I edycja konferencji dla kobiet Success Woman

I edycja konferencji dla kobiet Success Woman

Brief.pl / Patronaty

17 maja br. w Hotelu Courtyard by Marriott w Gdyni odbędzie się pierwsza edycja konferencji dla kobiet – Success Woman. Na scenie w panelu merytorycznym wystąpią eksperci, którzy opowiedzą o budowaniu marki osobistej i zarządzaniu czasem.

-

 17 maja br. w Hotelu Courtyard by Marriott w Gdyni odbędzie się Konferencja dla Kobiet – Success Woman.

 Konferencja skrojona specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet ukierunkowanych na rozwój siebie i swojego biznesu.

Na pierwszej edycji konferencji Success Woman zostaną poruszone tematy marki osobistej, uczestniczki dowiedzą się jak pozyskiwać nowych klientów i skutecznie sprzedawać, jak wyznaczać i realizować postawione cele.

Na scenie w panelu merytorycznym wystąpią:

 

* Aneta Wątor – trener rozwoju zawodowego i osobistego, która pokaże jak wyznaczać i skuteczniej realizować cele metodą małych kroków Kaizen

 

* Anna Szubert – ekspert personal brandingu, która opowie o budowania marki osobistej

 

* Barbara Piasek – ekspert w zakresie sprzedaży - współzałożycielka i prezes zarządu spółki Wolves Summit, która podzieli się wiedzą o tym, jak sprzedawać więcej obecnym klientom i jak pozyskiwać nowych kontrahentów

 

* Marta Woźny-Tomczak – psycholog, dyrektor firmy rekrutacyjno-szkoleniowej Personia, która pomoże efektywniej zaplanować dzień pracy i skuteczniej zarządzać czasem

 

Do panelu dyskusyjnego zostały zaproszone:

 

* Agnieszka Kośnik-Zając – założycielka i menedżerka Instytutu Kosmetologii BABIANA- Kobieta Sukcesu 2014

 

* Aleksandra Kobielak - Mistrzyni Świata Fitness, założycielka i prezes Akademii Fitness Sportowego.

 

* Anna Król - współwłaściciel pracowni projektowej CKK ARCHITEKCI. W 2015 roku rekomendowana do Złotej Honorowej Odznaki Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej.

 

* Halina Langowska - założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Langowski Shipping – międzynarodowej spedycji morskiej. Wyróżniona na 11 miejscu wśród Najważniejszych Kobiet Polskiego Biznesu.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „Brief”.

Więcej informacji na temat konferencji znajdziecie na stronie wydarzenia

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.