...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Środa w Cannes

Za nami kolejny dzień festiwalu w Cannes. W środę przyznano nagrody w kategoriach: Cyber, Innovation, Mobile i Media.

Wszystkie nagrodzone i wyróżnone prace dostępne są w sieci na stronie festiwalowej, warto więc zapoznać się z nimi i wyrobić na ich temat własne zdanie. W tym roku trudno wytypować zdecydowanego lidera, ale często nagradzane są prace „McWhooper”, „Manboobs”, „The next Rembrant” i „Swedish number”.

canneslions whopper

Wczorajszy dzień upłynął pod znakiem innowacji. Lions Innovations to oddzielna kategoria i oddzielna przestrzeń na festiwalu, gdzie startupy mają szanse zaprezentować swoje wynalazki. Wszędzie króluje technologia 360 i VR – gry, doświadczenia zakupowe, a nawet badania konsumenckie.

cannes lions VR

Osobiście miałem okazję poznać moje #CannesDNA – algorytm big data, który analizuje, gdzie, kiedy i jak otrzymam Złotego Lwa. Tworzyłem layouty w Photoshopie, które w czasie rzeczywistym były przenoszone przez drukarki na ścianę. Doświadczałem nowego wymiaru reklam mobilnych, jakim jest użycie wibracji – tak, jak ma to miejsce w joypadach do konsol. 

Warto pamiętać, że Cannes Lions to również moc wykładów. W środę przemawiali Oliver Stone, który w zasadzie wypromował swój nowy film o Edwardzie Snowdenie. O swojej firmie Goop opowiadała Gwyneth Paltrow. Można też było posłuchać ludzi z agencji R/GA, którzy przedstawili, jak tworzyć kreatywne biura. Dodatkowo środa to też niezaprzeczalnie dzień Iggiego Popa, który jak zwykle wygrał całe show. Warto być gwiazdą rocka, bo Iggy Pop, jako jedyny, zgodnie z moją wiedzą, wystąpił bez koszulki na scenie Cannes Lions (to prawda, na koniec wykłady dołączył do niego prowadzący).

canneslions gwyneth

::

Zdjęcie z wykładu Gwyneth Paltrow dzięki uprzejmości Radosława SMorga LS JWT.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF