Polacy w jury Euro Effie Awards

Polacy w jury Euro Effie Awards

Brief.pl / Aktualności

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. W jury zasiądzie trzech specjalistów z polskiej branży komunikacji marketingowej.

-

Polscy reprezentanci

 

Do 15 czerwca br. jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a – Global  Brand Vice President Snickers w Mars,  wyłonią  finalistów do drugiego etapu konkursu,  który odbędzie się 30 czerwca br.

W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec,Bartek Gołębiowski,management & creative director w agencji Gong 

oraz Jacek Karolak, dyrektor strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych.

– Kampanie nagradzane w konkursie Euro Effie wyznaczają nowe kierunki i stają się inspiracja dla kolejnych działań, dlatego też czuje się zaszczycona mogąc wraz z Bartkiem Gołębiowskim i Jackiem Karolakiem uczestniczyć obradach jury w jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji marketingowej na świecie - mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. 

Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlep-sze kampanie, które otrzymają nominacje. Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. 

Kryteria oceny

 

Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: 

*wyzwanie strategiczne, 

*strategia kreatywna, 

*wprowadzenie idei w życie  

*efektywność działań.

– Miałem  to  szczęście  pracować w  swojej  karierze  ze  świetnymi markami i doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie, dlatego  tym  bardziej  jestem  zaszczycony mogąc przewodniczyć obradom jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności marketingowej na świecie! – powiedział Dan Burdett, tegoroczny przewodniczący Jury Euro Effie. 

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.

::

Foto: Fotolia/lembergvector


 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.