Zapalniczki dla miłośniczek mody?

Zapalniczki dla miłośniczek mody?

Brief.pl / Inspiracje

Alina Enache, marketing manager w BIC Polska, mówi o tym, czemu służy współpraca producenta zapalniczek z projektantem mody

-

BIC wprowadza obecnie na rynek zapalniczki zaprojektowane przez Macieja Zienia. Jaki jest cel tego typu działań - czy chodzi o wzrost sprzedaży czy raczej budowanie wizerunku, stworzenie pretekstu do mówienia o marce? 

W 2012 roku jako pierwsi na polskim rynku wprowadziliśmy markę zapalniczek stworzonych specjalnie dla kobiet -  Miss BIC. Chcieliśmy stworzyć coś nowego i wyjątkowego dla kobiet, by i one miały swój gadżet. Będziemy tę markę rozwijać i zaskakiwać konsumentki nowymi projektami. Maciej Zień idealnie pasuje do Miss BIC – jego projekty są eleganckie, kobiece, bardzo „glamour“ – dokładnie takie, jakie nasze zapalniczki. Chcemy dostarczać naszym konsumentkom serie zapalniczek, które będą im się podobać oraz które będą chciały kolekcjonować. Ponadto na pewno związanie się z tak znanym projektantem sprawi, iż o marce dowiedzą się teraz także miłośniczki mody.

Czy marka podejmowała wcześniej tego typu działania na polskim rynku?

Pierwszą kolekcję zapalniczek zaprojektowanych przez znanych i lubianych polskich artystów zainicjowaliśmy w zeszłym roku. W 2012 wprowadziliśmy na rynek zapalniczki, które specjalnie dla nas zaprojektował Andrzej Mleczko. Jego zabawne i satyryczne rysunki zdobią 12 zapalniczek BIC z tej kolekcji.

Z kim marka współpracowała przy tworzeniu limitowanych edycji na zagranicznych rynkach?

Firma BIC każdego roku wprowadza na różne rynki nowe wzory zapalniczek współpracując nie tylko z artystami, ale także choćby z innymi markami albo klubami sportowymi. Z tej współpracy powstało wiele wyjątkowych kolekcji. Przykładami niektórych z nich są: limitowana edycja zapalniczek z wzorami samochodów VW retro, z logo Playboy czy z logo klubów piłkarskich – np. Barcelony.  

Na jakim poziomie kształtuje się roczna sprzedaż zapalniczek BIC w Polsce? 

Ujmując kwestię globalnie - jesteśmy numerem jeden na świecie w markowych zapalniczkach kieszonkowych. Każdego dnia konsumenci na całym świecie kupują 5 mln zapalniczek BIC. W Polsce jesteśmy poważnym graczem na rynku, szczególnie jeśli porównamy różnorodność wzorów oraz jakość i bezpieczeństwo produktu. Warto wspomnieć, że zapalniczki kieszonkowe BIC przechodzą ponad 50 indywidualnych, automatycznych kontroli i każda z nich spełnia lub przekracza wymagania określone w międzynarodowej normie bezpieczeństwa ISO 9994.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.