Zapalniczki dla miłośniczek mody?

Zapalniczki dla miłośniczek mody?

Brief.pl / Inspiracje

Alina Enache, marketing manager w BIC Polska, mówi o tym, czemu służy współpraca producenta zapalniczek z projektantem mody

-

BIC wprowadza obecnie na rynek zapalniczki zaprojektowane przez Macieja Zienia. Jaki jest cel tego typu działań - czy chodzi o wzrost sprzedaży czy raczej budowanie wizerunku, stworzenie pretekstu do mówienia o marce? 

W 2012 roku jako pierwsi na polskim rynku wprowadziliśmy markę zapalniczek stworzonych specjalnie dla kobiet -  Miss BIC. Chcieliśmy stworzyć coś nowego i wyjątkowego dla kobiet, by i one miały swój gadżet. Będziemy tę markę rozwijać i zaskakiwać konsumentki nowymi projektami. Maciej Zień idealnie pasuje do Miss BIC – jego projekty są eleganckie, kobiece, bardzo „glamour“ – dokładnie takie, jakie nasze zapalniczki. Chcemy dostarczać naszym konsumentkom serie zapalniczek, które będą im się podobać oraz które będą chciały kolekcjonować. Ponadto na pewno związanie się z tak znanym projektantem sprawi, iż o marce dowiedzą się teraz także miłośniczki mody.

Czy marka podejmowała wcześniej tego typu działania na polskim rynku?

Pierwszą kolekcję zapalniczek zaprojektowanych przez znanych i lubianych polskich artystów zainicjowaliśmy w zeszłym roku. W 2012 wprowadziliśmy na rynek zapalniczki, które specjalnie dla nas zaprojektował Andrzej Mleczko. Jego zabawne i satyryczne rysunki zdobią 12 zapalniczek BIC z tej kolekcji.

Z kim marka współpracowała przy tworzeniu limitowanych edycji na zagranicznych rynkach?

Firma BIC każdego roku wprowadza na różne rynki nowe wzory zapalniczek współpracując nie tylko z artystami, ale także choćby z innymi markami albo klubami sportowymi. Z tej współpracy powstało wiele wyjątkowych kolekcji. Przykładami niektórych z nich są: limitowana edycja zapalniczek z wzorami samochodów VW retro, z logo Playboy czy z logo klubów piłkarskich – np. Barcelony.  

Na jakim poziomie kształtuje się roczna sprzedaż zapalniczek BIC w Polsce? 

Ujmując kwestię globalnie - jesteśmy numerem jeden na świecie w markowych zapalniczkach kieszonkowych. Każdego dnia konsumenci na całym świecie kupują 5 mln zapalniczek BIC. W Polsce jesteśmy poważnym graczem na rynku, szczególnie jeśli porównamy różnorodność wzorów oraz jakość i bezpieczeństwo produktu. Warto wspomnieć, że zapalniczki kieszonkowe BIC przechodzą ponad 50 indywidualnych, automatycznych kontroli i każda z nich spełnia lub przekracza wymagania określone w międzynarodowej normie bezpieczeństwa ISO 9994.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.