Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W ubiegłym tygodniu, 16−22 maja 2016, najczęściej emitowaną kampanią wideo w internecie była kampania "przeTIGER", promująca napój energetyczny. Dotarła do 1,8 mln użytkowników. Które jeszcze kampanie wideo on-line cieszyły się największym zainteresowaniem? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(16-22 maja)

 

Pierwsze miejsce w tym tygodniu to kampania wideo online “przeTIGER”, promująca napój energetyczny. Utrzymana w anarchistycznym klimacie wystartowała w drugiej połowie kwietnia z kilkoma wersjami spotów. Kampania reklamuje konkurs “Przejaja 2016”, w ramach którego internauci mogą przesyłać wideo z zabawnymi i kontrowersyjnymi akcjami. Spot emitowany był na YouTubie oraz w serwisach Sport.pl, WP.pl, Onet.pl i Abczdrowie.pl. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji osiągnęła łącznie 3 mln i dotarła do 1,8 mln użytkowników (real users).

Rosnącą temperaturę za oknem wykorzystał koncern Unilever, którego 1-minutowy spot, reklamujący nowe lody Magnum Double od wtorku 17 maja zajmował pierwsze miejsce w rankingach dziennych. Kampania z popularną modelką Kendall Jenner po raz pierwszy wyemitowana 12 maja, pozostawiła daleko w tyle konkurencyjne marki osiągając codziennie zasięgi na poziomie od 300 tys. do 670 tys. użytkowników (real users). Kreacja emitowana była głównie na YouTubie oraz Facebooku. Przez cały tydzień kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników (real users) z liczbą 4,6 mln emisji, co dało drugie miejsce w rankingu tygodniowym.

Na trzecim miejscu ubiegłotygodniowy lider − reklama nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display obejrzane przez 2 mln użytkowników w poprzednim tygodniu, tym razem dotarło do 1,5 mln internautów przy wykorzystaniu 3 mln emisji, z czego aż 1,8 mln inscreen.

 

 

::

Foto: Fotolia/John Smith

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.