„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

Brief.pl / Aktualności

1 czerwca br. w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Inicjatorami i twórcami są firmy D-RAFT, MasterCard i Ghelamco.

-

Nowe możliwości

 

Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu. 

Za zarządzanie przestrzenią i realizację programów odpowiedzialny będzie D-RAFT, który już od dwóch lat łączy polskie i zagraniczne korporacje ze startupami. W „The Heart Warsaw” korporacje znajdą miejsce dla swoich działów innowacji i zespołów projektowych, pracujących nad nowymi rozwiązaniami we współpracy ze startupami. We wspólnej przestrzeni pracować będą też przedstawiciele funduszy venture capital i wybranych startupów. 

– „The Heart Warsaw” to miejsce unikalne w tej części Europy, wspierające najlepsze, gotowe do międzynarodowej ekspansji startupy. Nasza oferta odpowiada na potrzeby dynamicznie rosnących innowacyjnych firm technologicznych, które widzą w dużych korporacjach swoich klientów i partnerów. My te kontakty umożliwiamy. Zapraszamy do “The Heart Warsaw” scale-up’y, korporacje i inwestorów, zarówno z Polski, jak i z Europy. Współpracujemy z podobnymi platformami, takimi jak angielski Level39 czy izraelski The Floor” – mówi Tomasz Rudolf, prezes D-RAFT.

Programy tematyczne

 

Twórcy inicjatywy stawiają przed sobą ambitne cele. Jeszcze w tym roku uruchomią w „The Heart Warsaw” trzy programy tematyczne, związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City. W projekt ma być zaangażowanych 20 korporacji, które zdecydują się wdrażać rozwiązania tworzone przez startupy. Miejsce ma też stymulować współpracę międzynarodową - docelowo 50 proc. działających tu korporacji, funduszy inwestycyjnych i startupów ma być z zagranicy.

„The Heart Warsaw” będzie współpracował ze Start Path, globalnym programem MasterCard wspierającym rozwój startupów. Wybrani przedsiębiorcy, którzy wygrają poszczególne edycje programów „The Heart Warsaw” będą miały szansę wziąć udział w inicjatywach MasterCard StartPath, takich jak warsztaty, sesje z ekspertami czy dostęp do mentorów. Ponadto w ramach „The Heart Warsaw” będą realizowane projekty wspólnego prototypowania nowych usług i produktów wraz z partnerami MasterCard we współpracy z placówkami badawczymi MasterCard Labs na całym świecie.

W uroczystym ogłoszeniu rozpoczęcia działalności platformy „The Heart Warsaw”, które odbyło się w Warsaw Spire, wzięli udział jej twórcy, kluczowi partnerzy oraz przedstawiciele władz: Jadwiga Emilewicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju; Ajay Banga, prezes MasterCard; Paul Gheysens, prezes Ghelamco Group; Tomasz Rudolf i Jędrzej Iwaszkiewicz, założyciele D-RAFT.

Wartość inwestycji The Heart Warsaw w ciągu najbliższych 3 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

 

::

 

Foto: materiały prasowe

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.