wp - grudzien 2016

Gdańsk promuje się w Rosji

Gdańsk promuje się w Rosji

Brief for Poland / Aktualności

W najbliższy weekend na antenie największych stacji telewizyjnych w Kaliningradzie ukażą się filmy promujące atrakcje stolicy Pomorza. To kolejna kampania, jaką w rosyjskich mediach dla Gdańska realizuje agencja RedComm.

-

Odkąd obowiązują przepisy Małego Ruchu Granicznego (MRG), znacząco zwiększyła się liczba turystów z Rosji, jednak władze Gdańska nie spoczęły na laurach i postanowiły zaprezentować Rosjanom z Kaliningradu letnie atrakcje miasta. Placementowe materiały o Gdańsku w czasie największej oglądalności wyemitują największe telewizje w Kaliningradzie: prywatna TV Kaskad oraz federalny kanał Rossija 1. Dzięki temu informacje o atrakcjach Gdańska obejrzy nawet pół miliona odbiorców w obwodzie kaliningradzkim.

Każdy z filmów koncentruje się na innych walorach miasta. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy jak Stare Miasto czy fontanna Neptuna. Drugi film prezentuje Gdańsk jako morską stolicę Polski: miejsce idealne do żeglowania, a także miejsce o doskonałym zapleczu rekreacyjnym.

Gdański ratusz zlecił tę kampanię agencji RedComm, która specjalizuje się w marketingu na Wschodzie.To nie pierwsza kampania RedComm dla Urzędu Miasta w Gdańsku. W grudniu 2012 agencja promowała zimowe atrakcje miasta zapraszając mieszkańców Kaliningradu, m.in. do udziału w jarmarku bożonarodzeniowym i miejskim sylwestrze. Przez dwa tygodnie Gdańsk i region pomorski reklamowały się w TV, na popularnych portalach i w radiu.

RedComm ma na koncie również realizacje dla Pomorskiej Organizacji Turystycznej (PROT). W marcu agencja odpowiadała za kampanię promującą ofertę hotelarzy, przygotowaną dla Rosjan specjalnie z okazji Dnia Kobiet. W kwietniu w rosyjskich mediach głośno było o promocji projektu PROT pt. „Enjoy South Baltic”. Na Placu Zwycięstwa w Kaliningradzie na tydzień stanęła luneta, przez którą Rosjanie mogli podziwiać… plaże polskiego Bałtyku.

- Rosjanie odbierają reklamę inaczej niż Polacy, ale dotarcie do tej grupy docelowej opłaca się, zwłaszcza w dobie kryzysu – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny RedComm. - To klienci klasy premium: kupują, zwiedzają, bawią się i co najważniejsze – nie oszczędzają.

Materiał promujący Gdańsk w TV Kaskad będzie można zobaczyć „na żywo” w internecie w niedzielę, 9 czerwca o godz. 20.00 polskiego czasu pod adresem http://kaliningrad.ru/kaskad.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.