Zmiany w organizacji Seazone Music & Conference w Sopocie

Zmiany w organizacji Seazone Music & Conference w Sopocie

Brief.pl / Patronaty

Ze względów niezależnych od organizatorów, będą oni zmuszeni wprowadzić zmiany w organizacji koncertów w Operze Leśnej w dniu 11 czerwca br.

-

Występy zespołów Kaliber 44 oraz Wspólna Scena zostają przeniesione do klubu Scena w Sopocie (Al. F. Mamuszki 2, Sopot). W związku z tym, iż klub nie dysponuje warunkami pozwalającymi na organizację koncertu zespołu Steve Nash & Turntable Orchestra odbędzie się on w późniejszym terminie - jesienią bieżącego roku w ramach Before SeaZone Sopot 2017. O dokładnym terminie tego koncertu organizatorzy poinformują niebawem. 

Dotychczas zakupione bilety tracą swą ważność i należy dokonać ich zwrotu za pośrednictwem bileterii, w której zostały zakupione. Osoby, które dokonają zwrotu otrzymają rabat 30% na zakup biletów w nowej lokalizacji. Nowa cena biletu to 40 zł. Po koncercie goście są zaproszeni na after party z Redbull Thre3style Show Case (69beats / VaZee / Falcon1).

Bilety, otrzymane w konkursach utrzymują swoją ważność i nie wymagają żadnych zmian.

 W związku z powyższymi zmianami wprowadzona zostanie również nowa cena na karnet obejmujący koncert w Operze Leśnej 10 czerwca, w klubie Scena 11 czerwca oraz imprezy w klubach: Sfinks700, Clubogaleria SOHO, Wtedy, Ego, Mewa Towarzyska, Spatif, Dream Club. Nowa cena karnetu to 99 zł. Osoby, które kupiły już karnet, proszone są o dokonanie zwrotu za pośrednictwem bileterii, w której zostały zakupione. Jako rekompensatę będą mogli zakupić karnet w cenie 89 zł.

Program konferencji oraz koncertu 10 czerwca pozostaje bez zmian. Bilety na występ Kelis, Brodki, Zalewskiego i Hatti Vatti można kupić w cenie od 80 zł za pośrednictwem partnerskich bileterii. 

Wszystkie wydarzenia dostępne są na fan page’u Seazone Music & Conference.

 

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.