Aram dołącza do PRG Alliance

Aram dołącza do PRG Alliance

Brief.pl / Aktualności

PRG to jedna z najważniejszych firm na świecie zajmujących się dostarczaniem technologii do największych eventów, takich, jak Eurowizja czy Igrzyska Olimpijskie. Począwszy od drugiego kwartału 2016 roku firma Aram dołączyła do PRG Alliance i stała się wyłącznym partnerem PRG w Polsce.

-

 PRG to 40 biur na całym świecie, kilkanaście gigantycznych magazynów sprzętu, niestandardowe rozwiązania oraz potężny know-how, z którego, za pośrednictwem firmy Aram, mogą korzystać teraz klienci w Polsce. Już wkrótce Aram przedstawi szereg nowości, które do tej pory klienci z Polski mogli podziwiać jedynie na transmisjach z międzynarodowych wydarzeń, które obsługiwało PRG.

–Strategia ARAM jest zbliżona do strategii PRG, obsługujemy coraz więcej bardziej złożonych produkcji, za czym idzie rosnące zapotrzebowanie na nowoczesny sprzęt. W związku z tym widzimy wiele możliwości synergii z PRG, jak i innymi członkami PRG Alliance. Uważamy, że taka współpraca okaże się korzystna zarówno dla polskiego rynku, jak i rynków zagranicznych – mówi Rafał Mrzygłocki, dyrektor zarządzający firmy ARAM.

 -Niezmiernie nam miło, ze możemy powitać nowych partnerów w Europie Wschodniej - powiedział Tom van Hemelryck, dyrektor PRG Alliance. –Nasi klienci i partnerzy Alliance widzą rosnące zapotrzebowanie na usługi eventowe w tej części świata. Dzięki temu, że do PRG Alliance dołączą nowe firmy, będziemy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości w kolejnych krajach. Partnerstwo z firmami współpracującymi z PRG Alliance, mające na celu wsparcie produkcji w ich regionach i poza nimi, przez cały, bardzo pracowity letni sezon, już się rozpoczęło.

Tagi:

ARAM PGR

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.