wp - grudzien 2016

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Brief.pl / Inspiracje

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding spółki z branży energetycznej. Mowa o RWE Polska, która jeszcze tego lata zacznie być znana pod nazwą innogy.

-

Innowacyjność, kreatywność i nowe technologie na rynku energetycznym przyszłości - to symbolizować ma nowa nazwa RWE Polska. Spółki RWE na terenie naszego kraju rozpoczynają rebranding i od 2 września będą funkcjonować pod nową marką - innogy. Nazwa RWE Stoen Operator zmieni się natomiast na innogy Stoen Operator. Ten rebranding oznaczać ma przede wszystkim nowoczesne podejście do biznesu, jak i ambitne cele, jakie na najbliższe lata stawia sobie spółka.

- Rynek energetyczny w przyszłości będzie zrównoważony, zdecentralizowany i cyfrowy – dokładnie taka jest nasza nowa marka. innogy – kolorowa, elastyczna, pełna energii i kreatywnych pomysłów. Reorganizujemy koncern, ponieważ chcemy być prekursorami zrównoważonej i nowoczesnej energetyki – i to w nowej odsłonie, mocnych kolorach i z powiewem świeżości” - wyjaśnia Filip Thon prezes RWE Polska, w Grupie RWE odpowiedzialny globalnie za obszary B2C i Obsługi Klienta.  

Nowa nazwa firmy - innogy - zgodnie z planowanym kierunkiem rozwoju spółki nawiązuje do słów „innowacja” („innovation“) oraz energia i technologia („energy”, „technology”). Znakiem rozpoznawczym nowej marki jest logo składające się z małej litery „i“ występującej w różnych konfiguracjach i kolorach, co z kolei symbolizować ma elastyczne i dynamiczne podejście do biznesu. - W przyszłości naszymi konkurentami mogą być takie firmy jak Tesla, Google i Apple. W takim otoczeniu rynkowym chcemy odgrywać znaczącą rolę i wyznaczać trendy - dlatego musimy wykazać się elastycznością, innowacyjnością i kreatywnością. To właśnie oznacza innogy - powiedział Peter Terium, szef koncernu z Essen. 

Co ciekawe, nazwa innogy nie jest zupełną nowością w kontekście Grupy RWE. Wcześniej funkcjonowała w spółce wyłącznie w obszarze energii odnawialnych. Po rebrandingu również obszary sieci i sprzedaży detalicznej w Polsce, Niemczech i innych krajach będą występowały pod jedną marką. Jak twierdzą przedstawiciele spółki, innogy wyraża to, czego firma zamierza być symbolem – innowacje i nowe technologie w energetyce.


::


Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.