„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

Brief.pl / Aktualności

1 czerwca br. w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Inicjatorami i twórcami są firmy D-RAFT, MasterCard i Ghelamco.

-

Nowe możliwości

 

Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu. 

Za zarządzanie przestrzenią i realizację programów odpowiedzialny będzie D-RAFT, który już od dwóch lat łączy polskie i zagraniczne korporacje ze startupami. W „The Heart Warsaw” korporacje znajdą miejsce dla swoich działów innowacji i zespołów projektowych, pracujących nad nowymi rozwiązaniami we współpracy ze startupami. We wspólnej przestrzeni pracować będą też przedstawiciele funduszy venture capital i wybranych startupów. 

– „The Heart Warsaw” to miejsce unikalne w tej części Europy, wspierające najlepsze, gotowe do międzynarodowej ekspansji startupy. Nasza oferta odpowiada na potrzeby dynamicznie rosnących innowacyjnych firm technologicznych, które widzą w dużych korporacjach swoich klientów i partnerów. My te kontakty umożliwiamy. Zapraszamy do “The Heart Warsaw” scale-up’y, korporacje i inwestorów, zarówno z Polski, jak i z Europy. Współpracujemy z podobnymi platformami, takimi jak angielski Level39 czy izraelski The Floor” – mówi Tomasz Rudolf, prezes D-RAFT.

Programy tematyczne

 

Twórcy inicjatywy stawiają przed sobą ambitne cele. Jeszcze w tym roku uruchomią w „The Heart Warsaw” trzy programy tematyczne, związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City. W projekt ma być zaangażowanych 20 korporacji, które zdecydują się wdrażać rozwiązania tworzone przez startupy. Miejsce ma też stymulować współpracę międzynarodową - docelowo 50 proc. działających tu korporacji, funduszy inwestycyjnych i startupów ma być z zagranicy.

„The Heart Warsaw” będzie współpracował ze Start Path, globalnym programem MasterCard wspierającym rozwój startupów. Wybrani przedsiębiorcy, którzy wygrają poszczególne edycje programów „The Heart Warsaw” będą miały szansę wziąć udział w inicjatywach MasterCard StartPath, takich jak warsztaty, sesje z ekspertami czy dostęp do mentorów. Ponadto w ramach „The Heart Warsaw” będą realizowane projekty wspólnego prototypowania nowych usług i produktów wraz z partnerami MasterCard we współpracy z placówkami badawczymi MasterCard Labs na całym świecie.

W uroczystym ogłoszeniu rozpoczęcia działalności platformy „The Heart Warsaw”, które odbyło się w Warsaw Spire, wzięli udział jej twórcy, kluczowi partnerzy oraz przedstawiciele władz: Jadwiga Emilewicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju; Ajay Banga, prezes MasterCard; Paul Gheysens, prezes Ghelamco Group; Tomasz Rudolf i Jędrzej Iwaszkiewicz, założyciele D-RAFT.

Wartość inwestycji The Heart Warsaw w ciągu najbliższych 3 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

 

::

 

Foto: materiały prasowe

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.