PBI i Gemius rozpoczynają wdrożenie pomiaru aplikacji mobilnych

PBI i Gemius rozpoczynają wdrożenie pomiaru aplikacji mobilnych

Brief.pl / Aktualności

Partnerzy badania Gemius/PBI rozpoczęli prace nad uruchomieniem pomiaru aplikacji mobilnych. Obydwie firmy zapraszają właścicieli aplikacji do przystąpienia do pomiaru. Aby dana aplikacja pojawiła się w październikowych wynikach badania, proces skryptowania musi być sfinalizowany do końca sierpnia tego roku.

-

Rozpoczął się kolejny etap wdrożenia badania Gemius/PBI, tj. pomiar aplikacji mobilnych. Firmy udostępniły dokumentację (Software Development Kits) dla właścicieli aplikacji. Zawiera ona informacje, jak włączyć do pomiaru aplikacje pracujące na systemach operacyjnych iOS i Android.

Dołączenie do badania wiąże się z przystąpieniem do audytu site-centric, oferowanego przez firmę Gemius, w ramach badania Gemius/PBI oraz z podpisaniem standardowej umowy z Gemiusem. Od danych za październik wyniki pomiaru będą prezentowane w aplikacji Gemius Explorer, ponadto właściciel otrzyma dostęp do interfejsu Gemius Prism, w którym część wskaźników dla aplikacji będzie widoczna tylko dla niego.

Uruchomienie pomiaru aplikacji mobilnych w badaniu Gemius/PBI umożliwi pomiar zasięgu i zaangażowania ich użytkowników. Aktualnie badanie pokazuje wyłącznie wyniki dotyczące korzystania na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) ze stron www. Uwzględnienie pomiaru aplikacji pokaże pełen obraz wykorzystywania internetu mobilnego.

Pełna dokumentacja dla właścicieli aplikacji mobilnych znajduje się tu.

Po raz pierwszy aplikacje mobilne pojawią się w wynikach badania Gemius/PBI za październik 2016. Aby aplikacja pojawiła się w tych wynikach, musi być prawidłowo oskryptowana, przetestowana oraz zgłoszona do sklepu App Store / Google Play do końca sierpnia 2016.

 

::

Foto: Fotolia/sdecoret

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.