Szczęśliwy wtorek dla Polski w Cannes!

Szczęśliwy wtorek dla Polski w Cannes!

Brief.pl / Aktualności

Wtorek to dzień nagród dla Polski. Zdobyliśmy złoto oraz dwa brązy!

-

Złotego lwa w kategorii Design (Digital Installation & Events) otrzymał PanGenerator, jeden z laureatów 50 najbardziej kreatywnych w biznesie "Briefu" i praca dla Muzeum Powstania Warszawskiego.

W tej samej kategorii mamy również brąz dla Y&R Warszawa – praca dla Mila (Other Packaging).

Brąz został również przyznany dla Saatchi&Saatchi Warszawa w kategorii Outdoor – nośnik mierzący temperaturę przechodniom dla marki Theraflu. Mamy również trzecie miejsce w kategorii PR za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Walk Warszawa.

Gratulacje!

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.