Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Brief.pl / Aktualności

Business Insider zadebiutował w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu. Portal będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel.

-

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny doświadczony dziennikarz mediowy Patryk Pallus.

–Nie ma tego typu marki na rynku polskim, w pełni digitalowej, która urodziła się w internecie i jest w całości dostosowana do świata cyfrowego. Business Insider skupia się na tym, by w ciekawy i atrakcyjny sposób mówić o biznesie, finansach, finansach osobistych, ekonomii, bardzo mocno rozwijając również pięć obszarów, w których jest silny: strategie biznesowe, startupy, nowoczesne technologie, rozwój osobisty i business lifestyle. Spośród innych dziewięciu wersji Business Insidera będziemy wyróżniać się tym, że z uwagą planujemy przyglądać się także takim dziedzinom, jak media, marketing i reklama – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. –Bardzo dużo ludzi dzisiaj porusza się w świecie zawodowo-prywatnym bardzo szybko i ci potrzebują merytorycznych treści podanych w przystępnej formie. Będziemy m.in. produkować własne treści wideo, ale także publikować bardziej pogłębione materiały, poszerzone analizy. Planujemy ścisłą współpracę z innymi redakcjami Business Insidera na świecie –przypuszczam, że na razie ok. 50 proc. publikowanych przez nas treści będzie pochodziło z siostrzanych portali Business Insider. Mamy bardzo silną reprezentację w mediach społecznościowych, 60 proc. naszych użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, co pokazuje, w którą stronę podążają czytelnicy na świecie i gdzie przyswajają te treści. Do nich chcemy trafiać – dodaje.

Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.