Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Ruszyła polska wersja portalu Business Insider

Brief.pl / Aktualności

Business Insider zadebiutował w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu. Portal będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel.

-

Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji. Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny doświadczony dziennikarz mediowy Patryk Pallus.

–Nie ma tego typu marki na rynku polskim, w pełni digitalowej, która urodziła się w internecie i jest w całości dostosowana do świata cyfrowego. Business Insider skupia się na tym, by w ciekawy i atrakcyjny sposób mówić o biznesie, finansach, finansach osobistych, ekonomii, bardzo mocno rozwijając również pięć obszarów, w których jest silny: strategie biznesowe, startupy, nowoczesne technologie, rozwój osobisty i business lifestyle. Spośród innych dziewięciu wersji Business Insidera będziemy wyróżniać się tym, że z uwagą planujemy przyglądać się także takim dziedzinom, jak media, marketing i reklama – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska. –Bardzo dużo ludzi dzisiaj porusza się w świecie zawodowo-prywatnym bardzo szybko i ci potrzebują merytorycznych treści podanych w przystępnej formie. Będziemy m.in. produkować własne treści wideo, ale także publikować bardziej pogłębione materiały, poszerzone analizy. Planujemy ścisłą współpracę z innymi redakcjami Business Insidera na świecie –przypuszczam, że na razie ok. 50 proc. publikowanych przez nas treści będzie pochodziło z siostrzanych portali Business Insider. Mamy bardzo silną reprezentację w mediach społecznościowych, 60 proc. naszych użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, co pokazuje, w którą stronę podążają czytelnicy na świecie i gdzie przyswajają te treści. Do nich chcemy trafiać – dodaje.

Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.