wp - grudzien 2016

Effective Sale Session 2016, czyli warsztaty z omnichannel

Effective Sale Session 2016, czyli warsztaty z omnichannel

Magazyn / Patronaty

Efektywna komunikacja marketingowa oraz kampanie zwiększające sprzedaż i generowanie leadów będą tematem przewodnim Effective Sale Session 2016. To już druga edycja warsztatów, które odbywają się w różnych zakątkach Polski.

-

Zwiększanie sprzedaży przy pomocy email marketingu, wykorzystanie multichannel w komunikacji z użytkownikami, lead nurturing, prowadzenie kampanii nastawionych na sprzedaż lub generowanie leadów czy aspekty prawne przy świadczeniu usług drogą elektroniczną, to tylko niektóre z tematów zaplanowanych na warsztaty Effective Sale Session 2016.

Dodatkowo, partnerzy wydarzenia przedstawią uczestnikom zagadnienia związanie z Big Data oraz SEO. W gronie prelegentów zobaczymy ekspertów i specjalistów w swoich dziedzinach.

Warsztaty skierowane są do osób, zajmujących się na co dzień marketingiem: właścicieli firm, pracowników działów marketingu, agencji marketingowych oraz do tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Ich celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprzedaż jest nieefektywna oraz pokazanie sprawdzonych i skutecznych rozwiązań.

Dlaczego warto wziąć udział w Effective Sale Session 2016? Ponieważ dzięki nim dowiesz się, jakie narzędzia podniosą efektywność Twoich działań. Dodatkowo forma warsztatowa pozwoli nam wejść w interakcję - będziemy nie tylko mówić, ale także słuchać i przede wszystkim rozmawiać z Wami, uczestnikami.

W tym roku odwiedzimy 4 miasta w Polsce. Gdzie będziemy?

=> Katowice, 10 maja

=> Poznań, 12 maja

=> Gdańsk, 19 maja

=> Warszawa, 24 maja

Dowiedz się więcej i zapisz na ess2016.pl lub zapytaj info@ess2016.pl

::

Brief jest patronem medialnym warsztatów.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.