Czwartek w Cannes

Czwartek w Cannes

Brief.pl / Aktualności

Za nami kolejny dzień festiwalu w Cannes. Facebook i YouTube otworzyli swoje plaże z mnóstwem atrakcji – wykłady, siatkówka plażowa, prezentacja swoich produktów.

-

Wczorajszy dzień upłynął pod znakiem inspirujących wykładów. Na scenie mogliśmy zobaczyć Davida Drogę, który opowiadał o współpracy z Under Armour. Zaraz po nim o tzw. crafcie w filmie opowiadał nagrodzony Oskarem Alejandro Inarritu. O 17 na scenie pojawił się współzałożyciel Vice – Shane Smith, nagrodzony nagrodą Media Person of the Year (Cannes Lions), który, wraz z reżyserem Spike'iem Jonzem, poprowadził luźną rozmowę o Vice i nowym pokoleniu. Wbrew konwencji panowie wysłuchali pytań od publiczności.

Cannes Lions to nie tylko przestrzeń Pałacu Festiwalowego. To również setki pomysłów innych marek, by móc się pokazać i przyciągnąć delegatów. Jak co roku Facebook i Youtube otworzyli w Cannes swoje plaże z mnóstwem atrakcji – wykłady, siatkówka plażowa, prezentacja swoich produktów. Na plaży Youtuba można było zobaczyć na żywo występy znanych ze świata youtuberów czy wykonać podwodne selfie.

Facebook w kreatywny sposób zaprezentował swoje nowe formaty postów oraz przedstawił nagrodzone prace Facebook Awards. Swoje przestrzenie otworzył dla gości również Havas ze swoim Havas Cafe – gdzie można zmierzyć się w socialowe piłkarzyki lub obejrzeć mecze. Zaraz obok, jak co roku, uplasował się Spotify, gdzie wczoraj na zakończenie dnia zagrał Mark Johnson. Zapomniałbym dodać o plażach Twittera i Dentsu.

Jak co roku, wszyscy prześcigali się w pomysłach, by przyciągnąć uwagę. Seat wystawił przekrój przez swój hybrydowy samochód, aplikacja Scoop rozdawała wielkie słoiki lodów i 5000 Euro w konkursie. Shotsy, jak zwykle, zorganizowały wielką imprezę na plaży, a Samsung zaprosił do zbiorowego doświadczenia VR.

 

Tagi:

Cannes

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.