...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Cannes: przyznano pierwsze nagrody

Za nami kolejny dzień w Cannes. Wczoraj odbyła się gala z wręczeniem nagród w kategoriach Active, Promo, Print i Direct.

Nie było tu zaskoczenia. Polecam przyjrzenie się każdej pracy na Cannes Archive – w szczególności „McWhooper”, „Van Gogh BnB”, „See Hero Quest”, „#FU2016”. Oczywiście to tylko garstka. Na uwagę zasługuje wiele więcej jak na przykład: projekt GPS z głosem dziecka, pierwszy autobus z doświadczeniem rzeczywistości VR, czy jeden szwedzki numer promujący kraj.

W poniedziałkowy wieczór przyznano również nagrody w kategorii Glass Lions – dla projektów, które są zaangażowane w sprawy społecznie ważne jak równouprawnienie czy obrona praw człowieka. Za nami również inspirujące wykłady – analiza big data w kategorii zdobytych nagród w Cannes, czy poruszający wykład „Sex, Lies &

Advertising” z owacjami na stojąco za podjęty problem uprzedmiotowienia kobiet w przekazach reklamowych. Wtorek to wielki dzień – czekamy na wyniki nominacji dla Walk, FCB, PanGenerator oraz zespołów Young Lions.

Niezmiennie trzymamy kciuki!

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF