Gala finałowa X edycji Superbrands Polska

Gala finałowa X edycji Superbrands Polska

Brief.pl / Aktualności

17 maja br. podczas uroczystej gali przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku odbiorą statuetki X jubileuszowej edycji Superbrands. Jak co roku zostanie przyznana Nagroda honorowa dla osoby, która ma wyjątkowe zasługi dla promocji Polski w świecie. Po raz piąty wręczona zostanie nagroda Culture.pl Superbrands, przyznawana twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą.

-

Marki - laureatki tytułu Superbrands zostały wyłonione głosami ponad 15 tys. respondentów badania, przeprowadzonego jesienią ubiegłego roku przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, oraz członków Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy. Otrzymają dwa rodzaje wyróżnień: Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce oraz Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek.

Statuetki odbiorą także przedstawiciele najsilniejszych marek biznesowych. O wyborze Business Superbrands 2015/16 zadecydowało grono menedżerów największych firm działających w Polsce oraz członkowie Rady Marek.

Po raz pierwszy w 10-letniej historii Superbrands w Polsce laureat Nagrody honorowej, przyznawanej za szczególne zasługi dla promocji dobrego wizerunku Polski w świecie, został wybrany głosami uczestników badania, zapytanych o „Polaka, który daje im najwięcej powodów do dumy”. Statuetkę Superbrands otrzymali dotychczas m.in. Lech Wałęsa, prof. Jerzy Buzek, prof. Leszek Balcerowicz, Andrzej Wajda i Robert Lewandowski.

Podobnie jak w poprzednich latach, Nagrodę Culture.pl Superbrands przyznała kapituła,
w której skład weszli dziennikarze – szefowie redakcji kultury dzienników i tygodników: Newsweeka, Tygodnika Powszechnego, Polityki, Wprost, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej oraz Paweł Potoroczyn, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza i Nina Kowalewska-Motlik, prezes zarządu New Communications, wyłącznego przedstawiciela The Superbrands Ltd. w Polsce. Dotychczas otrzymali ją: Krzysztof Warlikowski, Grzegorz Jarzyna, Tomasz Stańko, Agnieszka Holland oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, w którego siedzibie odbędzie się tegoroczna gala.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.