Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Brief.pl / Wiedza

Ubiegły tydzień w wideo online to przede wszystkim spot Huawei z Robertem Lewandowskim, z gigantycznym dotarciem zrealizowanym zaraz po wtorkowym meczu i piątkowa premiera nowego hitu od T-mobile z Kingą Preis i Patrycją Kazadi.

-

Robert Lewandowski i Huawei

Na pierwszym miejscu znalazł się spot z Robertem Lewandowskim, promujący smartfona Huawei P9. Co ciekawe wynik został osiągnięty dzięki zaledwie jednodniowej emisji. W środę 4 maja 45-sekundowa reklama została wyświetlona aż 2,37 mln użytkowników, czyli dotarła do ponad 11 proc. Polaków, którzy tego dnia korzystali z internetu na urządzeniach PC. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki 6 mln emisji na YouTube'ie, co stanowiło aż 18 proc. wszystkich emisji wideo online z tego dnia. Długiemu spotowi towarzyszyły krótsze wersje, które przez kolejne dni były emitowane na YouTubie, a także na Gazeta.pl, WP.pl, TVN i Onet.pl. W sumie spoty z Lewandowskim zobaczyło ponad 3 mln internautów. Czy to przypadek, że Huawei zdecydował się na taką emisję następnego dnia po bramce Lewandowskiego w półfinale Ligi Mistrzów? Takie rzeczy tylko w internecie.

Kolejne miejsca na podium

Na drugim miejscu widzimy sieć T-mobile z nową produkcją z serii “Hit od T-mobile”, w której od 6 maja możemy oglądać Kingę Preis i Patrycję Kazadi. Trzy dni wystarczyły, żeby zbudować zasięg ponad 1,5 mln użytkowników, dzięki emisjom na YouTube'ie i TVP. Kampania wystartowała równolegle w telewizji linearnej.

Na trzecim miejscu platforma ogłoszeniowa OLX, która promuje się jako serwis dla zatrudniających i szukających pracy. Tę kampanię również znamy z telewizji. W internecie emisje na YouTube'ie, Facebooku i NK dotarły do niemal 1,5 mln internautów.

Czas na wakacje

W ubiegłym tygodniu dało się zauważyć także dużą aktywność biur podróży ─ Rainbow Tours na siódmym i ósmym miejscu z różnymi spotami. Cała kategoria związana z podróżami i turystyką uaktywniła się już w ubiegłym tygodniu ─ zdaje się, że Polacy właśnie planują wakacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.