10. edycja InfoShare za nami!

10. edycja InfoShare za nami!

Brief.pl / Aktualności

W dniach 18-20 maja odbyła się konferencja InfoShare, czyli jedna z największych konferencji na temat technologii i nowych mediów w tej części Europy. W 10. edycji wydarzenia udział wzięło prawie 5 tys. osób z całego świata. Trzy dni upłynęły pod znakiem spotkań, wykładów, warsztatów i budowania relacji biznesowych.

-

– Jestem szczęśliwy, że infoShare dostarcza wysokiej jakości merytoryki, ale jeszcze bardziej cieszę się z faktu, iż nasze wydarzenie pełni już także rolę miejsca, w którym odbywa się prawdziwy biznesowy networking – mówił Grzegorz Borowski, prezes Fundacji infoShare organizującej konferencję – Tysiące spotkań inwestorów, startupów i menadżerów wysokiego szczebla zaowocowały już podczas konferencji. Jako przykład mogę podać powołanie przez fundusz FerberVC oraz gdański software house Neoteric spółki Saas Manager właśnie w ostatnim dniu konferencji.

W tym roku na konferencji zobaczyć można było Davida Allena, autora książki „Getting Things Done”, Kevina Goldmitha ze Spotify, Anthony’ego le Roux z Ubera, Petera Sunde Kolmisoppi z portalu The Pirate Bay, Jona von Tetzchnera, twórcę przeglądarek internetowych Vivaldi i Opera, Linnara Viika czy doświadczonego wykładowcę i doradcę rządu Estonii ds. cyfryzacji. Przemówienia Marcina Iwińskiego, twórcy gry „Wiedźmin”, blogera i speca ds. oszczędzania pieniędzy Michała Szafrańskiego, blogerki i specjalistki od komunikacji Natalii Hatalskiej czy Piotra Koniecznego z Niebezpiecznik.pl przyciągnęły setki słuchaczy. .

Ważną częścią konferencji infoShare był konkurs dla startupów organizowany we współpracy z Gdańskim Inkubatorem Przedsiębiorczości "Starter". Główną nagrodą było 20.000 euro. Do pierwszego etapu konkursu zgłosiło się 170 firm z 13 krajów, takich jak: Ukraina, Rosja, Wielka Brytania, Singapur. W półfinałach znalazło się 7 teamów – Reality Games, Sup4Nav, Nexbio, vBionic, Deckard, Footsteps i SaaS Manager. Zwycięzcą okazała się firma Nexbio, która zajmuje się ulepszaniem metody analizy kodu DNA na rzecz nauki i biznesu.

– Międzynarodowe grono jury, w którego składzie znaleźli się m.in. Jon von Tetzchner, Joerg Rheinboldt ­– CEO niemieckiego akceleratora Axel Springer Plug and Play – czy Luisa Maier z German Tech Entrepreneurship Center stwierdziło jednogłośnie, że Nexbio posiada innowacyjne rozwiązanie i doświadczony zespół, co może zapewnić im sukces w skali globalnej – mówi Małgorzata Jasnoch, CEO Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości Starter.

Na licznych stoiskach w przestrzeni Expo znaleźć można było wiele ciekawostek technologicznych takich, jak Escape Room czy rzeczywistość wirtualna. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.