Aram dołącza do PRG Alliance

Aram dołącza do PRG Alliance

Brief.pl / Aktualności

PRG to jedna z najważniejszych firm na świecie zajmujących się dostarczaniem technologii do największych eventów, takich, jak Eurowizja czy Igrzyska Olimpijskie. Począwszy od drugiego kwartału 2016 roku firma Aram dołączyła do PRG Alliance i stała się wyłącznym partnerem PRG w Polsce.

-

 PRG to 40 biur na całym świecie, kilkanaście gigantycznych magazynów sprzętu, niestandardowe rozwiązania oraz potężny know-how, z którego, za pośrednictwem firmy Aram, mogą korzystać teraz klienci w Polsce. Już wkrótce Aram przedstawi szereg nowości, które do tej pory klienci z Polski mogli podziwiać jedynie na transmisjach z międzynarodowych wydarzeń, które obsługiwało PRG.

–Strategia ARAM jest zbliżona do strategii PRG, obsługujemy coraz więcej bardziej złożonych produkcji, za czym idzie rosnące zapotrzebowanie na nowoczesny sprzęt. W związku z tym widzimy wiele możliwości synergii z PRG, jak i innymi członkami PRG Alliance. Uważamy, że taka współpraca okaże się korzystna zarówno dla polskiego rynku, jak i rynków zagranicznych – mówi Rafał Mrzygłocki, dyrektor zarządzający firmy ARAM.

 -Niezmiernie nam miło, ze możemy powitać nowych partnerów w Europie Wschodniej - powiedział Tom van Hemelryck, dyrektor PRG Alliance. –Nasi klienci i partnerzy Alliance widzą rosnące zapotrzebowanie na usługi eventowe w tej części świata. Dzięki temu, że do PRG Alliance dołączą nowe firmy, będziemy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości w kolejnych krajach. Partnerstwo z firmami współpracującymi z PRG Alliance, mające na celu wsparcie produkcji w ich regionach i poza nimi, przez cały, bardzo pracowity letni sezon, już się rozpoczęło.

Tagi:

ARAM PGR

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.