TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH KAMPANII WIDEO TYGODNIA

TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH KAMPANII WIDEO TYGODNIA

Brief.pl / Aktualności

W ostatnim tygodniu mogliśmy oglądać gigantyczną autopromocję Google na YouTubie. Co ciekawe, Google wykorzystał powierzchnię reklamową na wideo in-banner zamiast reklamy in-stream. Wszystko po to, żeby promować Festiwal Gier wspierany przez Google Play oraz kursy online pod hasłem “Wykorzystaj potencjał internetu”. Które jeszcze spoty cieszyły się największym zainteresowaniem? O tym Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w firmie Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(20-26 czerwca)

Banner Festiwalu Gier w Google Play 23 czerwca dotarł do ponad 2,64 mln realnych użytkowników i miał ponad 9 mln odsłon, co dało mu pierwsze miejsce w naszym rankingu. Od 9 do 23 czerwca Google promowało też inne specjalne oferty cenowe w grach dostępnych przez platformę Google Play. Branża gamingowa coraz więcej inwestuje w reklamę ─ udział kampanii promujących gry jest bardzo wysoki ─ 8 proc. w wideo online i 12 proc. w displayu (udział w odsłonach wg badania gemiusAdReal maj 2016).

 
Na drugim miejscu zestawienia znajduje się BGŻ BNP Paribas. Tej wiosny bank zaczął bardzo intensywną promocję zarówno na display jak i w wideo online. 22 czerwca mogliśmy obejrzeć spoty tej marki przede wszystkim na WP.pl i Gazeta.pl ─ dotarły do 2,37 mln realnych użytkowników i miały 7,31 mln rozpoczętych emisji. Kampania skoncentrowana na tym dniu zapewniła tej kreacji drugą pozycję w naszym rankingu. Warto przypomnieć, że bardzo podobne, jednodniowe, wysokozasięgowe obecności BGŻetu na wideo online obserwowaliśmy już w marcu.

 
Na trzecim miejscu naszego zestawienia ponownie Google, tym razem z kursami online “Wykorzystaj potencjał internetu”. Wielokrotnie widziałam tę kampanię na Linkedinie, ale tym razem zaatakowała wysokozasięgowo, docierając 22 czerwca do niemal 10 proc. polskich internautów (na PC) czyli 2,25 mln użytkowników. Emisje oczywiście były na YouTubie ─ 7,47 mln rozpoczętych emisji wideo online. Dlaczego Google dzień po dniu emitował intensywne kampanie autopromocyjne w postaci wideo w bannerze na YouTubie? Może testują nowe ustawienia i planują zmiany w ofercie reklamowej?

 
::

Fot. Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?