Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Robert Lewandowski podbija wideo w sieci

Brief.pl / Wiedza

Ubiegły tydzień w wideo online to przede wszystkim spot Huawei z Robertem Lewandowskim, z gigantycznym dotarciem zrealizowanym zaraz po wtorkowym meczu i piątkowa premiera nowego hitu od T-mobile z Kingą Preis i Patrycją Kazadi.

-

Robert Lewandowski i Huawei

Na pierwszym miejscu znalazł się spot z Robertem Lewandowskim, promujący smartfona Huawei P9. Co ciekawe wynik został osiągnięty dzięki zaledwie jednodniowej emisji. W środę 4 maja 45-sekundowa reklama została wyświetlona aż 2,37 mln użytkowników, czyli dotarła do ponad 11 proc. Polaków, którzy tego dnia korzystali z internetu na urządzeniach PC. Taki efekt udało się osiągnąć dzięki 6 mln emisji na YouTube'ie, co stanowiło aż 18 proc. wszystkich emisji wideo online z tego dnia. Długiemu spotowi towarzyszyły krótsze wersje, które przez kolejne dni były emitowane na YouTubie, a także na Gazeta.pl, WP.pl, TVN i Onet.pl. W sumie spoty z Lewandowskim zobaczyło ponad 3 mln internautów. Czy to przypadek, że Huawei zdecydował się na taką emisję następnego dnia po bramce Lewandowskiego w półfinale Ligi Mistrzów? Takie rzeczy tylko w internecie.

Kolejne miejsca na podium

Na drugim miejscu widzimy sieć T-mobile z nową produkcją z serii “Hit od T-mobile”, w której od 6 maja możemy oglądać Kingę Preis i Patrycję Kazadi. Trzy dni wystarczyły, żeby zbudować zasięg ponad 1,5 mln użytkowników, dzięki emisjom na YouTube'ie i TVP. Kampania wystartowała równolegle w telewizji linearnej.

Na trzecim miejscu platforma ogłoszeniowa OLX, która promuje się jako serwis dla zatrudniających i szukających pracy. Tę kampanię również znamy z telewizji. W internecie emisje na YouTube'ie, Facebooku i NK dotarły do niemal 1,5 mln internautów.

Czas na wakacje

W ubiegłym tygodniu dało się zauważyć także dużą aktywność biur podróży ─ Rainbow Tours na siódmym i ósmym miejscu z różnymi spotami. Cała kategoria związana z podróżami i turystyką uaktywniła się już w ubiegłym tygodniu ─ zdaje się, że Polacy właśnie planują wakacje.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.