Gdańsk promuje się w Rosji

Gdańsk promuje się w Rosji

Brief for Poland / Aktualności

W najbliższy weekend na antenie największych stacji telewizyjnych w Kaliningradzie ukażą się filmy promujące atrakcje stolicy Pomorza. To kolejna kampania, jaką w rosyjskich mediach dla Gdańska realizuje agencja RedComm.

-

Odkąd obowiązują przepisy Małego Ruchu Granicznego (MRG), znacząco zwiększyła się liczba turystów z Rosji, jednak władze Gdańska nie spoczęły na laurach i postanowiły zaprezentować Rosjanom z Kaliningradu letnie atrakcje miasta. Placementowe materiały o Gdańsku w czasie największej oglądalności wyemitują największe telewizje w Kaliningradzie: prywatna TV Kaskad oraz federalny kanał Rossija 1. Dzięki temu informacje o atrakcjach Gdańska obejrzy nawet pół miliona odbiorców w obwodzie kaliningradzkim.

Każdy z filmów koncentruje się na innych walorach miasta. Pierwszy pokazuje potencjał kulturalny Gdańska, m.in. muzea, lokalnych artystów, a także najbardziej charakterystyczne elementy jak Stare Miasto czy fontanna Neptuna. Drugi film prezentuje Gdańsk jako morską stolicę Polski: miejsce idealne do żeglowania, a także miejsce o doskonałym zapleczu rekreacyjnym.

Gdański ratusz zlecił tę kampanię agencji RedComm, która specjalizuje się w marketingu na Wschodzie.To nie pierwsza kampania RedComm dla Urzędu Miasta w Gdańsku. W grudniu 2012 agencja promowała zimowe atrakcje miasta zapraszając mieszkańców Kaliningradu, m.in. do udziału w jarmarku bożonarodzeniowym i miejskim sylwestrze. Przez dwa tygodnie Gdańsk i region pomorski reklamowały się w TV, na popularnych portalach i w radiu.

RedComm ma na koncie również realizacje dla Pomorskiej Organizacji Turystycznej (PROT). W marcu agencja odpowiadała za kampanię promującą ofertę hotelarzy, przygotowaną dla Rosjan specjalnie z okazji Dnia Kobiet. W kwietniu w rosyjskich mediach głośno było o promocji projektu PROT pt. „Enjoy South Baltic”. Na Placu Zwycięstwa w Kaliningradzie na tydzień stanęła luneta, przez którą Rosjanie mogli podziwiać… plaże polskiego Bałtyku.

- Rosjanie odbierają reklamę inaczej niż Polacy, ale dotarcie do tej grupy docelowej opłaca się, zwłaszcza w dobie kryzysu – mówi Witold Bacia, dyrektor strategiczny RedComm. - To klienci klasy premium: kupują, zwiedzają, bawią się i co najważniejsze – nie oszczędzają.

Materiał promujący Gdańsk w TV Kaskad będzie można zobaczyć „na żywo” w internecie w niedzielę, 9 czerwca o godz. 20.00 polskiego czasu pod adresem http://kaliningrad.ru/kaskad.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.