Gdańsk promuje się w Rosji

Gdańsk promuje się w Rosji

Brief for Poland / Aktualności

W najbliższy weekend na antenie największych stacji telewizyjnych w Kaliningradzie ukażą się filmy promujące atrakcje stolicy Pomorza. To kolejna kampania, jaką w rosyjskich mediach dla Gdańska realizuje agencja RedComm.

-

Odkąd obowiązują przepisy Małego Ruchu Granicznego (MRG), znacząco zwiększyła się liczba turystów z Rosji, jednak władze Gdańska nie spoczęły na laurach i postanowiły zaprezentować Rosjanom z Kaliningradu letnie atrakcje miasta. Placementowe materiały o Gdańsku w czasie największej oglądalności wyemitują największe telewizje w Kaliningradzie: prywatna TV Kaskad oraz federalny kanał Rossija 1. Dzięki temu informacje o atrakcjach Gdańska obejrzy nawet pół miliona odbiorców w obwodzie kaliningradzkim.

Każdy z filmów koncentruje się na innych walorach miasta. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy jak Stare Miasto czy fontanna Neptuna. Drugi film prezentuje Gdańsk jako morską stolicę Polski: miejsce idealne do żeglowania, a także miejsce o doskonałym zapleczu rekreacyjnym.

Gdański ratusz zlecił tę kampanię agencji RedComm, która specjalizuje się w marketingu na Wschodzie.To nie pierwsza kampania RedComm dla Urzędu Miasta w Gdańsku. W grudniu 2012 agencja promowała zimowe atrakcje miasta zapraszając mieszkańców Kaliningradu, m.in. do udziału w jarmarku bożonarodzeniowym i miejskim sylwestrze. Przez dwa tygodnie Gdańsk i region pomorski reklamowały się w TV, na popularnych portalach i w radiu.

RedComm ma na koncie również realizacje dla Pomorskiej Organizacji Turystycznej (PROT). W marcu agencja odpowiadała za kampanię promującą ofertę hotelarzy, przygotowaną dla Rosjan specjalnie z okazji Dnia Kobiet. W kwietniu w rosyjskich mediach głośno było o promocji projektu PROT pt. „Enjoy South Baltic”. Na Placu Zwycięstwa w Kaliningradzie na tydzień stanęła luneta, przez którą Rosjanie mogli podziwiać… plaże polskiego Bałtyku.

- Rosjanie odbierają reklamę inaczej niż Polacy, ale dotarcie do tej grupy docelowej opłaca się, zwłaszcza w dobie kryzysu – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny RedComm. - To klienci klasy premium: kupują, zwiedzają, bawią się i co najważniejsze – nie oszczędzają.

Materiał promujący Gdańsk w TV Kaskad będzie można zobaczyć „na żywo” w internecie w niedzielę, 9 czerwca o godz. 20.00 polskiego czasu pod adresem http://kaliningrad.ru/kaskad.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?