Whitepress udostępnia wzory umów na audyt SEO i UX

Whitepress udostępnia wzory umów na audyt SEO i UX

Brief.pl / Patronaty

W ramach cyklu Nowa Koncepcja SEO eksperci Whitepress przygotowali darmowe wzory umów na przeprowadzenie audytów SEO i UX, a następnie wdrożenie ich w życie. Umowy mają na celu zapewnienie odpowiedniej jakości pracy firmy, która będzie taki audyt przeprowadzać.

-

Praca agencji interaktywnej dla nowo pozyskanego klienta prawie zawsze zaczyna się w momencie przeprowadzania audytów. To od nich zależy, jakie kroki zostaną następnie podjęte i jaka będzie ich skuteczność. Dlatego właśnie ten obszar został wzięty pod opiekę ekspertów Whitepress. Efekt ich pracy to wzory umów, które mają zagwarantować pomyślne przeprowadzenie całego procesu audytu i wprowadzenia jego wytycznych w życie. Umowy mogą być dowolnie modyfikowane i wykorzystywane przez klientów i agencje. Zostały przygotowane tak, aby odpowiednio zabezpieczyć interesy obu stron.

Nad klarownością i zgodnością z prawem przygotowanych umów czuwa radca prawny Piotr Stolarczyk. W artykule "Audyt SEO i audyt UX - omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem" autorzy omówili kluczowe zasady tworzenia i negocjowania treści takich umów. Wyjaśnione są najważniejsze zagadnienia związane z charakterem umowy, jej przedmiotem, sposobem realizacji, wynagrodzeniem i poufnością. Zapewni to niezbędną wiedzę właścicielom stron, którzy nie są wyspecjalizowani w prawie i marketingu.

-Postanowiliśmy wziąć na warsztat właśnie kwestię audytów SEO i UX, ponieważ to one determinują późniejsze działania agencji, a zatem jednocześnie widoczność i atrakcyjność strony www w sieci. Chciałbym, żeby przygotowane przez nas wzory stały się ważnym wsparciem pracy agencji interaktywnych w Polsce, a dla klientów – cennym źródłem wiedzy – dodaje Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

Umowa na opracowanie audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

Umowa na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

 

Tagi:

Audyt SEO

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.