Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Jak dotrzeć do największych inwestorów w kraju i podzielić się z nimi swoim pomysłem na biznes? Uber w partnerstwie z europejskimi funduszami Venture Capital stworzył szansę dla młodych przedsiębiorców: program UberPITCH pomoże przedstawić swój pomysł odpowiedniej osobie.

-

Program UberPITCH, stworzony we współpracy firmy Uber z funduszami Venture Capital, ma na celu wsparcie młodych przedsiębiorców we wdrożeniu nowoczesnych pomysłów na rynek. Wydarzenie odbędzie się w 37 europejskich miastach, między innymi w Warszawie, i będzie częścią festiwalu Bitspiration, czyli jednego z największych eventów startupowych w naszej części świata, który odbędzie się w Warszawie tego samego dnia. 

W dniu 6 czerwca br. użytkownicy Ubera w Warszawie będą mogli zamówić przejazd w ramach programu UberPITCH, gdzie w samochodach będą czekać na nich inwestorzy i mentorzy środowisk startupowych m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group. Każdy uczestnik będzie miał tylko siedem minut na to, żeby jak najlepiej zaprezentować swój pomysł na startup i przekonać inwestorów do niego. Następnie w ciągu siedmiu minut uczestnicy dostaną informację zwrotną na temat swojej prezentacji.

Jak wziąć udział w UberPITCH?

Wystarczy pobrać aplikację Uber na smartfona i złożyć wniosek. Pomysłodawcy wybranych najlepszych projektów dostaną drogą elektroniczną kod, za pomocą którego będą mogli między godz. 11 a 16 w dniu 6 czerwca br. zamówić przejazd UberPITCH za pomocą aplikacji Uber i zaprezentować swój projekt inwestorowi. Przejazdy będą darmowe, punkt docelowy podróży będzie taki sam, jak punkt rozpoczęcia kursu. 

Zwycięzca będzie miał szansę spotkać się z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera, oraz wziąć udział  między innymi w godzinnym mentoringu od funduszu EQT Ventures, warsztacie lean startup od SpeedUp Group, a także w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca zostanie ogłoszony w trakcie gali finałowej podczas Bitspiration, 7 czerwca br.

::

 

Foto: Fotolia/iconimage

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.