Szkolenie Lean Startup - poznaj strategie i narzędzia wykorzystywane przez startupy, gwarantujące sukces w Twoim biznesie.

Brief.pl / Eventy

Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, by tradycyjny sposób konstruowania produktów nie działa? Dlaczego należy dbać o dobre doświadczenia klientów? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile oraz jak wiąże się ono ze strategią lean startup? Między innymi na te pytania odpowiemy w czasie warsztatów "Lean startup – od tworzenia nowych produktów do kultury zwinnej organizacji", które odbędą się 1 czerwca w Business w Warszawie. Zapraszamy do obejrzenia teasera!

-

Więcej informacji o szkoleniu

Tagi:

Lean startup

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.