InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

Brief.pl / Aktualności

Na warszawskiej gali zostały ogłoszone wyniki światowego konkursu World Post & Parcel Awards. Firma InPost, twórcą której jest laureata rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Rafał Brzoska, otrzymała nagrodę w kategorii Customer Service.

-

Jurorzy World Post & Parcel Awards docenili projekt InPost "Make it social" - efektywną obsługę klientów w serwisach społecznościowych. W finale firma z Polski pokonała konkurencyjne projekty Deutsche Post oraz Liban Post.

Główna wygrana przyznawana jest firmie, która poprzez swoje innowacyjne działania, tworzy zestaw dobrych praktyk i tym samym wyznacza branżowe standardy. InPost został doceniony za innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów klientów, zgłaszanych przez nich w mediach społecznościowych. InPost jest pionierem jeżeli chodzi o wykorzystanie kanałów społecznościowych, jako wygodniejszych dla współczesnego klienta  do kontaktu z dostawcą usług, niż infolinia czy kontakt poprzez stronę www.  

Wcześniej firma  otrzymywała wyróżnienia w raportach takich firm analitycznych jak SoTrender czy Socialbakers. Obydwie klasyfikowały InPost w krajowej czołówce pod względem ilości obsługiwanych zgłoszeń, jak i czasu reakcji na zadawane przez klientów pytania. Warto przypomnieć, że działania InPost w mediach społecznościowych zostały po raz pierwszy docenione na arenie międzynarodowej w maju 2015 r. podczas gali Engage Awards w Pradze, kiedy to przyznano firmie wyróżnienie w kategorii "Socially Devoted" (zaangażowanych w obsługę klienta w social media).

– Jest to nagroda nie dla mnie, ale przede wszystkim dla całego ciężko pracującego zespołu InPostu.  Jest to także dowód, że w podejmowanych projektach nie warto iść na skróty, tylko konsekwentnie realizować założony plan. Taka strategia jest nagradzana uznaniem klientów i doceniana przez branżę - powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl, do której należy marka InPost.

 

::

Foto: Fotolia/vege

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.