Polacy w jury Euro Effie Awards

Polacy w jury Euro Effie Awards

Brief.pl / Aktualności

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. W jury zasiądzie trzech specjalistów z polskiej branży komunikacji marketingowej.

-

Polscy reprezentanci

 

Do 15 czerwca br. jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a – Global  Brand Vice President Snickers w Mars,  wyłonią  finalistów do drugiego etapu konkursu,  który odbędzie się 30 czerwca br.

W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec,Bartek Gołębiowski,management & creative director w agencji Gong 

oraz Jacek Karolak, dyrektor strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych.

– Kampanie nagradzane w konkursie Euro Effie wyznaczają nowe kierunki i stają się inspiracja dla kolejnych działań, dlatego też czuje się zaszczycona mogąc wraz z Bartkiem Gołębiowskim i Jackiem Karolakiem uczestniczyć obradach jury w jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji marketingowej na świecie - mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. 

Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlep-sze kampanie, które otrzymają nominacje. Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. 

Kryteria oceny

 

Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: 

*wyzwanie strategiczne, 

*strategia kreatywna, 

*wprowadzenie idei w życie  

*efektywność działań.

– Miałem  to  szczęście  pracować w  swojej  karierze  ze  świetnymi markami i doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie, dlatego  tym  bardziej  jestem  zaszczycony mogąc przewodniczyć obradom jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności marketingowej na świecie! – powiedział Dan Burdett, tegoroczny przewodniczący Jury Euro Effie. 

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.

::

Foto: Fotolia/lembergvector


 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.