Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Brief.pl / Wiedza

Raport "Świat polskich dzieci" opracowano na podstawie badania, które przeprowadziła firma IQS. Obejmuje grupę wiekową od 3 do 16 lat i opisuje szereg zagadnień, począwszy od przebiegu dnia codziennego, po zwyczaje konsumenckie, zegar żywieniowy, konsumpcję mediów, bohaterów dziecięcej wyobraźni, aż po perspektywę rodziców i ich obawy oraz strategie wychowawcze.

-

Jak pokazują badania, najczęściej wybieraną formą spędzania wolnego czasu, w przypadku dzieci w wieku 3 do 16 lat, jest oglądanie telewizji. Aż 76 proc. badanych rodziców wskazało na tę formę rozrywki.

Chłopcy w wieku 3-16 lat, zdecydowanie częściej niż dziewczyny, uprawiają w wolnym czasie sport, ale również częściej grają w gry wideo/komputerowe. Dziewczynki za to bardziej preferują wyjście na powietrze, a także czytanie.

Tymczasem dla nastolatek w wieku 12-15 lat najlepszą formą spędzanie wolnego czasu jest internet. Wskazało tak 91 proc. rodziców. Dla chłopców internet (76 proc.) silnie konkuruje z grami wideo/komputerowymi (78 proc.).

W sumie niemal połowa badanych twierdzi, że nasze dzieci korzystają z internetu codziennie lub prawie codziennie. Według badań, wśród 3-5 latków tylko 43 proc. nie ma z internetem żadnego kontaktu.

Przykładowe dane podajemy poniżej.

Raport Świat polskich dzieci


Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.