Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Jak dotrzeć do największych inwestorów w kraju i podzielić się z nimi swoim pomysłem na biznes? Uber w partnerstwie z europejskimi funduszami Venture Capital stworzył szansę dla młodych przedsiębiorców: program UberPITCH pomoże przedstawić swój pomysł odpowiedniej osobie.

-

Program UberPITCH, stworzony we współpracy firmy Uber z funduszami Venture Capital, ma na celu wsparcie młodych przedsiębiorców we wdrożeniu nowoczesnych pomysłów na rynek. Wydarzenie odbędzie się w 37 europejskich miastach, między innymi w Warszawie, i będzie częścią festiwalu Bitspiration, czyli jednego z największych eventów startupowych w naszej części świata, który odbędzie się w Warszawie tego samego dnia. 

W dniu 6 czerwca br. użytkownicy Ubera w Warszawie będą mogli zamówić przejazd w ramach programu UberPITCH, gdzie w samochodach będą czekać na nich inwestorzy i mentorzy środowisk startupowych m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group. Każdy uczestnik będzie miał tylko siedem minut na to, żeby jak najlepiej zaprezentować swój pomysł na startup i przekonać inwestorów do niego. Następnie w ciągu siedmiu minut uczestnicy dostaną informację zwrotną na temat swojej prezentacji.

Jak wziąć udział w UberPITCH?

Wystarczy pobrać aplikację Uber na smartfona i złożyć wniosek. Pomysłodawcy wybranych najlepszych projektów dostaną drogą elektroniczną kod, za pomocą którego będą mogli między godz. 11 a 16 w dniu 6 czerwca br. zamówić przejazd UberPITCH za pomocą aplikacji Uber i zaprezentować swój projekt inwestorowi. Przejazdy będą darmowe, punkt docelowy podróży będzie taki sam, jak punkt rozpoczęcia kursu. 

Zwycięzca będzie miał szansę spotkać się z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera, oraz wziąć udział  między innymi w godzinnym mentoringu od funduszu EQT Ventures, warsztacie lean startup od SpeedUp Group, a także w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca zostanie ogłoszony w trakcie gali finałowej podczas Bitspiration, 7 czerwca br.

::

 

Foto: Fotolia/iconimage

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.