Szczęśliwy wtorek dla Polski w Cannes!

Szczęśliwy wtorek dla Polski w Cannes!

Brief.pl / Aktualności

Wtorek to dzień nagród dla Polski. Zdobyliśmy złoto oraz dwa brązy!

-

Złotego lwa w kategorii Design (Digital Installation & Events) otrzymał PanGenerator, jeden z laureatów 50 najbardziej kreatywnych w biznesie "Briefu" i praca dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

W tej samej kategorii mamy również brąz dla Y&R Warszawa – praca dla Mila (Other Packaging).

Brąz został również przyznany dla Saatchi&Saatchi Warszawa w kategorii Outdoor – nośnik mierzący temperaturę przechodniom dla marki Theraflu. Mamy również trzecie miejsce w kategorii PR za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Walk Warszawa.

Gratulacje!

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.