wp - grudzien 2016

Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Brief.pl / Aktualności

Jak przeprowadzić skuteczną promocję akcji społecznej i zainteresować młodzież tematami historycznymi? Najlepiej postawić na multimedialne rozwiązania i zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych. Wie o tym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, który 14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, wystartuje z drugą edycją akcji „Co na to Marszałek?”.

-

14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, rusza druga edycja akcji Co na to Marszałek? organizowanej przez Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, która rozpocznie się wielkoformatową projekcją nowej grafiki autorstwa Dawida Celka wyświetlaną na budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o godzinie 20.00. 

Wyświetlając na budynku Ministerstwa wielkoformatowy multimedialny portret Marszałka J. Piłsudskiego, akcja już drugi rok z rzędu promuje podkreślenie kontynuacji dziedzictwa Marszałka poprzez zachęcenie Polaków do refleksji na tym, jak zmieniła się Polska od jego czasów.

Symbolem akcji jest nowoczesna interpretacja wizerunku Marszałka – mozaikowy portret podkreślający wielowymiarowość i złożoność postaci. W tym roku do współpracy został zaproszony Dawid Celek – młody artysta, autor odsłoniętego pod koniec kwietnia muralu upamiętniającego wizytę Dawida Bowie’ego w Warszawie.   

Jako główne narzędzie komunikacji wybrane zostały media społecznościowe. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zrobić zdjęcie pokazujące współczesną Polskę i Polaków i opublikować je na Instagramie z hasztagiem #conatomarszałek2. Twórcy akcji zachęcają również do śledzenia profilu Muzeum na Instagramie @muzeumpilsudski, aby być na bierząco ze wszystkimi ciekawymi informacjami, konkursami i wydarzeniami projektu. Najlepsze zdjęcia zostaną częścią wystawy, która w zeszłym roku była dostępna dla wszystkich zainteresowanych na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Do pierwszej edycji zgłoszono ponad 600 fotografii.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.