„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

Brief.pl / Aktualności

1 czerwca br. w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Inicjatorami i twórcami są firmy D-RAFT, MasterCard i Ghelamco.

-

Nowe możliwości

 

Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu. 

Za zarządzanie przestrzenią i realizację programów odpowiedzialny będzie D-RAFT, który już od dwóch lat łączy polskie i zagraniczne korporacje ze startupami. W „The Heart Warsaw” korporacje znajdą miejsce dla swoich działów innowacji i zespołów projektowych, pracujących nad nowymi rozwiązaniami we współpracy ze startupami. We wspólnej przestrzeni pracować będą też przedstawiciele funduszy venture capital i wybranych startupów. 

– „The Heart Warsaw” to miejsce unikalne w tej części Europy, wspierające najlepsze, gotowe do międzynarodowej ekspansji startupy. Nasza oferta odpowiada na potrzeby dynamicznie rosnących innowacyjnych firm technologicznych, które widzą w dużych korporacjach swoich klientów i partnerów. My te kontakty umożliwiamy. Zapraszamy do “The Heart Warsaw” scale-up’y, korporacje i inwestorów, zarówno z Polski, jak i z Europy. Współpracujemy z podobnymi platformami, takimi jak angielski Level39 czy izraelski The Floor” – mówi Tomasz Rudolf, prezes D-RAFT.

Programy tematyczne

 

Twórcy inicjatywy stawiają przed sobą ambitne cele. Jeszcze w tym roku uruchomią w „The Heart Warsaw” trzy programy tematyczne, związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City. W projekt ma być zaangażowanych 20 korporacji, które zdecydują się wdrażać rozwiązania tworzone przez startupy. Miejsce ma też stymulować współpracę międzynarodową - docelowo 50 proc. działających tu korporacji, funduszy inwestycyjnych i startupów ma być z zagranicy.

„The Heart Warsaw” będzie współpracował ze Start Path, globalnym programem MasterCard wspierającym rozwój startupów. Wybrani przedsiębiorcy, którzy wygrają poszczególne edycje programów „The Heart Warsaw” będą miały szansę wziąć udział w inicjatywach MasterCard StartPath, takich jak warsztaty, sesje z ekspertami czy dostęp do mentorów. Ponadto w ramach „The Heart Warsaw” będą realizowane projekty wspólnego prototypowania nowych usług i produktów wraz z partnerami MasterCard we współpracy z placówkami badawczymi MasterCard Labs na całym świecie.

W uroczystym ogłoszeniu rozpoczęcia działalności platformy „The Heart Warsaw”, które odbyło się w Warsaw Spire, wzięli udział jej twórcy, kluczowi partnerzy oraz przedstawiciele władz: Jadwiga Emilewicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju; Ajay Banga, prezes MasterCard; Paul Gheysens, prezes Ghelamco Group; Tomasz Rudolf i Jędrzej Iwaszkiewicz, założyciele D-RAFT.

Wartość inwestycji The Heart Warsaw w ciągu najbliższych 3 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

 

::

 

Foto: materiały prasowe

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.