Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Brief.pl / Aktualności

Jak przeprowadzić skuteczną promocję akcji społecznej i zainteresować młodzież tematami historycznymi? Najlepiej postawić na multimedialne rozwiązania i zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych. Wie o tym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, który 14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, wystartuje z drugą edycją akcji „Co na to Marszałek?”.

-

14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, rusza druga edycja akcji Co na to Marszałek? organizowanej przez Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, która rozpocznie się wielkoformatową projekcją nowej grafiki autorstwa Dawida Celka wyświetlaną na budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o godzinie 20.00. 

Wyświetlając na budynku Ministerstwa wielkoformatowy multimedialny portret Marszałka J. Piłsudskiego, akcja już drugi rok z rzędu promuje podkreślenie kontynuacji dziedzictwa Marszałka poprzez zachęcenie Polaków do refleksji na tym, jak zmieniła się Polska od jego czasów.

Symbolem akcji jest nowoczesna interpretacja wizerunku Marszałka – mozaikowy portret podkreślający wielowymiarowość i złożoność postaci. W tym roku do współpracy został zaproszony Dawid Celek – młody artysta, autor odsłoniętego pod koniec kwietnia muralu upamiętniającego wizytę Dawida Bowie’ego w Warszawie.   

Jako główne narzędzie komunikacji wybrane zostały media społecznościowe. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zrobić zdjęcie pokazujące współczesną Polskę i Polaków i opublikować je na Instagramie z hasztagiem #conatomarszałek2. Twórcy akcji zachęcają również do śledzenia profilu Muzeum na Instagramie @muzeumpilsudski, aby być na bierząco ze wszystkimi ciekawymi informacjami, konkursami i wydarzeniami projektu. Najlepsze zdjęcia zostaną częścią wystawy, która w zeszłym roku była dostępna dla wszystkich zainteresowanych na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Do pierwszej edycji zgłoszono ponad 600 fotografii.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.