Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W ubiegłym tygodniu, 16−22 maja 2016, najczęściej emitowaną kampanią wideo w internecie była kampania "przeTIGER", promująca napój energetyczny. Dotarła do 1,8 mln użytkowników. Które jeszcze kampanie wideo on-line cieszyły się największym zainteresowaniem? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(16-22 maja)

 

Pierwsze miejsce w tym tygodniu to kampania wideo online “przeTIGER”, promująca napój energetyczny. Utrzymana w anarchistycznym klimacie wystartowała w drugiej połowie kwietnia z kilkoma wersjami spotów. Kampania reklamuje konkurs “Przejaja 2016”, w ramach którego internauci mogą przesyłać wideo z zabawnymi i kontrowersyjnymi akcjami. Spot emitowany był na YouTubie oraz w serwisach Sport.pl, WP.pl, Onet.pl i Abczdrowie.pl. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji osiągnęła łącznie 3 mln i dotarła do 1,8 mln użytkowników (real users).

Rosnącą temperaturę za oknem wykorzystał koncern Unilever, którego 1-minutowy spot, reklamujący nowe lody Magnum Double od wtorku 17 maja zajmował pierwsze miejsce w rankingach dziennych. Kampania z popularną modelką Kendall Jenner po raz pierwszy wyemitowana 12 maja, pozostawiła daleko w tyle konkurencyjne marki osiągając codziennie zasięgi na poziomie od 300 tys. do 670 tys. użytkowników (real users). Kreacja emitowana była głównie na YouTubie oraz Facebooku. Przez cały tydzień kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników (real users) z liczbą 4,6 mln emisji, co dało drugie miejsce w rankingu tygodniowym.

Na trzecim miejscu ubiegłotygodniowy lider − reklama nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display obejrzane przez 2 mln użytkowników w poprzednim tygodniu, tym razem dotarło do 1,5 mln internautów przy wykorzystaniu 3 mln emisji, z czego aż 1,8 mln inscreen.

 

 

::

Foto: Fotolia/John Smith

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.