::


Fot. Facebook / Loko - Moda, Zakupy, Znajomi

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.