Poniedziałek w Cannes

Poniedziałek w Cannes

Brief.pl / Inspiracje

W sobotę 18.06 rozpoczął się kolejny festiwal Cannes Lions. Jak co roku festiwal bije rekordy. Agencje zgłosiły 43,101 prac, co jest wynikiem o 7 proc. wyższym w porównaniu do zeszłego roku. Rekord padł również ze strony Polski - w tym roku zgłaszamy 261 kampanii.

-

Agencje typują już zwycięzców. Moim zdaniem będzie głośno z okazji nowego burgera McWhopper (Burger King & Peace One Day). Trzymam kciuki za Volvo, które oddało swoje ciężarówki w ręce dzieciaków. Liczę na to, że Lwa otrzyma również jeden szwedzki numer telefonu oraz pokój Van Gogha, który Instytut Sztuki w Chicago wynajmował przez portal AirBnB. Ciekawym projektem jest również kampania House of Cards - #FU2016, która wypromowała nie tylko serial, ale także nowego kandydata na prezydenta. Przypomina to takie zjawisko jak „Wojna światów” z 1938 roku.

W Cannes czarował już David Copperfield, pojawił się dron niedźwiedzia polarnego. Za chwię  swoje plaże otworzy Facebook i YouTube, który również typował zwycięzców. Za nami Cannes Health (Grand Prix – MACMA „Manboobs”), przed nami cały festiwal. 

Trzymam kciuki za nas!! Go Lions!

 cannes lions

 

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.