Bezpieczne zakupy w sieci

Bezpieczne zakupy w sieci

Brief.pl / Technologie

Loopa.eu to portal, który integruje serwisy aukcyjne i ma podnosić bezpieczeństwo transakcji dokonywanych na aukcjach internetowych. Wprowadzono w nim kryterium decydujące o tym, które oferty będą prezentowane w serwisie. Tym kryterium jest rzetelność sprzedawcy, weryfikowana na podstawie opinii klientów zebranych z różnych portali.

-

Nie wszystkie sklepy oferujące swoje produkty na portalach aukcyjnych są sprawdzone. Mimo różnych programów mających na celu ochronę kupujących, trudno jest wyeliminować niewiarygodnych sprzedawców ukrywających się pod różnymi loginami.

Portal Loopa.eu zbiera opinie klientów z różnych miejsc w sieci. Następnie, na podstawie autorskiego algorytmu, wylicza średnią ocenę sklepu. Oferty sprzedawców z najniższymi ocenami nie są prezentowane na stronie Loopa.eu. Dodatkowo na podstawie danych firmy serwis potrafi zidentyfikować inne nazwy, pod którymi sklep sprzedaje swoje produkty na portalach aukcyjnych.

W tej chwili Loopa.eu zbiera dane z Allegro i Opineo. Docelowo serwis będzie prezentował oferty także z innych portali aukcyjnych. Obecnie na Allegro jest dostępnych ponad 27 milionów aukcji i ponad 15 000 sprzedających. Z tak rozbudowanej oferty trudno kupującym samodzielnie wybrać odpowiedniego sprzedawcę.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.