Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Akcja społeczna stawia na multimedialne rozwiązania

Brief.pl / Aktualności

Jak przeprowadzić skuteczną promocję akcji społecznej i zainteresować młodzież tematami historycznymi? Najlepiej postawić na multimedialne rozwiązania i zaangażować odbiorców w mediach społecznościowych. Wie o tym Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, który 14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, wystartuje z drugą edycją akcji „Co na to Marszałek?”.

-

14 maja 2016 r., w Noc Muzeów, rusza druga edycja akcji Co na to Marszałek? organizowanej przez Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, która rozpocznie się wielkoformatową projekcją nowej grafiki autorstwa Dawida Celka wyświetlaną na budynku Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego o godzinie 20.00. 

Wyświetlając na budynku Ministerstwa wielkoformatowy multimedialny portret Marszałka J. Piłsudskiego, akcja już drugi rok z rzędu promuje podkreślenie kontynuacji dziedzictwa Marszałka poprzez zachęcenie Polaków do refleksji na tym, jak zmieniła się Polska od jego czasów.

Symbolem akcji jest nowoczesna interpretacja wizerunku Marszałka – mozaikowy portret podkreślający wielowymiarowość i złożoność postaci. W tym roku do współpracy został zaproszony Dawid Celek – młody artysta, autor odsłoniętego pod koniec kwietnia muralu upamiętniającego wizytę Dawida Bowie’ego w Warszawie.   

Jako główne narzędzie komunikacji wybrane zostały media społecznościowe. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zrobić zdjęcie pokazujące współczesną Polskę i Polaków i opublikować je na Instagramie z hasztagiem #conatomarszałek2. Twórcy akcji zachęcają również do śledzenia profilu Muzeum na Instagramie @muzeumpilsudski, aby być na bierząco ze wszystkimi ciekawymi informacjami, konkursami i wydarzeniami projektu. Najlepsze zdjęcia zostaną częścią wystawy, która w zeszłym roku była dostępna dla wszystkich zainteresowanych na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Do pierwszej edycji zgłoszono ponad 600 fotografii.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.