Poniedziałek w Cannes

Poniedziałek w Cannes

Brief.pl / Inspiracje

W sobotę 18.06 rozpoczął się kolejny festiwal Cannes Lions. Jak co roku festiwal bije rekordy. Agencje zgłosiły 43,101 prac, co jest wynikiem o 7 proc. wyższym w porównaniu do zeszłego roku. Rekord padł również ze strony Polski - w tym roku zgłaszamy 261 kampanii.

-

Agencje typują już zwycięzców. Moim zdaniem będzie głośno z okazji nowego burgera McWhopper (Burger King & Peace One Day). Trzymam kciuki za Volvo, które oddało swoje ciężarówki w ręce dzieciaków. Liczę na to, że Lwa otrzyma również jeden szwedzki numer telefonu oraz pokój Van Gogha, który Instytut Sztuki w Chicago wynajmował przez portal AirBnB. Ciekawym projektem jest również kampania House of Cards - #FU2016, która wypromowała nie tylko serial, ale także nowego kandydata na prezydenta. Przypomina to takie zjawisko jak „Wojna światów” z 1938 roku.

W Cannes czarował już David Copperfield, pojawił się dron niedźwiedzia polarnego. Za chwię  swoje plaże otworzy Facebook i YouTube, który również typował zwycięzców. Za nami Cannes Health (Grand Prix – MACMA „Manboobs”), przed nami cały festiwal. 

Trzymam kciuki za nas!! Go Lions!

 cannes lions

 

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.