Aram dołącza do PRG Alliance

Aram dołącza do PRG Alliance

Brief.pl / Aktualności

PRG to jedna z najważniejszych firm na świecie zajmujących się dostarczaniem technologii do największych eventów, takich, jak Eurowizja czy Igrzyska Olimpijskie. Począwszy od drugiego kwartału 2016 roku firma Aram dołączyła do PRG Alliance i stała się wyłącznym partnerem PRG w Polsce.

-

 PRG to 40 biur na całym świecie, kilkanaście gigantycznych magazynów sprzętu, niestandardowe rozwiązania oraz potężny know-how, z którego, za pośrednictwem firmy Aram, mogą korzystać teraz klienci w Polsce. Już wkrótce Aram przedstawi szereg nowości, które do tej pory klienci z Polski mogli podziwiać jedynie na transmisjach z międzynarodowych wydarzeń, które obsługiwało PRG.

–Strategia ARAM jest zbliżona do strategii PRG, obsługujemy coraz więcej bardziej złożonych produkcji, za czym idzie rosnące zapotrzebowanie na nowoczesny sprzęt. W związku z tym widzimy wiele możliwości synergii z PRG, jak i innymi członkami PRG Alliance. Uważamy, że taka współpraca okaże się korzystna zarówno dla polskiego rynku, jak i rynków zagranicznych – mówi Rafał Mrzygłocki, dyrektor zarządzający firmy ARAM.

 -Niezmiernie nam miło, ze możemy powitać nowych partnerów w Europie Wschodniej - powiedział Tom van Hemelryck, dyrektor PRG Alliance. –Nasi klienci i partnerzy Alliance widzą rosnące zapotrzebowanie na usługi eventowe w tej części świata. Dzięki temu, że do PRG Alliance dołączą nowe firmy, będziemy mogli zaoferować usługi najwyższej jakości w kolejnych krajach. Partnerstwo z firmami współpracującymi z PRG Alliance, mające na celu wsparcie produkcji w ich regionach i poza nimi, przez cały, bardzo pracowity letni sezon, już się rozpoczęło.

Tagi:

ARAM PGR

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.