ZnanyLekarz.pl z dofinansowaniem wchodzi na nowe rynki

ZnanyLekarz.pl z dofinansowaniem wchodzi na nowe rynki

Brief.pl / Aktualności

Firma ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 milionów dolarów finansowania i łączy się z portalem Doctoralia.com – liderem na rynku usług medycznych online w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.

-

Ekspansja zagraniczna

 

Polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i wymiany opinii o lekarzach właśnie ogłosił nową rundę finansowania, otrzymując 20 milionów dolarów od funduszu Target Global. Pozostali inwestorzy to: ENERN Investments i EBOR. Jednocześnie firma łączy się z ogólnoświatowym konkurentem – Doctoralia.com. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję firmy i rozwój na innych rynkach. 

– Mamy ambicję stać się największą platformą usług medycznych na świecie. Obecnie kładziemy największy nacisk na budowanie silnej globalnej obecności - wzmocnienie pozycji na kluczowych rynkach (Polska, Turcja i Włochy) i dodanie 4-5 kolejnych, silnie rozwijających się rynków, budując biznes od początku bądź poprzez przejęcia lokalnych graczy. Obecność i użyteczność platform usług medycznych jest coraz częściej dostrzegana przez lekarzy i pacjentów w coraz większej liczbie krajów - mówi Mariusz Gralewski, założyciel i prezes DocPlanner. - Na naszych kluczowych rynkach obserwujemy dynamiczny wzrost zapotrzebowania ze strony pacjentów na dostępność kalendarzy lekarzy online, dlatego skupiamy się na dostarczaniu najwyższej jakości pozytywnych doświadczeń dla obu tych grup - dodaje Gralewski. 

– Nasz zespół został pozytywnie zaskoczony reakcją rynku na produkt, który zapewnia lepsze zarządzanie wizytami pacjentów, bardziej wyrafinowany marketing i narzędzie do pozyskiwania nowych pacjentów dla lekarzy i placówek. Wierzymy, że możliwości międzynarodowej ekspansji DocPlanner’a, poprzez integrację lokalnych usługodawców, doprowadzą firmę do pozycji dominującej na rynku – mówi Yaron Valler, Partner Zarządzający w Target Global. 

 

DocPlanner łączy się z Doctoralia.com

 

W ciągu ostatnich kilku lat obydwie firmy zbudowały silne pozycje na swoich lokalnych rynkach. Grupa DocPlanner ma obecnie 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, z czego 90% pochodzi z Europy. Doctoralia, z ponad 9 milionami unikalnych użytkowników każdego miesiąca, jest wiodącym graczem w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, w tym Brazylii i Meksyku. Połączone portale będą używane przez 17 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, udostępniając bazę 5 milionów lekarzy na całym świecie. Pięć milionów lekarzy z 20 krajów będzie mogło korzystać z płatnych pakietów, a baza zarejestrowanych użytkowników wyniesie 3 miliony. 

Większościowe udziały w połączonej firmie będą nadal mieli dotychczasowi akcjonariusze grupy DocPlanner. Założyciele firmy Doctoralia staną się znaczącymi udziałowcami i dołączą do kadry zarządzającej. Zespół z Barcelony, będzie kontynuował umacnianie pozycji firmy w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.

 – Nasze zespoły mają podobny styl działania, a jednocześnie jest wiele obszarów, w których możemy się uczyć od siebie. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego partnera - mówi Albert Armengol, założyciel i prezes Doctoralia.com.  

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.