Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Czy trzylatki korzystają z internetu? Badanie IQS

Brief.pl / Wiedza

Raport "Świat polskich dzieci" opracowano na podstawie badania, które przeprowadziła firma IQS. Obejmuje grupę wiekową od 3 do 16 lat i opisuje szereg zagadnień, począwszy od przebiegu dnia codziennego, po zwyczaje konsumenckie, zegar żywieniowy, konsumpcję mediów, bohaterów dziecięcej wyobraźni, aż po perspektywę rodziców i ich obawy oraz strategie wychowawcze.

-

Jak pokazują badania, najczęściej wybieraną formą spędzania wolnego czasu, w przypadku dzieci w wieku 3 do 16 lat, jest oglądanie telewizji. Aż 76 proc. badanych rodziców wskazało na tę formę rozrywki.

Chłopcy w wieku 3-16 lat, zdecydowanie częściej niż dziewczyny, uprawiają w wolnym czasie sport, ale również częściej grają w gry wideo/komputerowe. Dziewczynki za to bardziej preferują wyjście na powietrze, a także czytanie.

Tymczasem dla nastolatek w wieku 12-15 lat najlepszą formą spędzanie wolnego czasu jest internet. Wskazało tak 91 proc. rodziców. Dla chłopców internet (76 proc.) silnie konkuruje z grami wideo/komputerowymi (78 proc.).

W sumie niemal połowa badanych twierdzi, że nasze dzieci korzystają z internetu codziennie lub prawie codziennie. Według badań, wśród 3-5 latków tylko 43 proc. nie ma z internetem żadnego kontaktu.

Przykładowe dane podajemy poniżej.

Raport Świat polskich dzieci


Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.