Konferencja dla mężczyzn Success Man

Konferencja dla mężczyzn Success Man

Brief.pl / Patronaty

24 maja br. w Hotelu Courtyard by Marriott w Gdyni odbędzie się druga edycja konferencji dla mężczyzn – Success Man. Na scenie w panelu merytorycznym wystąpią eksperci, którzy opowiedzą o rozwoju biznesu i budowaniu marki osobistej.

-

24 maja br. w Hotelu Courtyard by Marriott w Gdyni odbędzie się druga edycja konferencji dla mężczyzn – Success Man. Konferencja skrojona specjalnie dla przedsiębiorczych mężczyzn, którym zależy na rozwoju swojej firmy i ukierunkowaniu myślenia na dobre rozwiązania.

Podczas konferencji organizatorzy przewidują aktywny networking dający możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych wśród prelegentów i innych przedsiębiorców.

Konferencja zakłada panel merytoryczny z udziałem profesjonalnych prelegentów oraz panel dyskusyjny z przedstawicielami różnych branż, odnoszącymi duże sukcesy.  

Na scenie m.in. wystąpią:

* Piotr Majewski – ojciec Chrzestny polskiego e-biznesu,

* Krzysztof Hillar – specjalista w dziedzinie wystąpień publicznych, motywacji i sprzedaży,

* Grażyna Paturalska – kreatorka i wykładowca wizerunku biznesowego i publicznego

* Michał Herok –  właściciel SEOgroup, który odpowie na pytanie, jakie cechy determinują sukces.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „Brief”.

Więcej informacji na temat konferencji znajdziecie na fan page’u wydarzenia na Facebooku.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.