wp - grudzien 2016

Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Brief.pl / Wiedza

Raport "Świat polskich dzieci" opracowano na podstawie badania, które przeprowadziła firma IQS. Obejmuje grupę wiekową od 3 do 16 lat i opisuje szereg zagadnień, począwszy od przebiegu dnia codziennego, po zwyczaje konsumenckie, zegar żywieniowy, konsumpcję mediów, bohaterów dziecięcej wyobraźni, aż po perspektywę rodziców i ich obawy oraz strategie wychowawcze.

-

Jak pokazują badania, najczęściej wybieraną formą spędzania wolnego czasu, w przypadku dzieci w wieku 3 do 16 lat, jest oglądanie telewizji. Aż 76 proc. badanych rodziców wskazało na tę formę rozrywki.

Chłopcy w wieku 3-16 lat, zdecydowanie częściej niż dziewczyny, uprawiają w wolnym czasie sport, ale również częściej grają w gry wideo/komputerowe. Dziewczynki za to bardziej preferują wyjście na powietrze, a także czytanie.

Tymczasem dla nastolatek w wieku 12-15 lat najlepszą formą spędzanie wolnego czasu jest internet. Wskazało tak 91 proc. rodziców. Dla chłopców internet (76 proc.) silnie konkuruje z grami wideo/komputerowymi (78 proc.).

W sumie niemal połowa badanych twierdzi, że nasze dzieci korzystają z internetu codziennie lub prawie codziennie. Według badań, wśród 3-5 latków tylko 43 proc. nie ma z internetem żadnego kontaktu.

Przykładowe dane podajemy poniżej.

Raport Świat polskich dzieci


Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.