Festiwal United Solo Europe w Teatrze Syrena

Festiwal United Solo Europe w Teatrze Syrena

Brief.pl / Patronaty

W dniach 27 czerwca - 3 lipca odbędzie się festiwal United Solo Europe, czyli przegląd monodramów, który już po raz czwarty zagości na deskach Teatru Syrena.

-

Festiwal United Solo Europe, będący jednym z ważniejszych wydarzeń na teatralnej mapie stolicy, zamknie jednocześnie teatralny sezon. Podobnie jak w ubiegłych latach, organizatorom przeglądu monodramów udało się zgromadzić najlepsze przedstawienia, które zdobyły już uznanie widowni w Nowym Jorku.

Podczas tegorocznej edycji będzie można obejrzeć pięć monodramów. Na otwarcie premiera ,,Spaghetti Poloneze”, czyli spektaklu muzycznego w wykonaniu Moniki Mariotti. United Solo Europe zamknie występ Pablo Arana Gimeno z Tanztheater Wuppertal Piny Bausch.

Podczas trwania całego wydarzenia w Teatrze Syrena odbywać się będą także warsztaty aktorskie, prowadzone przez twórców, którzy wystąpią na festiwalu.

Pełen program festiwalu dostępny jest na stronie Teatru. 

festiwal united solo europe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.