Gala finałowa X edycji Superbrands Polska

Gala finałowa X edycji Superbrands Polska

Brief.pl / Aktualności

17 maja br. podczas uroczystej gali przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku odbiorą statuetki X jubileuszowej edycji Superbrands. Jak co roku zostanie przyznana Nagroda honorowa dla osoby, która ma wyjątkowe zasługi dla promocji Polski w świecie. Po raz piąty wręczona zostanie nagroda Culture.pl Superbrands, przyznawana twórcom, którzy najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą.

-

Marki - laureatki tytułu Superbrands zostały wyłonione głosami ponad 15 tys. respondentów badania, przeprowadzonego jesienią ubiegłego roku przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, oraz członków Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy. Otrzymają dwa rodzaje wyróżnień: Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce oraz Created in Poland Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych polskich marek.

Statuetki odbiorą także przedstawiciele najsilniejszych marek biznesowych. O wyborze Business Superbrands 2015/16 zadecydowało grono menedżerów największych firm działających w Polsce oraz członkowie Rady Marek.

Po raz pierwszy w 10-letniej historii Superbrands w Polsce laureat Nagrody honorowej, przyznawanej za szczególne zasługi dla promocji dobrego wizerunku Polski w świecie, został wybrany głosami uczestników badania, zapytanych o „Polaka, który daje im najwięcej powodów do dumy”. Statuetkę Superbrands otrzymali dotychczas m.in. Lech Wałęsa, prof. Jerzy Buzek, prof. Leszek Balcerowicz, Andrzej Wajda i Robert Lewandowski.

Podobnie jak w poprzednich latach, Nagrodę Culture.pl Superbrands przyznała kapituła,
w której skład weszli dziennikarze – szefowie redakcji kultury dzienników i tygodników: Newsweeka, Tygodnika Powszechnego, Polityki, Wprost, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej oraz Paweł Potoroczyn, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza i Nina Kowalewska-Motlik, prezes zarządu New Communications, wyłącznego przedstawiciela The Superbrands Ltd. w Polsce. Dotychczas otrzymali ją: Krzysztof Warlikowski, Grzegorz Jarzyna, Tomasz Stańko, Agnieszka Holland oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, w którego siedzibie odbędzie się tegoroczna gala.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.