Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Brief.pl / Aktualności

Business Insider zadebiutował w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu. Portal będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel.

-

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny doświadczony dziennikarz mediowy Patryk Pallus.

–Nie ma tego typu marki na rynku polskim, w pełni digitalowej, która urodziła się w internecie i jest w całości dostosowana do świata cyfrowego. Business Insider skupia się na tym, by w ciekawy i atrakcyjny sposób mówić o biznesie, finansach, finansach osobistych, ekonomii, bardzo mocno rozwijając również pięć obszarów, w których jest silny: strategie biznesowe, startupy, nowoczesne technologie, rozwój osobisty i business lifestyle. Spośród innych dziewięciu wersji Business Insidera będziemy wyróżniać się tym, że z uwagą planujemy przyglądać się także takim dziedzinom, jak media, marketing i reklama – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. –Bardzo dużo ludzi dzisiaj porusza się w świecie zawodowo-prywatnym bardzo szybko i ci potrzebują merytorycznych treści podanych w przystępnej formie. Będziemy m.in. produkować własne treści wideo, ale także publikować bardziej pogłębione materiały, poszerzone analizy. Planujemy ścisłą współpracę z innymi redakcjami Business Insidera na świecie –przypuszczam, że na razie ok. 50 proc. publikowanych przez nas treści będzie pochodziło z siostrzanych portali Business Insider. Mamy bardzo silną reprezentację w mediach społecznościowych, 60 proc. naszych użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, co pokazuje, w którą stronę podążają czytelnicy na świecie i gdzie przyswajają te treści. Do nich chcemy trafiać – dodaje.

Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.