RWE Polska zmienia nazwę na innogy

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Brief.pl / Inspiracje

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding spółki z branży energetycznej. Mowa o RWE Polska, która jeszcze tego lata zacznie być znana pod nazwą innogy.

-

Innowacyjność, kreatywność i nowe technologie na rynku energetycznym przyszłości - to symbolizować ma nowa nazwa RWE Polska. Spółki RWE na terenie naszego kraju rozpoczynają rebranding i od 2 września będą funkcjonować pod nową marką - innogy. Nazwa RWE Stoen Operator zmieni się natomiast na innogy Stoen Operator. Ten rebranding oznaczać ma przede wszystkim nowoczesne podejście do biznesu, jak i ambitne cele, jakie na najbliższe lata stawia sobie spółka.

- Rynek energetyczny w przyszłości będzie zrównoważony, zdecentralizowany i cyfrowy – dokładnie taka jest nasza nowa marka. innogy – kolorowa, elastyczna, pełna energii i kreatywnych pomysłów. Reorganizujemy koncern, ponieważ chcemy być prekursorami zrównoważonej i nowoczesnej energetyki – i to w nowej odsłonie, mocnych kolorach i z powiewem świeżości” - wyjaśnia Filip Thon prezes RWE Polska, w Grupie RWE odpowiedzialny globalnie za obszary B2C i Obsługi Klienta.  

Nowa nazwa firmy - innogy - zgodnie z planowanym kierunkiem rozwoju spółki nawiązuje do słów „innowacja” („innovation“) oraz energia i technologia („energy”, „technology”). Znakiem rozpoznawczym nowej marki jest logo składające się z małej litery „i“ występującej w różnych konfiguracjach i kolorach, co z kolei symbolizować ma elastyczne i dynamiczne podejście do biznesu. - W przyszłości naszymi konkurentami mogą być takie firmy jak Tesla, Google i Apple. W takim otoczeniu rynkowym chcemy odgrywać znaczącą rolę i wyznaczać trendy - dlatego musimy wykazać się elastycznością, innowacyjnością i kreatywnością. To właśnie oznacza innogy - powiedział Peter Terium, szef koncernu z Essen. 

Co ciekawe, nazwa innogy nie jest zupełną nowością w kontekście Grupy RWE. Wcześniej funkcjonowała w spółce wyłącznie w obszarze energii odnawialnych. Po rebrandingu również obszary sieci i sprzedaży detalicznej w Polsce, Niemczech i innych krajach będą występowały pod jedną marką. Jak twierdzą przedstawiciele spółki, innogy wyraża to, czego firma zamierza być symbolem – innowacje i nowe technologie w energetyce.


::


Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.