Polacy w jury Euro Effie Awards

Polacy w jury Euro Effie Awards

Brief.pl / Aktualności

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. W jury zasiądzie trzech specjalistów z polskiej branży komunikacji marketingowej.

-

Polscy reprezentanci

 

Do 15 czerwca br. jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a – Global  Brand Vice President Snickers w Mars,  wyłonią  finalistów do drugiego etapu konkursu,  który odbędzie się 30 czerwca br.

W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec,Bartek Gołębiowski,management & creative director w agencji Gong 

oraz Jacek Karolak, dyrektor strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych.

– Kampanie nagradzane w konkursie Euro Effie wyznaczają nowe kierunki i stają się inspiracja dla kolejnych działań, dlatego też czuje się zaszczycona mogąc wraz z Bartkiem Gołębiowskim i Jackiem Karolakiem uczestniczyć obradach jury w jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji marketingowej na świecie - mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. 

Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlep-sze kampanie, które otrzymają nominacje. Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. 

Kryteria oceny

 

Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: 

*wyzwanie strategiczne, 

*strategia kreatywna, 

*wprowadzenie idei w życie  

*efektywność działań.

– Miałem  to  szczęście  pracować w  swojej  karierze  ze  świetnymi markami i doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie, dlatego  tym  bardziej  jestem  zaszczycony mogąc przewodniczyć obradom jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności marketingowej na świecie! – powiedział Dan Burdett, tegoroczny przewodniczący Jury Euro Effie. 

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.

::

Foto: Fotolia/lembergvector


 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?