Spot Knorr najczęściej oglądaną reklamą w ubiegłym tygodniu

Spot Knorr najczęściej oglądaną reklamą w ubiegłym tygodniu

Brief.pl / Aktualności

Knorr, Opel i Orange to marki, które zdominowały wideo online w ubiegłym tygodniu. Ku mojemu rozczarowaniu na podium nie było żadnej kampanii o tematyce grillowej. Może na wyjazdach sprawdzają się produkty z proszku? To chyba za duże uproszczenie, jednak z pewnością warto przyjrzeć się bliżej innowacyjnemu spotowi Knorra.

-

Knorr

Na pierwszym miejscu spot Knorra promujący linię produktów “Naturalnie smaczne” z wynikami na poziomie 2,1 mln użytkowników i ponad 6,6 mln odsłon. Spot był emitowany wyłącznie na YouTube'ie i trzeba przyznać, że był wyjątkowo interesującym przypadkiem. Dlaczego? Zacznijmy od tego, że spot trwa ponad… 7 minut.

Dietetyk mówi o naturalnie smacznych produktach Knorra wnikając w ich skład i opowiadając o procesach suszenia warzyw. Szczerze mówiąc nie przebrnęłabym przez cały spot (podobnie jak większość internautów, którzy po kilku sekundach mogli przycisnąć magiczny przycisk “skip”), jednak z zawodowego obowiązku postanowiłam obejrzeć cały materiał. Wideo oferowało elementy interaktywne - na ekranie pojawiły się aktywne strefy, które pozwalały przejść bezpośrednio do części filmu poświęconej czosnkowi, papryce, cebuli, oliwie czy ziołom. Nie były to typowe karty interaktywne, które znamy na YouTubie od dawna, tylko elementy pozwalające nawigować w ramach spotu. Ponieważ od niedawna mierzymy czasy odtworzeń, mogę zdradzić, że średnio tę kreację oglądano 14 sekund.

Opel 

Na drugim miejscu znalazł się spot wideo in-display promujący Opla Astrę Sport Tourer, z dotarciem do 1,5 mln użytkowników i liczbą odsłon 6,9 mln zrealizowanych głównie na serwisach Grupy Onet. Reklamy wideo w bannerze często trafiają do naszego rankingu, bo oferują niższy koszt dotarcia, ale warto pamiętać żeby analizować tylko te emisje, które były w polu widzenia (inscreen). W tym przypadku tylko 1,7 mln odsłon zostało zmierzonych jako odsłony inscreen.

Orange

Na trzecim miejscu widzimy jeden ze spotów marki Orange ─ najbardziej aktywnego brandu w wideo online minionego tygodnia. Ta znana również z telewizji kampania była także wideo in-display i mogliśmy ją zobaczyć na WP.pl (1,48 mln użytkowników i niemal 4,69 mln odsłon).

Tuż przed majówką oglądaliśmy mnóstwo spotów sieci handlowych promujących produkty na grilla, z najbardziej aktywną Biedronką (czwarte miejsce w naszym rankingu) oraz Żabką, Odido i Lidlem (poza pierwszą dziesiątką). Nasz ranking pokazuje również, że ewidentnie rozpoczął się sezon na reklamy napojów – potwierdza to Żywiec Zdrój, który znalazł się w pierwszej dziesiątce ze swoimi dwoma spotami.

Tagi:

Knorr Opel Orange

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.