Whitepress udostępnia wzory umów na audyt SEO i UX

Whitepress udostępnia wzory umów na audyt SEO i UX

Brief.pl / Patronaty

W ramach cyklu Nowa Koncepcja SEO eksperci Whitepress przygotowali darmowe wzory umów na przeprowadzenie audytów SEO i UX, a następnie wdrożenie ich w życie. Umowy mają na celu zapewnienie odpowiedniej jakości pracy firmy, która będzie taki audyt przeprowadzać.

-

Praca agencji interaktywnej dla nowo pozyskanego klienta prawie zawsze zaczyna się w momencie przeprowadzania audytów. To od nich zależy, jakie kroki zostaną następnie podjęte i jaka będzie ich skuteczność. Dlatego właśnie ten obszar został wzięty pod opiekę ekspertów Whitepress. Efekt ich pracy to wzory umów, które mają zagwarantować pomyślne przeprowadzenie całego procesu audytu i wprowadzenia jego wytycznych w życie. Umowy mogą być dowolnie modyfikowane i wykorzystywane przez klientów i agencje. Zostały przygotowane tak, aby odpowiednio zabezpieczyć interesy obu stron.

Nad klarownością i zgodnością z prawem przygotowanych umów czuwa radca prawny Piotr Stolarczyk. W artykule "Audyt SEO i audyt UX - omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem" autorzy omówili kluczowe zasady tworzenia i negocjowania treści takich umów. Wyjaśnione są najważniejsze zagadnienia związane z charakterem umowy, jej przedmiotem, sposobem realizacji, wynagrodzeniem i poufnością. Zapewni to niezbędną wiedzę właścicielom stron, którzy nie są wyspecjalizowani w prawie i marketingu.

-Postanowiliśmy wziąć na warsztat właśnie kwestię audytów SEO i UX, ponieważ to one determinują późniejsze działania agencji, a zatem jednocześnie widoczność i atrakcyjność strony www w sieci. Chciałbym, żeby przygotowane przez nas wzory stały się ważnym wsparciem pracy agencji interaktywnych w Polsce, a dla klientów – cennym źródłem wiedzy – dodaje Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

Umowa na opracowanie audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

Umowa na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

 

Tagi:

Audyt SEO

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.