Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Brief.pl / Aktualności

Jak przeprowadzić skuteczną promocję akcji społecznej i zainteresować młodzież tematami historycznymi? Najlepiej postawić na multimedialne rozwiązania i zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych. Wie o tym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, który 14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, wystartuje z drugą edycją akcji „Co na to Marszałek?”.

-

14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, rusza druga edycja akcji Co na to Marszałek? organizowanej przez Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, która rozpocznie się wielkoformatową projekcją nowej grafiki autorstwa Dawida Celka wyświetlaną na budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o godzinie 20.00. 

Wyświetlając na budynku Ministerstwa wielkoformatowy multimedialny portret Marszałka J. Piłsudskiego, akcja już drugi rok z rzędu promuje podkreślenie kontynuacji dziedzictwa Marszałka poprzez zachęcenie Polaków do refleksji na tym, jak zmieniła się Polska od jego czasów.

Symbolem akcji jest nowoczesna interpretacja wizerunku Marszałka – mozaikowy portret podkreślający wielowymiarowość i złożoność postaci. W tym roku do współpracy został zaproszony Dawid Celek – młody artysta, autor odsłoniętego pod koniec kwietnia muralu upamiętniającego wizytę Dawida Bowie’ego w Warszawie.   

Jako główne narzędzie komunikacji wybrane zostały media społecznościowe. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zrobić zdjęcie pokazujące współczesną Polskę i Polaków i opublikować je na Instagramie z hasztagiem #conatomarszałek2. Twórcy akcji zachęcają również do śledzenia profilu Muzeum na Instagramie @muzeumpilsudski, aby być na bierząco ze wszystkimi ciekawymi informacjami, konkursami i wydarzeniami projektu. Najlepsze zdjęcia zostaną częścią wystawy, która w zeszłym roku była dostępna dla wszystkich zainteresowanych na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Do pierwszej edycji zgłoszono ponad 600 fotografii.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?