Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Najpopularniejsze kampanie wideo tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W ubiegłym tygodniu, 16−22 maja 2016, najczęściej emitowaną kampanią wideo w internecie była kampania "przeTIGER", promująca napój energetyczny. Dotarła do 1,8 mln użytkowników. Które jeszcze kampanie wideo on-line cieszyły się największym zainteresowaniem? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym zestawieniem przygotowanym przez firmę Gemius.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

(16-22 maja)

 

Pierwsze miejsce w tym tygodniu to kampania wideo online “przeTIGER”, promująca napój energetyczny. Utrzymana w anarchistycznym klimacie wystartowała w drugiej połowie kwietnia z kilkoma wersjami spotów. Kampania reklamuje konkurs “Przejaja 2016”, w ramach którego internauci mogą przesyłać wideo z zabawnymi i kontrowersyjnymi akcjami. Spot emitowany był na YouTubie oraz w serwisach Sport.pl, WP.pl, Onet.pl i Abczdrowie.pl. Liczba wszystkich rozpoczętych emisji osiągnęła łącznie 3 mln i dotarła do 1,8 mln użytkowników (real users).

Rosnącą temperaturę za oknem wykorzystał koncern Unilever, którego 1-minutowy spot, reklamujący nowe lody Magnum Double od wtorku 17 maja zajmował pierwsze miejsce w rankingach dziennych. Kampania z popularną modelką Kendall Jenner po raz pierwszy wyemitowana 12 maja, pozostawiła daleko w tyle konkurencyjne marki osiągając codziennie zasięgi na poziomie od 300 tys. do 670 tys. użytkowników (real users). Kreacja emitowana była głównie na YouTubie oraz Facebooku. Przez cały tydzień kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników (real users) z liczbą 4,6 mln emisji, co dało drugie miejsce w rankingu tygodniowym.

Na trzecim miejscu ubiegłotygodniowy lider − reklama nowej linii pielęgnująco-brązującej Ziaja Cupuaçu. Wideo in-display obejrzane przez 2 mln użytkowników w poprzednim tygodniu, tym razem dotarło do 1,5 mln internautów przy wykorzystaniu 3 mln emisji, z czego aż 1,8 mln inscreen.

 

 

::

Foto: Fotolia/John Smith

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.