wp - grudzien 2016

Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Jak dotrzeć do największych inwestorów w kraju i podzielić się z nimi swoim pomysłem na biznes? Uber w partnerstwie z europejskimi funduszami Venture Capital stworzył szansę dla młodych przedsiębiorców: program UberPITCH pomoże przedstawić swój pomysł odpowiedniej osobie.

-

Program UberPITCH, stworzony we współpracy firmy Uber z funduszami Venture Capital, ma na celu wsparcie młodych przedsiębiorców we wdrożeniu nowoczesnych pomysłów na rynek. Wydarzenie odbędzie się w 37 europejskich miastach, między innymi w Warszawie, i będzie częścią festiwalu Bitspiration, czyli jednego z największych eventów startupowych w naszej części świata, który odbędzie się w Warszawie tego samego dnia. 

W dniu 6 czerwca br. użytkownicy Ubera w Warszawie będą mogli zamówić przejazd w ramach programu UberPITCH, gdzie w samochodach będą czekać na nich inwestorzy i mentorzy środowisk startupowych m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group. Każdy uczestnik będzie miał tylko siedem minut na to, żeby jak najlepiej zaprezentować swój pomysł na startup i przekonać inwestorów do niego. Następnie w ciągu siedmiu minut uczestnicy dostaną informację zwrotną na temat swojej prezentacji.

Jak wziąć udział w UberPITCH?

Wystarczy pobrać aplikację Uber na smartfona i złożyć wniosek. Pomysłodawcy wybranych najlepszych projektów dostaną drogą elektroniczną kod, za pomocą którego będą mogli między godz. 11 a 16 w dniu 6 czerwca br. zamówić przejazd UberPITCH za pomocą aplikacji Uber i zaprezentować swój projekt inwestorowi. Przejazdy będą darmowe, punkt docelowy podróży będzie taki sam, jak punkt rozpoczęcia kursu. 

Zwycięzca będzie miał szansę spotkać się z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera, oraz wziąć udział  między innymi w godzinnym mentoringu od funduszu EQT Ventures, warsztacie lean startup od SpeedUp Group, a także w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca zostanie ogłoszony w trakcie gali finałowej podczas Bitspiration, 7 czerwca br.

::

 

Foto: Fotolia/iconimage

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.