Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Brief.pl / Wiedza

Ubiegły tydzień w wideo online to przede wszystkim spot Huawei z Robertem Lewandowskim, z gigantycznym dotarciem zrealizowanym zaraz po wtorkowym meczu i piątkowa premiera nowego hitu od T-mobile z Kingą Preis i Patrycją Kazadi.

-

Robert Lewandowski i Huawei

Na pierwszym miejscu znalazł się spot z Robertem Lewandowskim, promujący smartfona Huawei P9. Co ciekawe wynik został osiągnięty dzięki zaledwie jednodniowej emisji. W środę 4 maja 45-sekundowa reklama została wyświetlona aż 2,37 mln użytkowników, czyli dotarła do ponad 11 proc. Polaków, którzy tego dnia korzystali z internetu na urządzeniach PC. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki 6 mln emisji na YouTube'ie, co stanowiło aż 18 proc. wszystkich emisji wideo online z tego dnia. Długiemu spotowi towarzyszyły krótsze wersje, które przez kolejne dni były emitowane na YouTubie, a także na Gazeta.pl, WP.pl, TVN i Onet.pl. W sumie spoty z Lewandowskim zobaczyło ponad 3 mln internautów. Czy to przypadek, że Huawei zdecydował się na taką emisję następnego dnia po bramce Lewandowskiego w półfinale Ligi Mistrzów? Takie rzeczy tylko w internecie.

Kolejne miejsca na podium

Na drugim miejscu widzimy sieć T-mobile z nową produkcją z serii “Hit od T-mobile”, w której od 6 maja możemy oglądać Kingę Preis i Patrycję Kazadi. Trzy dni wystarczyły, żeby zbudować zasięg ponad 1,5 mln użytkowników, dzięki emisjom na YouTube'ie i TVP. Kampania wystartowała równolegle w telewizji linearnej.

Na trzecim miejscu platforma ogłoszeniowa OLX, która promuje się jako serwis dla zatrudniających i szukających pracy. Tę kampanię również znamy z telewizji. W internecie emisje na YouTube'ie, Facebooku i NK dotarły do niemal 1,5 mln internautów.

Czas na wakacje

W ubiegłym tygodniu dało się zauważyć także dużą aktywność biur podróży ─ Rainbow Tours na siódmym i ósmym miejscu z różnymi spotami. Cała kategoria związana z podróżami i turystyką uaktywniła się już w ubiegłym tygodniu ─ zdaje się, że Polacy właśnie planują wakacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.