Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Brief.pl / Aktualności

Business Insider zadebiutował w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu. Portal będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel.

-

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny doświadczony dziennikarz mediowy Patryk Pallus.

–Nie ma tego typu marki na rynku polskim, w pełni digitalowej, która urodziła się w internecie i jest w całości dostosowana do świata cyfrowego. Business Insider skupia się na tym, by w ciekawy i atrakcyjny sposób mówić o biznesie, finansach, finansach osobistych, ekonomii, bardzo mocno rozwijając również pięć obszarów, w których jest silny: strategie biznesowe, startupy, nowoczesne technologie, rozwój osobisty i business lifestyle. Spośród innych dziewięciu wersji Business Insidera będziemy wyróżniać się tym, że z uwagą planujemy przyglądać się także takim dziedzinom, jak media, marketing i reklama – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. –Bardzo dużo ludzi dzisiaj porusza się w świecie zawodowo-prywatnym bardzo szybko i ci potrzebują merytorycznych treści podanych w przystępnej formie. Będziemy m.in. produkować własne treści wideo, ale także publikować bardziej pogłębione materiały, poszerzone analizy. Planujemy ścisłą współpracę z innymi redakcjami Business Insidera na świecie –przypuszczam, że na razie ok. 50 proc. publikowanych przez nas treści będzie pochodziło z siostrzanych portali Business Insider. Mamy bardzo silną reprezentację w mediach społecznościowych, 60 proc. naszych użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, co pokazuje, w którą stronę podążają czytelnicy na świecie i gdzie przyswajają te treści. Do nich chcemy trafiać – dodaje.

Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?