Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W ubiegłym tygodniu, 16−22 maja 2016, najczęściej emitowaną kampanią wideo w internecie była kampania "przeTIGER", promująca napój energetyczny. Dotarła do 1,8 mln użytkowników. Które jeszcze kampanie wideo on-line cieszyły się największym zainteresowaniem? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(16-22 maja)

 

Pierwsze miejsce w tym tygodniu to kampania wideo online “przeTIGER”, promująca napój energetyczny. Utrzymana w anarchistycznym klimacie wystartowała w drugiej połowie kwietnia z kilkoma wersjami spotów. Kampania reklamuje konkurs “Przejaja 2016”, w ramach którego internauci mogą przesyłać wideo z zabawnymi i kontrowersyjnymi akcjami. Spot emitowany był na YouTubie oraz w serwisach Sport.pl, WP.pl, Onet.pl i Abczdrowie.pl. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji osiągnęła łącznie 3 mln i dotarła do 1,8 mln użytkowników (real users).

Rosnącą temperaturę za oknem wykorzystał koncern Unilever, którego 1-minutowy spot, reklamujący nowe lody Magnum Double od wtorku 17 maja zajmował pierwsze miejsce w rankingach dziennych. Kampania z popularną modelką Kendall Jenner po raz pierwszy wyemitowana 12 maja, pozostawiła daleko w tyle konkurencyjne marki osiągając codziennie zasięgi na poziomie od 300 tys. do 670 tys. użytkowników (real users). Kreacja emitowana była głównie na YouTubie oraz Facebooku. Przez cały tydzień kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników (real users) z liczbą 4,6 mln emisji, co dało drugie miejsce w rankingu tygodniowym.

Na trzecim miejscu ubiegłotygodniowy lider − reklama nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display obejrzane przez 2 mln użytkowników w poprzednim tygodniu, tym razem dotarło do 1,5 mln internautów przy wykorzystaniu 3 mln emisji, z czego aż 1,8 mln inscreen.

 

 

::

Foto: Fotolia/John Smith

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.