wp - grudzien 2016

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Brief.pl / Aktualności

Business Insider zadebiutował w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu. Portal będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel.

-

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny doświadczony dziennikarz mediowy Patryk Pallus.

–Nie ma tego typu marki na rynku polskim, w pełni digitalowej, która urodziła się w internecie i jest w całości dostosowana do świata cyfrowego. Business Insider skupia się na tym, by w ciekawy i atrakcyjny sposób mówić o biznesie, finansach, finansach osobistych, ekonomii, bardzo mocno rozwijając również pięć obszarów, w których jest silny: strategie biznesowe, startupy, nowoczesne technologie, rozwój osobisty i business lifestyle. Spośród innych dziewięciu wersji Business Insidera będziemy wyróżniać się tym, że z uwagą planujemy przyglądać się także takim dziedzinom, jak media, marketing i reklama – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. –Bardzo dużo ludzi dzisiaj porusza się w świecie zawodowo-prywatnym bardzo szybko i ci potrzebują merytorycznych treści podanych w przystępnej formie. Będziemy m.in. produkować własne treści wideo, ale także publikować bardziej pogłębione materiały, poszerzone analizy. Planujemy ścisłą współpracę z innymi redakcjami Business Insidera na świecie –przypuszczam, że na razie ok. 50 proc. publikowanych przez nas treści będzie pochodziło z siostrzanych portali Business Insider. Mamy bardzo silną reprezentację w mediach społecznościowych, 60 proc. naszych użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, co pokazuje, w którą stronę podążają czytelnicy na świecie i gdzie przyswajają te treści. Do nich chcemy trafiać – dodaje.

Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.