Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Brief.pl / Wiedza

Raport "Świat polskich dzieci" opracowano na podstawie badania, które przeprowadziła firma IQS. Obejmuje grupę wiekową od 3 do 16 lat i opisuje szereg zagadnień, począwszy od przebiegu dnia codziennego, po zwyczaje konsumenckie, zegar żywieniowy, konsumpcję mediów, bohaterów dziecięcej wyobraźni, aż po perspektywę rodziców i ich obawy oraz strategie wychowawcze.

-

Jak pokazują badania, najczęściej wybieraną formą spędzania wolnego czasu, w przypadku dzieci w wieku 3 do 16 lat, jest oglądanie telewizji. Aż 76 proc. badanych rodziców wskazało na tę formę rozrywki.

Chłopcy w wieku 3-16 lat, zdecydowanie częściej niż dziewczyny, uprawiają w wolnym czasie sport, ale również częściej grają w gry wideo/komputerowe. Dziewczynki za to bardziej preferują wyjście na powietrze, a także czytanie.

Tymczasem dla nastolatek w wieku 12-15 lat najlepszą formą spędzanie wolnego czasu jest internet. Wskazało tak 91 proc. rodziców. Dla chłopców internet (76 proc.) silnie konkuruje z grami wideo/komputerowymi (78 proc.).

W sumie niemal połowa badanych twierdzi, że nasze dzieci korzystają z internetu codziennie lub prawie codziennie. Według badań, wśród 3-5 latków tylko 43 proc. nie ma z internetem żadnego kontaktu.

Przykładowe dane podajemy poniżej.

Raport Świat polskich dzieci


Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.