Zmiany w organizacji Seazone Music & Conference w Sopocie

Zmiany w organizacji Seazone Music & Conference w Sopocie

Brief.pl / Patronaty

Ze względów niezależnych od organizatorów, będą oni zmuszeni wprowadzić zmiany w organizacji koncertów w Operze Leśnej w dniu 11 czerwca br.

-

Występy zespołów Kaliber 44 oraz Wspólna Scena zostają przeniesione do klubu Scena w Sopocie (Al. F. Mamuszki 2, Sopot). W związku z tym, iż klub nie dysponuje warunkami pozwalającymi na organizację koncertu zespołu Steve Nash & Turntable Orchestra odbędzie się on w późniejszym terminie - jesienią bieżącego roku w ramach Before SeaZone Sopot 2017. O dokładnym terminie tego koncertu organizatorzy poinformują niebawem. 

Dotychczas zakupione bilety tracą swą ważność i należy dokonać ich zwrotu za pośrednictwem bileterii, w której zostały zakupione. Osoby, które dokonają zwrotu otrzymają rabat 30% na zakup biletów w nowej lokalizacji. Nowa cena biletu to 40 zł. Po koncercie goście są zaproszeni na after party z Redbull Thre3style Show Case (69beats / VaZee / Falcon1).

Bilety, otrzymane w konkursach utrzymują swoją ważność i nie wymagają żadnych zmian.

 W związku z powyższymi zmianami wprowadzona zostanie również nowa cena na karnet obejmujący koncert w Operze Leśnej 10 czerwca, w klubie Scena 11 czerwca oraz imprezy w klubach: Sfinks700, Clubogaleria SOHO, Wtedy, Ego, Mewa Towarzyska, Spatif, Dream Club. Nowa cena karnetu to 99 zł. Osoby, które kupiły już karnet, proszone są o dokonanie zwrotu za pośrednictwem bileterii, w której zostały zakupione. Jako rekompensatę będą mogli zakupić karnet w cenie 89 zł.

Program konferencji oraz koncertu 10 czerwca pozostaje bez zmian. Bilety na występ Kelis, Brodki, Zalewskiego i Hatti Vatti można kupić w cenie od 80 zł za pośrednictwem partnerskich bileterii. 

Wszystkie wydarzenia dostępne są na fan page’u Seazone Music & Conference.

 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.