W Warszawie otwarto najwyżej położony na świecie lokal Green Caffe Nero

W Warszawie otwarto najwyżej położony na świecie lokal Green Caffe Nero

Brief.pl / Aktualności

To pierwszy na skalę Polski tego typu projekt sieci kawiarni Green Caffè Nero. W warszawskim biurowcu Q22 powstał lokal dostępny wyłącznie dla pracowników firmy Deloitte i jej klientów. Stworzenie najwyżej położonej kawiarni na świecie to pomysł wypracowany wspólnie przez zaprzyjaźnione marki.

-

Green Caffè Nero otworzyło swoją 40. kawiarnię w Warszawie. Tym razem jest to zupełnie nowy, innowacyjny koncept. Kawiarnia zlokalizowana w budynku Q22 stanowi bowiem część biura firmy Deloitte Polska. Pomysł zrodził się w wyniku bardzo dużej popularności Green Caffè Nero wśród pracowników Deloitte, którzy chętnie i często odwiedzali kawiarnię przy ul. Pięknej 18, nawiązując przy tym bliższe relacje z tamtejszymi baristami.

Co ciekawe, nowa kawiarnia Green Caffè Nero w biurowcu Q22 to najwyżej położony lokal marki na świecie – znajduje się na 20. piętrze biurowca. Wystrój wnętrza został opracowany przy współpracy architektów obu firm. Wyjątek stanowi bar z ekspozycją jedzenia, który jest znakiem rozpoznawczym każdej kawiarni Green Caffè Nero w Polsce. W nowym lokalu będą obsługiwani pracownicy firmy Deloitte oraz ich goście. Kawiarnia może pełnić funkcje konferencyjne lub służyć jako miejsce relaksu.

Współpraca Green Caffè Nero z Deloitte nie kończy się jednak na otwarciu kawiarni. Marka kawiarni będzie bowiem zaopatrywać całe biuro Deloitte, zajmujące łącznie 10 pięter, w kawę do ekspresów, drobne przekąski śniadaniowo-lunchowe oraz ciepłe dania lunchowe, w tym potrawy „fit”. Green Caffè Nero zapewni też obsługę cateringową w 23 salach konferencyjnych podczas odbywających się tam spotkań.

- Z firmą Deloitte znamy się od dawna. Łączą nas dobre relacje partnerskie oraz podobne podejście do biznesu i jakości oferowanych usług. Dla Green Caffè Nero najważniejsze jest budowanie relacji z klientami oraz zapewnienie im najlepszej obsługi. Jesteśmy przekonani, że nasza nowa kawiarnia będzie służyła pracownikom Deloitte jako wygodne miejsce do pracy i relaksu – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero.

- W poprzednim biurze Deloitte, w biurowcu przy ul. Pięknej, mieściła się również kawiarnia Green Caffè Nero. Teraz znów spotkamy się w jednym budynku. Przeniesienie siedziby Deloitte do Q22 to dla nas nie tylko zmiana adresu, ale również nowe, nowoczesne podejście do funkcjonowania biura. Jego koncepcja ułatwi komunikację pomiędzy pracownikami, pozwoli na efektywniejsze dzielenie się wiedzą i będzie sprzyjać mobilności. Aranżacja biura, w tym kafeteria Deloitte oraz działająca w niej kawiarnia Green Caffè Nero będą miejscem szczególnym, idealnym na nieformalne rozmowy – mówił Marek Metrycki, partner zarządzający Deloitte Polska.

Kolejny lokal Green Caffè Nero w Warszawie otwarto dzień później, 5 lipca. Nowa kawiarnia otwarta została w budynku biurowym Astoria Premium Offices, przy ul. Przeskok 2. Przestronny, dwupiętrowy lokal zlokalizowany w rotundzie budynku jest w całości oszklony, oferując gościom widok na Pałac Kultury i Nauki oraz okolice Placu Powstańców Warszawy.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.