Festiwal United Solo Europe w Teatrze Syrena

Festiwal United Solo Europe w Teatrze Syrena

Brief.pl / Patronaty

W dniach 27 czerwca - 3 lipca odbędzie się festiwal United Solo Europe, czyli przegląd monodramów, który już po raz czwarty zagości na deskach Teatru Syrena.

-

Festiwal United Solo Europe, będący jednym z ważniejszych wydarzeń na teatralnej mapie stolicy, zamknie jednocześnie teatralny sezon. Podobnie jak w ubiegłych latach, organizatorom przeglądu monodramów udało się zgromadzić najlepsze przedstawienia, które zdobyły już uznanie widowni w Nowym Jorku.

Podczas tegorocznej edycji będzie można obejrzeć pięć monodramów. Na otwarcie premiera ,,Spaghetti Poloneze”, czyli spektaklu muzycznego w wykonaniu Moniki Mariotti. United Solo Europe zamknie występ Pablo Arana Gimeno z Tanztheater Wuppertal Piny Bausch.

Podczas trwania całego wydarzenia w Teatrze Syrena odbywać się będą także warsztaty aktorskie, prowadzone przez twórców, którzy wystąpią na festiwalu.

Pełen program festiwalu dostępny jest na stronie Teatru. 

festiwal united solo europe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.