Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Uber pomoże startupom znaleźć inwestorów

Brief.pl / Aktualności

Jak dotrzeć do największych inwestorów w kraju i podzielić się z nimi swoim pomysłem na biznes? Uber w partnerstwie z europejskimi funduszami Venture Capital stworzył szansę dla młodych przedsiębiorców: program UberPITCH pomoże przedstawić swój pomysł odpowiedniej osobie.

-

Program UberPITCH, stworzony we współpracy firmy Uber z funduszami Venture Capital, ma na celu wsparcie młodych przedsiębiorców we wdrożeniu nowoczesnych pomysłów na rynek. Wydarzenie odbędzie się w 37 europejskich miastach, między innymi w Warszawie, i będzie częścią festiwalu Bitspiration, czyli jednego z największych eventów startupowych w naszej części świata, który odbędzie się w Warszawie tego samego dnia. 

W dniu 6 czerwca br. użytkownicy Ubera w Warszawie będą mogli zamówić przejazd w ramach programu UberPITCH, gdzie w samochodach będą czekać na nich inwestorzy i mentorzy środowisk startupowych m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, Bartłomiej Gola ze SpeedUp Group. Każdy uczestnik będzie miał tylko siedem minut na to, żeby jak najlepiej zaprezentować swój pomysł na startup i przekonać inwestorów do niego. Następnie w ciągu siedmiu minut uczestnicy dostaną informację zwrotną na temat swojej prezentacji.

Jak wziąć udział w UberPITCH?

Wystarczy pobrać aplikację Uber na smartfona i złożyć wniosek. Pomysłodawcy wybranych najlepszych projektów dostaną drogą elektroniczną kod, za pomocą którego będą mogli między godz. 11 a 16 w dniu 6 czerwca br. zamówić przejazd UberPITCH za pomocą aplikacji Uber i zaprezentować swój projekt inwestorowi. Przejazdy będą darmowe, punkt docelowy podróży będzie taki sam, jak punkt rozpoczęcia kursu. 

Zwycięzca będzie miał szansę spotkać się z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera, oraz wziąć udział  między innymi w godzinnym mentoringu od funduszu EQT Ventures, warsztacie lean startup od SpeedUp Group, a także w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca zostanie ogłoszony w trakcie gali finałowej podczas Bitspiration, 7 czerwca br.

::

 

Foto: Fotolia/iconimage

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?