ZnanyLekarz.pl z dofinansowaniem wchodzi na nowe rynki

ZnanyLekarz.pl z dofinansowaniem wchodzi na nowe rynki

Brief.pl / Aktualności

Firma ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 milionów dolarów finansowania i łączy się z portalem Doctoralia.com – liderem na rynku usług medycznych online w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.

-

Ekspansja zagraniczna

 

Polski serwis do umawiania wizyt lekarskich online i wymiany opinii o lekarzach właśnie ogłosił nową rundę finansowania, otrzymując 20 milionów dolarów od funduszu Target Global. Pozostali inwestorzy to: ENERN Investments i EBOR. Jednocześnie firma łączy się z ogólnoświatowym konkurentem – Doctoralia.com. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję firmy i rozwój na innych rynkach. 

– Mamy ambicję stać się największą platformą usług medycznych na świecie. Obecnie kładziemy największy nacisk na budowanie silnej globalnej obecności - wzmocnienie pozycji na kluczowych rynkach (Polska, Turcja i Włochy) i dodanie 4-5 kolejnych, silnie rozwijających się rynków, budując biznes od początku bądź poprzez przejęcia lokalnych graczy. Obecność i użyteczność platform usług medycznych jest coraz częściej dostrzegana przez lekarzy i pacjentów w coraz większej liczbie krajów - mówi Mariusz Gralewski, założyciel i prezes DocPlanner. - Na naszych kluczowych rynkach obserwujemy dynamiczny wzrost zapotrzebowania ze strony pacjentów na dostępność kalendarzy lekarzy online, dlatego skupiamy się na dostarczaniu najwyższej jakości pozytywnych doświadczeń dla obu tych grup - dodaje Gralewski. 

– Nasz zespół został pozytywnie zaskoczony reakcją rynku na produkt, który zapewnia lepsze zarządzanie wizytami pacjentów, bardziej wyrafinowany marketing i narzędzie do pozyskiwania nowych pacjentów dla lekarzy i placówek. Wierzymy, że możliwości międzynarodowej ekspansji DocPlanner’a, poprzez integrację lokalnych usługodawców, doprowadzą firmę do pozycji dominującej na rynku – mówi Yaron Valler, Partner Zarządzający w Target Global. 

 

DocPlanner łączy się z Doctoralia.com

 

W ciągu ostatnich kilku lat obydwie firmy zbudowały silne pozycje na swoich lokalnych rynkach. Grupa DocPlanner ma obecnie 8 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, z czego 90% pochodzi z Europy. Doctoralia, z ponad 9 milionami unikalnych użytkowników każdego miesiąca, jest wiodącym graczem w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, w tym Brazylii i Meksyku. Połączone portale będą używane przez 17 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, udostępniając bazę 5 milionów lekarzy na całym świecie. Pięć milionów lekarzy z 20 krajów będzie mogło korzystać z płatnych pakietów, a baza zarejestrowanych użytkowników wyniesie 3 miliony. 

Większościowe udziały w połączonej firmie będą nadal mieli dotychczasowi akcjonariusze grupy DocPlanner. Założyciele firmy Doctoralia staną się znaczącymi udziałowcami i dołączą do kadry zarządzającej. Zespół z Barcelony, będzie kontynuował umacnianie pozycji firmy w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.

 – Nasze zespoły mają podobny styl działania, a jednocześnie jest wiele obszarów, w których możemy się uczyć od siebie. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego partnera - mówi Albert Armengol, założyciel i prezes Doctoralia.com.  

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.