Spotkanie z Andrzejem Lubowskim

Spotkanie z Andrzejem Lubowskim

Brief.pl / Patronaty

15 czerwca br. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach Startup Masters Academy, organizowanego przez Coworking O4 w Olivia Business Centre. Rezydenci O4 będą mieli możliwość spotkać głównego gościa wydarzenia, Andrzeja Lubowskiego.

-

O gościu

Andrzej Lubowski, zamieszkały w USA doświadczony finansista oraz ekspert od zarządzania. Współpracował przez 20 lat z największymi amerykańskimi korporacjami. Jest członkiem rad nadzorczych firm w Polsce i w Stanach Zjednoczonych. Również jest publicystą, dziennikarzem oraz pisarzem. Jego autorstwu należą m. in takie książki, jak „Kontuzjowane mocarstwo – siła i słabości Ameryki” i „Świat 2040. Czy Zachód musi przegrać?”.

Urodził się w 1949 roku w Warszawie. W 1982 roku zamieszkał na stałe w Kalifornii w USA.  Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Berkeley oraz Uniwersytetu Stanforda. Blisko 20 lat zbierał doświadczenia w amerykańskim sektorze finansowym:  przez 10 lat piastował kierownicze stanowiska w Citicorp/Citibank w Kalifornii i Nowym Jorku, przez 8 lat był szefem strategii Visy USA. Jest również cenionym doradcą organizacji non-profit. Regularnie publikuje z Gazecie Wyborczej, Polityce i Wprost. Był gościem TEDEX 2015.

Z O4 współpracuje jako mentor w ramach platformy e-learningowej dla startupów oraz małych i średnich przedsiębiorców – rezydentów przestrzeni coworkingowej O4. Program umożliwia uczestnikom zdobycie dedykowanych kompetencji i kwalifikacji, dzięki którym będą mogli efektywnie rozwijać swój biznes poza granicami kraju, np. w Dolinie Krzemowej.

 

Cel spotkania

 

Celem spotkania jest przedstawienie lokalnemu środowisku postaci gościa i jego drogę do sukcesu, jak również zaprezentowanie mentorowi pomorskiego biznesu, nauki i rozwoju. Organizatorzy mają nadzieję zainspirować przedsiębiorców do myślenia o sobie w kategoriach globalnych.  

Program e-learningowy O4 Startup Masters Academy powstał z myślą o wsparciu rezydentów O4: startupów oraz małych i średnich przedsiębiorców. Program umożliwi uczestnikom zdobycie dedykowanych kompetencji i kwalifikacji, dzięki którym będą mogli efektywnie rozwijać swój biznes poza granicami kraju, np. w Dolinie Krzemowej.

Założenia programu obejmują rozwój kompetencji w ramach czterech bloków tematycznych: finanse i biznes, go global, marketing oraz HR i zarządzanie sobą. 

O4 to kreatywna i nowoczesna przestrzeń coworkingowa. Dedykowana jest przedsiębiorcom, dla których ważna jest praca na własnych warunkach, relacje z grupą oraz dostęp do profesjonalnego zaplecza biurowego. Coworking O4 zakłada współtworzenie społeczności, która pomoże rozwinąć skrzydła firmie, opartej na wymianie doświadczeń oraz rozwoju kręgów kontrahentów. Liczne rozwiązania smart space oraz możliwości zamkniętych modułów biurowych dają każdemu szansę na wybór najlepszej opcji i dostosowanie jej do specyfiki swojej działalności.

::

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.