Cannes: przyznano pierwsze nagrody

Cannes: przyznano pierwsze nagrody

Magazyn / Inspiracje

Za nami kolejny dzień w Cannes. Wczoraj odbyła się gala z wręczeniem nagród w kategoriach Active, Promo, Print i Direct.

-

Nie było tu zaskoczenia. Polecam przyjrzenie się każdej pracy na Cannes Archive - w szczególności „McWhooper”, „Van Gogh BnB”, „See Hero Quest”, „#FU2016”. Oczywiście to tylko garstka. Na uwagę zasługuje wiele więcej jak na przykład: projekt GPS z głosem dziecka, pierwszy autobus z doświadczeniem rzeczywistości VR, czy jeden szwedzki numer promujący kraj.

W poniedziałkowy wieczór przyznano również nagrody w kategorii Glass Lions – dla projektów, które są zaangażowane w sprawy społecznie ważne jak równouprawnienie czy obrona praw człowieka. Za nami również inspirujące wykłady – analiza big data w kategorii zdobytych nagród w Cannes, czy poruszający wykład „Sex, Lies &

Advertising” z owacjami na stojąco za podjęty problem uprzedmiotowienia kobiet w przekazach reklamowych. Wtorek to wielki dzień – czekamy na wyniki nominacji dla Walk, FCB, PanGenerator oraz zespołów Young Lions.

Niezmiennie trzymamy kciuki!

Tagi:

Cannes

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.