Pierwszy polski film o środowisku startupowym

Brief.pl / Patronaty

W kwietniu odbyła się premiera filmu “Anatomia startupu”. Bohaterami są między innymi laureaci rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie wg Briefu - Artur Racicki (Social WiFi), Michał Sadowski (Brand24) oraz Yuri Drabent (Lubię to). W najbliższych tygodniach film będzie wyświetlany w warszawskich kinach, a już 7 czerwca będzie można obejrzeć go na antenie TVP2.

-

Dokumentalny film „Anatomia startupu” w reżyserii Aleksandra Dembskiego ukazuje fenomen polskiego środowiska startupowego.

 Jest to portret młodych, przedsiębiorczych ludzi, którzy z wielką determinacją realizują swoje marzenia i cele biznesowe. Reżyser pokazuje pięć inspirujących historii począwszy od samej idei startupu przez kolejne fazy jego rozwoju.  Jest to pierwszy polski film opowiadający o środowisku startupowym, które w naszym kraju rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie. “Anatomia startupu” jest mocną dawką motywacji i inspiracji dla młodych, przedsiębiorczych Polaków.

Motto filmu brzmi: „Nie ważne ile razy upadniesz, lecz ile razy wstaniesz”.

- Ludzie, którzy podejmują więcej decyzji, szybciej działają, są nakręceni jak motorki tak jak my, popełniają więcej błędów. I to jest wliczone w naszą działalność. Nie popełnianie błędów, to jest nierobienie biznes. – mówi Artur Racicki, jeden z bohaterów filmu, twórca narzędzia analityczno-marketingowego Social WiFi.

Film skierowany jest do startupowców, ale także do tych, którzy spotykają się z tym pojęciem po raz pierwszy. Producentem filmu jest Kosmos Production.

7 czerwca odbędzie się premiera na antenie Programu 2 Telewizji Polskiej. Celem jest promocja przedsiębiorczości, edukacja i rozrywka.

Fanpage „Anatomii startupu” na Facebooku

Patronem medialnym jest magazyn Brief. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.