Effective Sale Session 2016, czyli warsztaty z omnichannel

Effective Sale Session 2016, czyli warsztaty z omnichannel

Magazyn / Patronaty

Efektywna komunikacja marketingowa oraz kampanie zwiększające sprzedaż i generowanie leadów będą tematem przewodnim Effective Sale Session 2016. To już druga edycja warsztatów, które odbywają się w różnych zakątkach Polski.

-

Zwiększanie sprzedaży przy pomocy email marketingu, wykorzystanie multichannel w komunikacji z użytkownikami, lead nurturing, prowadzenie kampanii nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów czy aspekty prawne przy świadczeniu usług drogą elektroniczną, to tylko niektóre z tematów zaplanowanych na warsztaty Effective Sale Session 2016.

Dodatkowo, partnerzy wydarzenia przedstawią uczestnikom zagadnienia związanie z Big Data oraz SEO. W gronie prelegentów zobaczymy ekspertów i specjalistów w swoich dziedzinach.

Warsztaty skierowane są do osób, zajmujących się na co dzień marketingiem: właścicieli firm, pracowników działów marketingu, agencji marketingowych oraz do tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Ich celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprzedaż jest nieefektywna oraz pokazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań.

Dlaczego warto wziąć udział w Effective Sale Session 2016? Ponieważ dzięki nim dowiesz się, jakie narzędzia podniosą efektywność Twoich działań. Dodatkowo forma warsztatowa pozwoli nam wejść w interakcję - będziemy nie tylko mówić, ale także słuchać i przede wszystkim rozmawiać z Wami, uczestnikami.

W tym roku odwiedzimy 4 miasta w Polsce. Gdzie będziemy?

=> Katowice, 10 maja

=> Poznań, 12 maja

=> Gdańsk, 19 maja

=> Warszawa, 24 maja

Dowiedz się więcej i zapisz na ess2016.pl lub zapytaj info@ess2016.pl

::

Brief jest patronem medialnym warsztatów.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.