Głosowanie w The Venture: Migam walczy o głosy

Głosowanie w The Venture: Migam walczy o głosy

Brief.pl / Aktualności

Do 13 czerwca br. trwa głosowanie internautów na najciekawsze projekty zaangażowane społecznie, zgłoszone w ramach inicjatywy The Venture. Dla finalistów każdy oddany głos ma znaczenie – bo przekłada się na realne finansowe wsparcie, które otrzymają na rozwój swojego pomysłu. Trwa właśnie piąty tydzień głosowania – każdy może wesprzeć polskiego finalistę Migam i przyczynić się do światowego sukcesu polskiego startupu.

-

Globalny projekt The Venture, organizowany przez markę Chivas Regal, daje szansę innowacyjnym startupom na realizację celów biznesowych, które mają realny wpływ na otoczenie. Jednym z nich jest Migam – startup tworzący  nowatorskie rozwiązania dla osób głuchych, które mogą poprawić jakość życia 72 milionów głuchych na całym świecie. 

O Migam

Migam jest twórcą narzędzi do edukacji i komunikacji pomiędzy osobami głuchymi i słyszącymi: aplikacji Tłumacz Migam oraz podręcznika do nauki polskiego języka migowego (PJM). Działa również w zakresie tłumaczeń tekstów i filmów na PJM, Akademii Khana w PJM aktywizacji zawodowej głuchych, szkoleń dla firm nt. kultury i języka głuchych. Pracuje również aktywnie nad automatyzacją tłumaczeń. Zapał i determinacja 10 osób tworzących Migam, zarówno głuchych jak i słyszących, informatyków i specjalistów od języka migowego, realizuje misję integracji społecznej i aktywizacji społeczności głuchych.

Model biznesowy Migam, poza świadczeniem usług indywidualnych, opiera się na nawiązywaniu partnerstw z instytucjami publicznymi, które zgodnie z prawem mają obowiązek zapewnienia tłumacza języka migowego oraz z firmami, które są otwarte na głuchych klientów. To oznacza, że usługa jest darmowa dla użytkowników końcowych.  

Walka o głosy

 

W globalnych finałach The Venture Migam walczy wraz z 26 innymi startupami z całego świata o podział 1 miliona dolarów, który pomoże im zrealizować w pełni pomysły i rozwinąć biznes. 

Budżet, o który walczy Migam, potrzebny jest na rozwój startupu w modelu geograficznym. Potrzebne są środki na zatrudnienie tłumaczy i osób odpowiedzialnych za sprzedaż w krajach, w których już działa Migam, jak np. Wielka Brytania, Włochy, Bułgaria, Niemcy, Francja i Pakistan. Ekspansja na inne rynki  pomoże również w gromadzeniu danych w innych językach, które będą służyć do rozwoju automatycznego tłumacza języka migowego. 

Każdy głos oddany na Migam może pomóc osobom głuchym na całym świecie. 

ZACHĘCAMY DO ODDANIA GŁOSÓW NA STRONIE THE VENTURE! 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.