Aram dołącza do PRG Alliance

Aram dołącza do PRG Alliance

Brief.pl / Aktualności

PRG to jedna z najważniejszych firm na świecie zajmujących się dostarczaniem technologii do największych eventów, takich, jak Eurowizja czy Igrzyska Olimpijskie. Począwszy od drugiego kwartału 2016 roku firma Aram dołączyła do PRG Alliance i stała się wyłącznym partnerem PRG w Polsce.

-

 PRG to 40 biur na całym świecie, kilkanaście gigantycznych magazynów sprzętu, niestandardowe rozwiązania oraz potężny know-how, z którego, za pośrednictwem firmy Aram, mogą korzystać teraz klienci w Polsce. Już wkrótce Aram przedstawi szereg nowości, które do tej pory klienci z Polski mogli podziwiać jedynie na transmisjach z międzynarodowych wydarzeń, które obsługiwało PRG.

–Strategia ARAM jest zbliżona do strategii PRG, obsługujemy coraz więcej bardziej złożonych produkcji, za czym idzie rosnące zapotrzebowanie na nowoczesny sprzęt. W związku z tym widzimy wiele możliwości synergii z PRG, jak i innymi członkami PRG Alliance. Uważamy, że taka współpraca okaże się korzystna zarówno dla polskiego rynku, jak i rynków zagranicznych – mówi Rafał Mrzygłocki, dyrektor zarządzający firmy ARAM.

 -Niezmiernie nam miło, ze możemy powitać nowych partnerów w Europie Wschodniej - powiedział Tom van Hemelryck, dyrektor PRG Alliance. –Nasi klienci i partnerzy Alliance widzą rosnące zapotrzebowanie na usługi eventowe w tej części świata. Dzięki temu, że do PRG Alliance dołączą nowe firmy, będziemy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości w kolejnych krajach. Partnerstwo z firmami współpracującymi z PRG Alliance, mające na celu wsparcie produkcji w ich regionach i poza nimi, przez cały, bardzo pracowity letni sezon, już się rozpoczęło.

Tagi:

ARAM PGR

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.