wp - grudzien 2016

„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

„The Heart Warsaw”: nowe centrum współpracy korporacji i startupów

Brief.pl / Aktualności

1 czerwca br. w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie powstania „The Heart Warsaw” – pierwszej zlokalizowanej w Polsce, działającej na europejską skalę kompleksowej platformy łączącej innowacyjne firmy technologiczne z największymi polskimi, regionalnymi i globalnymi korporacjami. Inicjatorami i twórcami są firmy D-RAFT, MasterCard i Ghelamco.

-

Nowe możliwości

 

Przestrzeń „The Heart Warsaw” znajdować się będzie w budynku Warsaw Spire. Merytorycznie zapełnią ją kompleksowe programy, wspierające korporacje we wdrażaniu innowacji tworzonych przez wyselekcjonowane firmy technologiczne z całej Europy. Dzięki temu, najlepsi przedsiębiorcy z Polski i całego regionu zyskają unikalne możliwości ekspansji zagranicznej i rozwoju biznesu. 

Za zarządzanie przestrzenią i realizację programów odpowiedzialny będzie D-RAFT, który już od dwóch lat łączy polskie i zagraniczne korporacje ze startupami. W „The Heart Warsaw” korporacje znajdą miejsce dla swoich działów innowacji i zespołów projektowych, pracujących nad nowymi rozwiązaniami we współpracy ze startupami. We wspólnej przestrzeni pracować będą też przedstawiciele funduszy venture capital i wybranych startupów. 

– „The Heart Warsaw” to miejsce unikalne w tej części Europy, wspierające najlepsze, gotowe do międzynarodowej ekspansji startupy. Nasza oferta odpowiada na potrzeby dynamicznie rosnących innowacyjnych firm technologicznych, które widzą w dużych korporacjach swoich klientów i partnerów. My te kontakty umożliwiamy. Zapraszamy do “The Heart Warsaw” scale-up’y, korporacje i inwestorów, zarówno z Polski, jak i z Europy. Współpracujemy z podobnymi platformami, takimi jak angielski Level39 czy izraelski The Floor” – mówi Tomasz Rudolf, prezes D-RAFT.

Programy tematyczne

 

Twórcy inicjatywy stawiają przed sobą ambitne cele. Jeszcze w tym roku uruchomią w „The Heart Warsaw” trzy programy tematyczne, związane z obszarami FinTech, sprzedaży wielokanałowej oraz Internetu Rzeczy i Smart City. W projekt ma być zaangażowanych 20 korporacji, które zdecydują się wdrażać rozwiązania tworzone przez startupy. Miejsce ma też stymulować współpracę międzynarodową - docelowo 50 proc. działających tu korporacji, funduszy inwestycyjnych i startupów ma być z zagranicy.

„The Heart Warsaw” będzie współpracował ze Start Path, globalnym programem MasterCard wspierającym rozwój startupów. Wybrani przedsiębiorcy, którzy wygrają poszczególne edycje programów „The Heart Warsaw” będą miały szansę wziąć udział w inicjatywach MasterCard StartPath, takich jak warsztaty, sesje z ekspertami czy dostęp do mentorów. Ponadto w ramach „The Heart Warsaw” będą realizowane projekty wspólnego prototypowania nowych usług i produktów wraz z partnerami MasterCard we współpracy z placówkami badawczymi MasterCard Labs na całym świecie.

W uroczystym ogłoszeniu rozpoczęcia działalności platformy „The Heart Warsaw”, które odbyło się w Warsaw Spire, wzięli udział jej twórcy, kluczowi partnerzy oraz przedstawiciele władz: Jadwiga Emilewicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju; Ajay Banga, prezes MasterCard; Paul Gheysens, prezes Ghelamco Group; Tomasz Rudolf i Jędrzej Iwaszkiewicz, założyciele D-RAFT.

Wartość inwestycji The Heart Warsaw w ciągu najbliższych 3 lat wyniesie ok. 9 mln zł.

 

::

 

Foto: materiały prasowe

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.