InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

InPost z nagrodą World Post & Parcel Awards

Brief.pl / Aktualności

Na warszawskiej gali zostały ogłoszone wyniki światowego konkursu World Post & Parcel Awards. Firma InPost, twórcą której jest laureata rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Rafał Brzoska, otrzymała nagrodę w kategorii Customer Service.

-

Jurorzy World Post & Parcel Awards docenili projekt InPost "Make it social" - efektywną obsługę klientów w serwisach społecznościowych. W finale firma z Polski pokonała konkurencyjne projekty Deutsche Post oraz Liban Post.

Główna wygrana przyznawana jest firmie, która poprzez swoje innowacyjne działania, tworzy zestaw dobrych praktyk i tym samym wyznacza branżowe standardy. InPost został doceniony za innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów klientów, zgłaszanych przez nich w mediach społecznościowych. InPost jest pionierem jeżeli chodzi o wykorzystanie kanałów społecznościowych, jako wygodniejszych dla współczesnego klienta  do kontaktu z dostawcą usług, niż infolinia czy kontakt poprzez stronę www.  

Wcześniej firma  otrzymywała wyróżnienia w raportach takich firm analitycznych jak SoTrender czy Socialbakers. Obydwie klasyfikowały InPost w krajowej czołówce pod względem ilości obsługiwanych zgłoszeń, jak i czasu reakcji na zadawane przez klientów pytania. Warto przypomnieć, że działania InPost w mediach społecznościowych zostały po raz pierwszy docenione na arenie międzynarodowej w maju 2015 r. podczas gali Engage Awards w Pradze, kiedy to przyznano firmie wyróżnienie w kategorii "Socially Devoted" (zaangażowanych w obsługę klienta w social media).

– Jest to nagroda nie dla mnie, ale przede wszystkim dla całego ciężko pracującego zespołu InPostu.  Jest to także dowód, że w podejmowanych projektach nie warto iść na skróty, tylko konsekwentnie realizować założony plan. Taka strategia jest nagradzana uznaniem klientów i doceniana przez branżę - powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy Integer.pl, do której należy marka InPost.

 

::

Foto: Fotolia/vege

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.