wp - grudzien 2016

Odbyła się pierwsza konferencja Success Woman

 Odbyła się pierwsza konferencja Success Woman

Brief.pl / Patronaty

17 maja w hotelu Courtyard by Marriot w Gdyni odbyła się pierwsza edycja konferencji dla kobiet – Success Woman. Na scenie wystąpiły przedstawicielki różnych branż, które podzieliły się swoją wiedzą na temat prowadzenie biznesu i zarządzania czasem.

-

Jako pierwsza wystąpiła Aneta Wątor, poprowadziła wykład pt.”Kaizen Yourself. Odkryj metodę małych kroków. Realizuj każdy cel z Kaizen”. Aneta na co dzień jest trenerką rozwoju osobistego oraz mówczynią motywacyjną – prowadzi szkolenia łącząc wiedzę i rozwój z networkingiem.

 – Zamiast spełniać oczekiwania innych ludzi, powinnaś otaczać się osobami, które będą Cię wspierać w tym, co naprawdę chcesz robić i pomogą Ci rzeczywiście odnieść sukces. Boisz się porażki? Koniec z wymówkami! Realizuj swoje marzenia rozpoczynając od malutkich kroków, aby wyrobić w sobie swego rodzaju nawyk i udowodnić sobie, że jesteś w stanie osiągnąć zamierzone cele! – powiedziała Aneta Wątor.

Kolejną prelegentką była Marta Woźny–Tomczak – przedsiębiorczyni, dyrektor firmy Rekrutacyjno-Szkoleniowej PERSONIA, psycholog i absolwentka podyplomowych studiów menedżerskich. Marta Wóźny-Tomczak poprowadziła wykład pt. „Jak panować nad swoim czasem i uzyskiwać jeszcze lepsze rezultaty?”. 

– Kobiety mają to do siebie, iż często „zapychają” swój dzień wieloma czynnościami. Powinniśmy zdać sobie sprawę, że jesteśmy zwykłymi ludźmi, którzy nie są niezawodni. Jednak pomimo tego powinniśmy podnosić sobie poprzeczkę, aby integrować swoje ambicje z realiami. Przestań planować kolejnych 8 godzin, zacznij od małych kroczków. Skupiaj się na tym, co da Ci najlepszy rezultat w jak najkrótszym czasie! – podkreślała prelegentka. 

Następną prelekcję „Jak pozyskać nowych klientów i zarządzać procesami sprzedaży” poprowadziła Barbara Piasek. Prelegentka posiada 10-letnie doświadczenie jako manager w Procter & Gamble, RWE, Agros Nova, Orange, Empik, BMW Polska oraz w sprzedaży, IT, marketingu i finansach. Prowadzi zespół sprzedaży, na co dzień również szkoli handlowców. – Sprzedaż to relacja partnerska, a nie usługiwanie! – podkreślała Barbara Piasek.

Jako ostatnia z prelegentek wystąpiła Anna Szubert, pierwszy w Polsce certyfikowany w USA Strateg Personal Brandingu: doradca z zakresu budowania marki osobistej, kształtowania wizerunku, PR i protokołu biznesowego. Została wyróżniona i nagrodzona podczas tegorocznej gali „Kobieta Sukcesu 2016”. Od wielu lat zajmuje się budowaniem marki. 

– Budowanie marki to czasochłonny proces, który przeprowadzony poprawnie gwarantuje sukces Twojego biznesu. Najważniejsza jest autentyczność. Wizerunek definiuje to, jak postrzegają nas inni ludzie. Jeżeli zaakceptujesz to, jaka jesteś, i będziesz głośno o tym mówić, zbudujesz markę osobistą opartą właśnie na autentyczności. Wcale nie musisz być taka, jaką inni oczekują, że będziesz. Twoja autentyczność sprawi, że ludzie w Ciebie uwierzą! – radzi Anna Szubert.

Po przerwie networkingowej odbył się panel dyskusyjny z kobietami biznesu, które odniosły sukces w swojej branży.

O swoich doświadczeniach w ich drodze do sukcesu opowiedziały:

*Agnieszka Kośnik–Zając – założycielka Instytutu Kosmetologii Babiana, prezes Fundacji Wspierania Rozwoju Medycyny ANIZJA, członkini prestiżowego Lady Business Club, autorka felietonów dla luksusowego magazynu dla kobiet MeLady;

*Aleksandra Kobielak – Mistrzyni Świata Fitness, od 2015 r. prezes Międzynarodowej Federacji World Fitness Federation – World Body Building Federation; założycielka i prezes Akademii Fitness Sportowego, w której jest również choreografem;

*Anna Król – architekt, partner zarządzający CKK Architekci Biuro Projektowe, członek Rady Pomorskiej Okręgowej Izby Architektów, przewodnicząca Komisji ds. Standardów Wykonywania Zawodu, członek Stowarzyszenia Architektów Polskich (od 1999 roku);

*Halina Langowska – właścicielka nowoczesnej firmy LANGOWSKI SHIPPING działającej w branży TSL (założona w 2004 roku firma rodzinna o zasięgu międzynarodowym świadczy kompleksową usługę spedycyjną oraz profesjonalną obsługę celną), wielokrotnie nagradzana za swoje osiągnięcia w biznesie: Diamenty Forbsa, Gazele Biznesu, Kobieta Sukcesu, 11 miejsce wśród najważniejszych kobiet polskiego biznesu.

::

Foto:  Anna Krenc 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.