TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH KAMPANII WIDEO TYGODNIA

TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH KAMPANII WIDEO TYGODNIA

Brief.pl / Aktualności

W ostatnim tygodniu mogliśmy oglądać gigantyczną autopromocję Google na YouTubie. Co ciekawe, Google wykorzystał powierzchnię reklamową na wideo in-banner zamiast reklamy in-stream. Wszystko po to, żeby promować Festiwal Gier wspierany przez Google Play oraz kursy online pod hasłem “Wykorzystaj potencjał internetu”. Które jeszcze spoty cieszyły się największym zainteresowaniem? O tym Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w firmie Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(20-26 czerwca)

Banner Festiwalu Gier w Google Play 23 czerwca dotarł do ponad 2,64 mln realnych użytkowników i miał ponad 9 mln odsłon, co dało mu pierwsze miejsce w naszym rankingu. Od 9 do 23 czerwca Google promowało też inne specjalne oferty cenowe w grach dostępnych przez platformę Google Play. Branża gamingowa coraz więcej inwestuje w reklamę ─ udział kampanii promujących gry jest bardzo wysoki ─ 8 proc. w wideo online i 12 proc. w displayu (udział w odsłonach wg badania gemiusAdReal maj 2016).

 
Na drugim miejscu zestawienia znajduje się BGŻ BNP Paribas. Tej wiosny bank zaczął bardzo intensywną promocję zarówno na display jak i w wideo online. 22 czerwca mogliśmy obejrzeć spoty tej marki przede wszystkim na WP.pl i Gazeta.pl ─ dotarły do 2,37 mln realnych użytkowników i miały 7,31 mln rozpoczętych emisji. Kampania skoncentrowana na tym dniu zapewniła tej kreacji drugą pozycję w naszym rankingu. Warto przypomnieć, że bardzo podobne, jednodniowe, wysokozasięgowe obecności BGŻetu na wideo online obserwowaliśmy już w marcu.

 
Na trzecim miejscu naszego zestawienia ponownie Google, tym razem z kursami online “Wykorzystaj potencjał internetu”. Wielokrotnie widziałam tę kampanię na Linkedinie, ale tym razem zaatakowała wysokozasięgowo, docierając 22 czerwca do niemal 10 proc. polskich internautów (na PC) czyli 2,25 mln użytkowników. Emisje oczywiście były na YouTubie ─ 7,47 mln rozpoczętych emisji wideo online. Dlaczego Google dzień po dniu emitował intensywne kampanie autopromocyjne w postaci wideo w bannerze na YouTubie? Może testują nowe ustawienia i planują zmiany w ofercie reklamowej?

 
::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.