Fotofestiwal w Łodzi: wideo-zapowiedź

Fotofestiwal w Łodzi: wideo-zapowiedź

Brief.pl / Patronaty

Tegoroczna, jubileuszowa edycja Fotofestiwalu w Łodzi zapowiada się jako wielowymiarowa podróż. Wystawy tematyczne „HIT THE ROAD: Fotografowie w drodze” nie tylko zabiorą widzów w różne miejsca na Ziemi, ale zapewnią też różnorodność interpretacji tematu i gatunków fotografii. Ta niecodzienna wyprawa trwać będzie od 9 do 19 czerwca 2016, a jej przewodnikami będą artyści światowej sławy. Zapraszamy do obejrzenia wideo, promującego wystawę.

-

Piętnasty Fotofestiwal skupia się na doświadczeniu, które od samego początku nierozerwalnie związane jest z fotografią – podróży oraz różnych formach jej zapisu i prezentacji. Temat główny „HIT THE ROAD: Fotografowie w drodze” zostanie potraktowany bardzo szeroko - od reinterpretacji fotografii podróżniczej z przełomu wieków, przez zapis osobistych wypraw fotografów, reportaże dokumentujące wielkie migracje ludzi, po szablonową fotografię pocztówkową i projekty konceptualne przetwarzające kadry z Internetu.

Jednym z ważniejszych przystanków na mapie fotofestiwalowej podróży będzie  Atlas Sztuki i wystawa Roberta Rauschenberga, nazywanego często pierwszym artystą postmodernistycznym, którego prace i innowacyjny sposób tworzenia miały wpływ na światową historię sztuki. Artysta fotografie ze swoich podróży po całym świecie wykorzystywał jako element wielkich kolaży i fotograwiur. Na wystawie te duże, pełne dramatyzmu dzieła uzupełnione zostały fotografiami, pochodzącymi głównie z lat 80., wybranymi z Archiwum Rauchenberga. Jest to pierwsza wystawa tak wielu prac Rauschenberga w polskiej instytucji – i pierwsza prezentująca dzieła z tego okresu. 

Na wystawie pojawi się także projekt Theo Baarta i Carego Markerinka, znanych z imponującej instalacji „Snelweg” - studium holenderskiej sieci autostrad. W Łodzi zaprezentują projekt „Fotografie po Baldusie”, obok prac twórców takich jak Francoise i Daniel Cartier czy Rita Leistner.

Na Fotofestiwalu, organizowanym w partnerstwie z Miastem Łódź i Łódzkim Centrum Wydarzeń, w cały mieście nie zabraknie wystaw w sekcji OFFROAD - to ponad dwadzieścia ekspozycji w lokalnych galeriach. Odbędzie się również jeden z największych w Europie przeglądów portfolio pod okiem specjalistów z całego świata. Fotografia wyjdzie także w przestrzeń miejską za sprawą projektu „Flâneur: nowe miejskie narracje” i efektu rezydencji Cristiny De Middel, Dimy Gavrysha i Alexandra Gronskiego w Łodzi. Dzięki ich artystycznej eksploracji  miasta,  Łódź stała się bohaterem fotografii podróżniczej.

Dodatkowo w programie festiwalu zaplanowano dużą sekcję  poświęconą książkom fotograficznym. "Paris Photo - Aperture Foundation PhotoBook Awards” to wystawa książek biorących udział w najbardziej prestiżowym na świecie konkursie publikacji fotograficznych. Podczas Fotofestiwalu  zostanie także rozstrzygnięty konkurs Fotograficzna Publikacja Roku 2016. 

Fotofestiwal zaprasza również na pokazy slajdów, warsztaty fotograficzne, spotkania autorskie, fotospacery oraz urodzinowe obchody ze specjalnymi atrakcjami.

 

::

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Brief".

Więcej informacji na stronie internetowej oraz fan page'u wydarzenia

 

 

Tagi:

Fotofestiwal

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.