InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

Brief.pl / Aktualności

Na warszawskiej gali zostały ogłoszone wyniki światowego konkursu World Post & Parcel Awards. Firma InPost, twórcą której jest laureata rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Rafał Brzoska, otrzymała nagrodę w kategorii Customer Service.

-

Jurorzy World Post & Parcel Awards docenili projekt InPost "Make it social" - efektywną obsługę klientów w serwisach społecznościowych. W finale firma z Polski pokonała konkurencyjne projekty Deutsche Post oraz Liban Post.

Główna wygrana przyznawana jest firmie, która poprzez swoje innowacyjne działania, tworzy zestaw dobrych praktyk i tym samym wyznacza branżowe standardy. InPost został doceniony za innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów klientów, zgłaszanych przez nich w mediach społecznościowych. InPost jest pionierem jeżeli chodzi o wykorzystanie kanałów społecznościowych, jako wygodniejszych dla współczesnego klienta  do kontaktu z dostawcą usług, niż infolinia czy kontakt poprzez stronę www.  

Wcześniej firma  otrzymywała wyróżnienia w raportach takich firm analitycznych jak SoTrender czy Socialbakers. Obydwie klasyfikowały InPost w krajowej czołówce pod względem ilości obsługiwanych zgłoszeń, jak i czasu reakcji na zadawane przez klientów pytania. Warto przypomnieć, że działania InPost w mediach społecznościowych zostały po raz pierwszy docenione na arenie międzynarodowej w maju 2015 r. podczas gali Engage Awards w Pradze, kiedy to przyznano firmie wyróżnienie w kategorii "Socially Devoted" (zaangażowanych w obsługę klienta w social media).

– Jest to nagroda nie dla mnie, ale przede wszystkim dla całego ciężko pracującego zespołu InPostu.  Jest to także dowód, że w podejmowanych projektach nie warto iść na skróty, tylko konsekwentnie realizować założony plan. Taka strategia jest nagradzana uznaniem klientów i doceniana przez branżę - powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl, do której należy marka InPost.

 

::

Foto: Fotolia/vege

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.